بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

چگونه یک جعبه خالی را میلیاردها دلار بفروشیم؟

شبکه بازاریابی طبقاتی، طرح های قلابی هرمی و کلاهبرداری ها من فروشندگان متقلب را دوست ندارم. در این سالها چند نفر از آنها برای من کار کرده اند. بی درنگ، پس از فهمیدن این امر، آنان را اخراج کرده ام. هر کسی برای شما دزدی کند، از شما هم دزدی خواهد کرد. همیشه معتقد بوده...

بیست و یک اصل برای تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد کار سختی است. فروشندگان پرقدرت و مصمم، قرارداد تنظیم می کنند. فروشندگان ضعیف و بی اراده کارشان به بن بست کشیده می شود. در تمام پیشنهادهای فروشتان، یا شما قراردادی تنظیم می کنید و یا مشتری شما را به بن بست خواهد کشید. همه می دانیم که سه عامل فروش شامل ارزش، سرعت...
فروشنده حزفه ای

فرمول فروشندگان خبره: هدایت، طرفداری و یا کنارکشیدن

ما به فروشندگان خبره ای نیاز داریم که رهبران فعالی باشند. در حرفه ما کلیشه ای هست که می گوید: 20 درصد کارکنان فروش، 80 درصد کار را تولید می کنند. این فروشندگان حرفه ای و سطح بالا سزاوار درآمدهای زیادند. فروشندگان ممتاز، سالیانه بین هشتاد هزار تا چند صد هزار دلار درآمد دارند. هیچ...
Advertising

اشتباهات متداول در تبلیغات با رویکرد فروش

برحسب ارزش های موجود در فرهنگ هر جامعه، افراد نسبت به محتوای تبلیغ، احساسی خوب یا ناخوشایند دارند. بنابراین در ساخت تبلیغات، باید به ارزشهای فرهنگی جامعه توجه کرد. همچنین توجه به دیدگاه بینندگان درباره ی مصرف، درآمد، صرفه جویی، تجمل گرایی یا ارزشهایی مانند رفتار با سالخوردگان، کودکان و نوجوانان و چگونگی روابط والدین...
تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی و انواع آن چیست ؟

چرا تبلیغات محیطی ؟ مهم‌ترین مسأله برای هر شرکت، معرفی محصولات و خدمات آن است. این معرفی باید به گونه‌ای باشد که بتواند موجب افزایش فروش شود. چرا که هرچه افراد بیشتری با محصولات یا خدمات شما آشنا شوند، احتمال فروش آن‌ها افزایش می‌یابد. (هرچه بیشتر دیده شوید، بیشتر می‌فروشید.) حال که این نکته روشن...

ارزش معامله را بالا ببرید!

ایجاد ارزش ارزش، مهمترین عامل در هر معامله ای است. مردم فقط وقتی خرید می کنند که ارزش کالا و خدمات را بدانند. شما که فروشنده هستید باید همه چیز را در مورد این امر مهم بدانید. اصول، نظریه ها و روش هایی که مطرح می شود به شما کمک خواهد کرد تا در هر...
فروش

قوانین اساسی فروش را بشناسید

تا کنون مشخص شد که همه فروشندگان شرکت شما باید از شیوه کاری و تنظیم قرارداد مشابه استفاده نمایند و آن را به یک صورت به کار گیرند. این یک قانون اساسی برای فروش است و بی شک تنها قانون اساسی است. اکنون چند قانون که فروشندگان باید مو به مو آن را اجرا کنند...
شیوه استاندارد فروش

برای فروش، دنبال یک شیوه استاندارد باشید

برای تنظیم قرارداد فروش راه های زیادی وجود دارد. همانقدر نیز در مورد چگونگی بستن قرارداد فروش گزینه وجود دارد. پس عجیب نیست که من هم درباره ی این موضوع نظری بدهم . البته تعجبی ندارد که معتقدم این نظریه درست است و هر فروشنده ی موفقی هم با آن موافق است. بنابراین این درس...

تبلیغات و فروش

هدف تمام شرکت های تجاری، افزایش فروش سودآور از طریق شناسایی و ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت تبلیغات و فروش، در رسیدن به این هدف، نقش مهمی را در مجموعه ی فعالیت های بازاریابی ایفا می کنند. امروزه، بیش از گذشته فروشندگان، قدرتی پویا در دنیای تجارت...
توسعه کسب‌وکار کوچک

توسعه کسب‌وکار کوچک

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک می خواهند کسب و کار خود را با بیشترین سرعت رشد دهند. اما اگر بدون برنامه به چنین کاری بپردازید ، احتمال این که هر چیزی که برای آن زحمت کشیده اید از بین برود ، بسیار زیاد میشود.بعنوان مثال شرکتTake Wise Acre Frozen Treats  قبل از اینکه درآمد یا...
شما برای کسب و کار خود باید یک دشمن داشته باشید

شما برای کسب و کار خود باید یک دشمن داشته باشید

به عنوان کارآفرین، ما در  DNAخود هر مساله را به عنوان یک چالش می بینیم. این یک فرصت برای ایجاد کسب‌وکار برای حل مشکل است. به همین دلیل است که من خیلی هیجان‌زده می‌شوم و انرژی می‌گیرم وقتی درباره کسب و کارم با کارآفرینان صحبت می کنم. با این حال، پس از اینکه شرکت‌های نوپا...
دانشگاه کارآفرینی چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باش

دانشگاه کارآفرینی چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد

دانشگاه کارآفرینی چیست و چگونه بزرگترین مشکلات جهان را برطرف می کند؟ بسیاری از افراد حاضر در آموزش عالی که معتقد هستند که دانشگاه ها کلید اصلی انتقال اقتصاد یک کشور به حالتی مساعد و مطلوب هستند . برخی از شرکت های معتبر در دانشگاه ها سرمایه گذاری میکنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر باما...
اصل بازاریابی (بخش 2)

اصول بازاریابی (بخش 2)

مبادلات و معامله در حقیقت بازاریابی زمانی وارد عمل میشود که مردم برای تامین نیازها و خواسته های خود تصمیم به مبادله می گیرند. مبادله عبارت است از دریافت چیزی مطلوب از دیگری در مقابل پرداخت ما به ازایی به ان.برای تحقق مبادله پنج شرط زیر لازم است: حداقل دو طرف وجود داشته باشد. هر...
اصول بازاریابی

اصل بازاریابی

اصل فروش فیلیپ کاتلر در تعریف بازاریابی می گوید: ((بازاریابی یک فرایند مدیریتی و اجتماعی است که از طریق ان افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله ی کالا های مفید و با ارزش با دیگران، تامین می کنند.)) تعریف فوق تاکیدش بر مفاهیم اساسی بازاریابی...
چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

بسیاری از ما میخواهیم در آسایش و ثبات مالی زندگی کنیم. ما می‌خواهیم ثروتمند باشیم، قادر باشیم هر چیزی که می‌خواهیم را بخریم و به هر چیزی که مد نظرمان است ، دسترسی داشته باشیم.  در این راستا ، هدف نهایی واضح است ، پولدار شدن اما دانستن محل شروع و مسیر آن کمی دشوار...
1 17 18 19 20 21 39