بلاگ-برندینگ

برندینگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های مرتبط با برندینگ

برند چیست؟

قرن ها است که برند سازی به عنوان ابزاری برای ایجاد تمایز میان کالا های یک تولید کننده از تولیدکنندگان دیگر مطرح است. در واقع واژه ی برند از واژه ای در زبان اسکاندیناوی قدیم تحت عنوان ((Brander)) (به معنای داغ کردن یا سوزاندن) ریشه می گیرد. در آن زمان دامداران برای متمایز ساختن حیوانات...
برند ماندگار

چگونه برندی ماندگار داشته باشیم

اگر می خواهید سر و صدای شرکت شما از فضای دیجیتال بلند شود ،باید برند خود را برای افراد مختلف با سلیقه های مختلف دوست داشتی و به یاد ماندنی کنید. برای اینکه مصرف کنندگان درباره محصول یا خدمات شما صحبت کنند ، باید از قوانین زیر پیروی کنید. فرار از قالب های بی روح...

چگونه یک برند به یاد ماندنی خلق کنیم

بیشتر استارتاپ های نوپا بر این معتقدند که سرمایه تنها راه معرفی خود و مطرح شدن برند میشود در حالی که اگر شما نکات ساده ای را در کار خود رعایت کنید شما به بهترین نحو معرفی خواهید شد. چگونه یک برند به یاد ماندنی ایجاد کنیم ؟ یک شرکت انگلیسی تولید کننده کادو در...

داستان برند نهم : فولکس واگن ؛ از موفقیت تا رسوایی

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد.

یک برند موفق چه شرایطی را رعایت کرده است؟

داشتن یک برند برای کمپانی‌ها دارای اهمیت زیادی دارد و به نوعی قلب یک شرکت است و کیفیت طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. برند چیزی است که شرکت شما با آن دیده می‌شود پس مهم است، که تصویر قدرتمند و فوق العاده‌ای از شما به جای بگذارد با چگونگی آن در ادامه آشنا می‌شوید....

سوتی و سقوط برندهای اینترنتی / pets.com / سایت خرده‌فروشی لوازم حیوانات خانگی

در اواسط دهۀ ۹۰ میلادی، زمانی که ظرفیت‌های بالقوه اینترنت در زمینۀ تجارت خود را نشان می‌داد، بسیاری شروع به ثبت آدرس‌های اینترنتی کردند، بدون اینکه حتی قصد استفاده از آنها را داشته باشند. در مرحلۀ بعد میل به فروش آدرس‌های اینترنتی به این سرزمین کذایی فراچنگ آمده، قوت بیشتری بخشید.

داستان برند هشتم: فولاد تاتا Tata Steel

تاتا استیل شرکت فولاد هندی است که در سال ۱۹۰۷ تأسیس شد. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تاتا به‌شمار می‌آید. شرکت تاتا استیل با ظرفیت تولیدی معادل ۲۳٫۸ میلیون تن در سال ۲۰۱۲، به‌ عنوان دوازدهمین شرکت فولادسازی جهان شناخته‌ شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بمبئی، مهاراشترا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار بمبئی و بورس اوراق بهادار...

داستان برند هفتم: لنوو Lenovo

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

میخ و چکش بصری؛ چگونه تصویری ماندگار از کلمات برای مردم بسازیم؟

وقتی در دنیایی از واژه‌ها زندگی می‌کنید، تمایل دارید که دنیای تصاویر را به طریقی، نسبت به دنیای واژه‌ها، درجه دوم اهمیت قرار دهید. با این حال طبیعت تصویری است، نه کلامی. در پارک قدم بزنید، در اقیانوس غواصی کنید یا از کوهی بالا بروید. واقعیت همین است و هیچ واژه‌ای در طبیعت وجود ندارد....

داستان برند ششم: لانکسس lanxess

در لانکسس، ارتباط و راهبرد نام و نشان تجاری را به عنوان یک سرمایه گذاری می‌دانیم که باید...

داستان برند پنجم: زیمنس Siemens

شرکت زیمنس در‌ زمینۀ تولید تجهیزات مخابراتی‌ و‌‌ نورپردازی، لوازم خانگی، انواع‌ قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های‌ خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند.

داستان برند چهارم: آی‌بی‌ام IBM

براساس رده‌بندی مشهور اینتر‌برند، نام و نشان تجاری آی‌بی‌ام یکی از پنج نام و نشان تجاری ارزشمندتر جهان است

داستان برند سوم: سِمِکس Cemex

سمکس در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد، در دهۀ ۱۹۹۰ رشد پویای خود را آغاز کرد

داستان برند دو: سامسونگ SAMSUNG

سامسونگ یک گروه صنعتی کره ای است که گستره ی محصولات آن از وسایل الکترونیک تا...

برندهای داستان‌گو ؛ با بازگو کردن سرگذشت برند خود، احساسات بخرید…

داستان برند (Brand story) یک روایت منسجم است که تمام حقیقت‌ها، اتفاقات، تاریخچه و احساساتی را که توسط برند شما به وجود آمده است، در بر می‌گیرد. برعکس تبلیغات سنتی، که در مورد برند شما آگاهی‌رسانی می‌کند و برند شما را به نمایش درمی‌آورد؛ داستان برند بایستی یک واکنش احساسی را به مخاطب الهام ببخشد. امروزه برای برندها...
1 4 5 6 7