بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

بازاریابی در لینکدین: راهنمایی برای شروع

آیا می دانید LinkedIn بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز تبدیل می کند.آیا کسب و کار شما از LinkedIn برای بالابردن آگاهی از نام تجاری، ایجاد شبکه سازی شما، افزایش مشتریان و تبدیل و افزایش درآمد استفاده می...

برجستگی برند ( Brand Salience) چیست؟

برند در سطح راهبردی، ترکیبی از تداعی‌ ها، احساسات و برداشت‌هایی است که در ذهن مخاطب نسبت به یک کسب ‌و کار شکل می ‌گیرد. در جهان امروز که رقابت بر سر جلب توجه مخاطب لحظه ‌به ‌لحظه  شدیدتر می‌ شود، برند به یکی از مهم ‌ترین دارایی‌های نامشهود سازمان‌ها تبدیل شده است. در چنین...

ساخت اکانت تجاری توییتر: آنچه بازاریاب ها باید بدانند

وقتی به اهداف خرید آنلاین فکر می کنید، شاید توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال، با افزایش فروش آنلاین تا حدودی به دلیل همه گیری COVID-19، شبکه های اجتماعی خواهان این اقدام یعنی راه اندازی امکان فروش الکترونیکی هستند. در اینستاگرام، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه”...

صدای برند چیست ؟ (Brand Voice )

صدای برند چیست؟  صدای برند (Brand Voice) در واقع همان شیوه ای است که یک کسب و کار با مخاطب های خودش حرف می زند فرقی نمی کند که این ارتباط از چه کانالی باشد، از وب سایت و پست های شبکه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات پیامکی و ایمیلی. فکر کنید برندتان یک شخصیت...

چگونه ایده‌های ماندگار بسازیم؟ معرفی کتاب ایده عالی مستدام

طرح جلد کتاب اصلی کتاب Made to Stick نوشته چیپ و دن هیث است که نشر آریاناقلم با ذکاوت خاصی آن را ایده عالی مستدام! نام نهاده است تا عنوان کتاب هم مثل محتوا و حتی طراحی جلدش برای مخاطب ایرانی جذاب گردد. چیپ هیث استاد دانشکده عالی کسب و کار در دانشگاه استنفورد است...

استراتژی کمپین تبلیغاتی در سفارش بیلبورد

بدون استراتژی بازاریابی بیلبورد مناسب، ایجاد یک کمپین تبلیغاتی بیلبورد موثر چالش برانگیز است. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی بیلبورد مناسب، باید از چند دسته از اطلاعات بسیار مهم و مفید مطلع باشید. با این اطلاعات، کل فرایند ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مناسب در فضای باز برای تان آسان و موثر می گردد. اهداف خود...

ارتقاء رتبه سایت در گوگل با شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخشی از بازاریابی هستند اما از هر کدام از بخش ها بپرسید که تیم آنها چگونه با تیم دیگر می تواند در تعامل باشد، با چهره ای گیج از شما استقبال می کنند! مرز بین شبکه های اجتماعی و SEO مبهم است. آیا رونق شبکه های...

تقویم محتوایی اینستاگرام، بهترین راه های نگارش و برنامه ریزی

اینستاگرام ممکن است به عنوان یک پلتفرم مناسب برای حساب های شخصی و کاربران تجاری باشد اما پتانسیل بیشتری برای بازاریابی بیش از آنچه شما فکر می کنید، دارد. بر اساس داده های داخلی این پلتفرم، از سال 2019، 90 درصد از کاربران آن از یک تجارت پیروی می کنند. بنابراین، چگونه می توانید برای...

نمونه بازاریابی درونگرا یا (اینباند مارکتینگ) در کسب و کار B2B

آیا تا به حال از وب سایت یک شرکت یا رسانه های اجتماعی شان دیدن کرده اید و چیزی به طور غیر منتظره اما لذت بخش توجه شما را جلب کرده است؟! این که آیا یک ویدیوی جالب یا اینفوگرافیک فانتزی بود مهم نیست. مهم این است که محتوای آن برند حواس شما را به...

چگونه استراتژی توسعه بازار بنویسیم؟[الگوهایی برای برنامه ریزی]

در شرایطی که کسب ‌و کار شما در مسیر رشد قرار گرفته و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده، پرسشی کلیدی همچنان باقی است:آیا هنوز ظرفیتی برای افزایش پایدار فروش وجود دارد؟ آیا می ‌توان با بهره ‌گیری از رویکردهای تحلیلی و تصمیم‌ گیری مبتنی بر داده، سهم بیشتری از بازار را به ‌دست...

ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزرهای عالی برای این ساخته می شوند تا توجه بینندگان را به خود جلب کنند. اشتیاق بیشتری در آنها ایجاد کنند؛ اما چگونه می توانید یکی را بسازید بدون اینکه زیاد به خودتان بپردازید؟ در این پست، ما تیزرها و بخشی از محتوایی را که ساختیم بررسی خواهیم کرد. همچنین به عناصر موفقیت آنها می...

بازاریابی آفلاین چیست و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

بازاریابی آفلاین چیست و چگونه می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند؟ بازاریابی آفلاین چیست؟ بازاریابی آفلاین دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، یعنی هر بازاریابی که آنلاین نیست. از بروشورها گرفته تا تبلیغات رادیویی و همه چیز در این بین. بازاریابی آفلاین و آنلاین ممکن است از نظر...

بازاریابی در کلاب هاوس (Club House) – نکات مهمی که هر بازاریاب باید بداند

اگر اخیراً اخبار را خوانده اید یا در شبکه های اجتماعی گشت و گذاری داشته اید، احتمالاً در مورد برنامه جدید صوتی رسانه های اجتماعی به نام Clubhouse چیزی شنیده اید. کلاب هاوس یا Clubhouse به کاربران امکان می دهد به عنوان شنونده یا سخنران از مکالمه های صوتی استفاده کنند. در چند ماه گذشته...

ایده های خلاقانه تبلیغات محیطی با هزینه پایین

کسب‌ وکارهای کوچک معمولاً بودجه‌ ای محدود برای تبلیغات دارند و نمی ‌توانند مانند برندهای بزرگ، هزینه‌های کلان صرف کمپین‌های بازاریابی کنند. بااین‌ حال، روش‌هایی وجود دارد که حتی با منابع مالی کم، می‌ توان حضوری مؤثر در بازار داشت و توجه مشتریان را جلب کرد. تبلیغات محیطی خلاقانه یکی از این روش‌ها ست. این...

نحوه ایجاد تصویر اجتماعی جذاب برای تولید محتوا (social image)

مفهوم social image یا تصویر اجتماعی چیست؟ تصویر اجتماعی یک شخص یا شرکت این است که دیگران در یک جامعه چگونه او را درک می کنند و می شناسند. به طور معمول، افراد سعی می کنند با توجه به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند، مقبولیت بیشتری برای خود ایجاد کنند. برخی از...
1 17 18 19 20 21 40