اگر می خواهید سر و صدای شرکت شما از فضای دیجیتال بلند شود ،باید برند خود را برای افراد مختلف با سلیقه های مختلف دوست داشتی و به یاد ماندنی کنید. برای اینکه مصرف کنندگان درباره محصول یا خدمات شما صحبت کنند ، باید از قوانین زیر پیروی کنید.

فرار از قالب های بی روح بیزینسی به منظور بالا بردن شرکت شما ، با خطراتی همراه است. اما به قول افسانه هاکی وین گرتسکی: “شما تمام عکس هایی را که نمی گیرید ، از دست می دهید.”

با توجه به این موضوع ، در اینجا شش استراتژی برای انسانیزه برند شما ارائه شده است.

با یک حس شوخ طبعی شروع کنید

از استفاده از طنز برای تبلیغ برند خود نترسید. با طرفداران خود سرگرم شوید – داستانی خنده دار بگویید و لحظاتی خوش برای مخاطبانتان را با برند خود فراهم کنید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه از طنز استفاده کنید، چند نکته را از سایتهای رسانه ای ارائه دهید که ایده های “چگونگی استفاده از طنز” را دارند ، مانند “رسانه اجتماعی”. پیشنهاد میشود که از شوخی درباره برند شما در صفحات سایت و در خبرنامه های خود استفاده کنید ، همچنین وبسایت شما میتواند شامل عکس های عجیب و غریب در اینستاگرام از افراد ، مکان ها و مواردی را که می تواند با محصول یا برند شما مرتبط باشد ، نشان دهد. همچنین برای حضور در رسانه اجتماعی پیشنهاد می شود که نویسندگان حرفه ای را برای تألیف داستان های طنزآمیز در مورد شرکت خود برای فعالیت در رسانه های اجتماعی استخدام کنید.

از زبان محاوره ای استفاده کنید

مصرف کنندگان نمی خواهند به حرف های شغلی و زبان صنعتی گوش دهند. به گفته مشاور تجاری پتی روولسون ، کلماتی مانند “ارزش افزوده” ، “بهترین عمل” و “هم افزایی” باعث آزار مصرف کنندگان و رهایی آنها خواهد شد. با مشتریان خود صحبت کنید مانند اینکه با دوستان خود صحبت خواهید کرد.

تجارب درون فروشگاهی را با تجارب آنلاین همراه کنید

مشاغل غالباً با بهترین شکل ممکن برای حضور آنلاین و آفلاین می جنگند. یک استراتژی خوب ایجاد یک تجربه آفلاین است که منعکس کننده تجربه آنلاین تجارت شما باشد.

به عنوان مثال ، Nordstrom جامعه قدرتمندی از کاربران Pinterest را پرورش داده است. برای ارتباط فروشگاه های آجر و ملات خود با سایت تجارت الکترونیکی خود ، نورد استروم از Pinterest برای شناسه اقلام مورد علاقه طرفداران اجتماعی خود استفاده می کند ، و سپس این محصولات را در فروشگاه های آجر و ملات برجسته می کند تا مشتریان به راحتی بتوانند بیشترین کالسکه را پیدا کنند.

متعلق به اشتباهات

اگر استارتاپ شما اشتباه کرده است ، در مورد نحوه کار برای رفع آن ، با مشتریان خود شفاف باشید.

کوکاکولا مصرف کنید. در سال ۱۹۸۵ ، این شرکت بدون تحقیقات زیادی در بازار تصمیم گرفت فرمول اصلی خود را تغییر دهد. نتایج فاجعه بار بود. کوکا کولا بیش از ۴۰،۰۰۰ نامه شکایت و شماری از مطبوعات منفی دریافت کرد. این شرکت با بازگشت به طعم اصلی ، که آنرا Coca-Cola Classic نامید ، پاسخ داد. این اعتراض توجه زیادی را به دنبال داشت که وقتی کوکاکولا اعلام کرد در حال احیای فرمول قدیمی است. فروش کوکاکولا کلاسیک افزایش یافت.

اعتراف یک اشتباه البته پس از تصحیح آن ، به مشتریان خود نشان می دهد که می توانید به آنها اعتماد کنید.

آن را شخصی کنید

اتخاذ یک رویکرد “جامع” برای مشتری مهم است. این به معنای داشتن حضور یکپارچه در تمام سیستم عامل های آنلاین است. وی گفت: “وقتی مشتریان می توانند به بیش از یک مکان به برند شما دسترسی پیدا کنند ، به این معنی که می توانند آن را در فیس بوک و توییتر و همچنین در YouTube مشاهده کنند و ببینند که در تمام رسانه ها به همان شیوه حرفه ای و شفاف ارائه شده است ، آنها شروع به اعتماد به آنچه شما می کنید ریچارد هالیس ، بنیانگذار و مدیرعامل هلونیس ، یک بازار دیجیتالی می گوید: “باید داستان پشت صحنه آن را بدست آورم – که شما نیز در چند رسانه ارائه می کنید”. ایده این است که تصویری شفاف از انسان در پشت هر پست در اختیار مخاطبان خود قرار دهید ، در نتیجه هر تعامل را شخصی سازی کنید.

به عنوان مثال ، هنگامی که مشتری یک توییت ناشناس برای تشکر از خرید خود دریافت می کند ، ممکن است در آن هنگام احساس خاصی نداشته باشد . اما اگر نام یک شخص واقعی بهمراه صدایی که از خرید مشتری تشکر میکند از طریق توییتر دریافت میکند، تمایل بیشتری به خرید دوباره خواهد داشت.

به یاد داشته باشید که مخاطب خود را تشویق به انجام یک کار بکنید. مثل فالو کردن در شبکه های اجتماعی یا ورود به سایت و…

منبع: Entrepreneur

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها