ساخت اکانت تجاری توییتر: آنچه بازاریاب ها باید بدانند

وقتی به اهداف خرید آنلاین فکر می کنید، شاید توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند.

با این حال، با افزایش فروش آنلاین تا حدودی به دلیل همه گیری COVID-19،

شبکه های اجتماعی خواهان این اقدام یعنی راه اندازی امکان فروش الکترونیکی هستند.

در اینستاگرام، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه” را به پروفایل خود اضافه کنند

و به کاربران این امکان را می دهند تا مستقیماً از پروفایل برندهای مورد علاقه خود خرید کنند.

به همین ترتیب، TikTok در اوایل سال جاری از ویژگی فروشگاه و ادغام با Shopify خبر داد.

اکنون توییتر استراتژی های جدیدی را برای ادغام تجربیات خرید آنلاین با تجربه کاربر آزمایش می کند.

این پلتفرم قبلاً دکمه “اکنون بخرید” را قبل از کنار گذاشتن این ویژگی در سال 2017 برای تمرکز بر سایر راه ها داشت.

در حال حاضر به نظر می رسد که توییتر در حال بازگشت به این ایده است

و به صاحبان حساب های تجاری ابزارهای جدیدی برای تبدیل مشتریان در بستر توییتر ارائه می دهد

که به طور بالقوه توییتر را به فضایی تبدیل می کند که در آن خریداران می توانند محصولات جدیدی را در حین مکاتبه با برندها و گروه ها پیدا کنند.

در اینجا چیزی است که ما در مورد آزمایشات تجاری توییتر تا کنون می دانیم را آورده ایم.

چرا توییتر ویژگی های تجارت الکترونیک را آزمایش می کند

در اوایل سال 2021، مدیران توییتر هدف خود را از افزایش دو برابری درآمد به 7.5 میلیارد دلار و دستیابی به 315 میلیون کاربر فعال تا پایان سال 2023 اعلام کردند.

توییتر در تلاش برای دستیابی به چنین اهداف بلندپروازانه، به دنبال معرفی جریان های جدید درآمد برای کمک به رشد و کسب درآمد از کاربران خود است

و یکی از این جریان های کلیدی، یک امکان برای تجارت الکترونیک است

که به کسب و کار ابزار مورد نیاز را برای هدایت خریداران می دهد.

در جریان تماس سرمایه گذار توییتر در سال 2021 با بروس فالک، سرپرست بازاریابی محصول در توییتر گفت:

“ما در حال بررسی راه هایی برای حمایت بهتر از تجارت در توییتر هستیم.

تلاش های MAP (برنامه کاربردی تلفن همراه) به ما کمک می کند تا نحوه انجام معاملات کاربران خود را بر روی پلتفرم درک کنیم.

نصب برنامه از طریق یک تبلیغ به خودی خود نوعی تجارت است.

ما می دانیم که مردم برای تعامل با برندها و بحث در مورد محصولات مورد علاقه خود به توییتر می آیند.

در واقع، ممکن است حتی متوجه شده باشید که برخی از مشاغل در حال توسعه روش های خلاقانه برای فعال سازی فروش در پلتفرم ما هستند.

این تقاضا به ما اطمینان می دهد که قدرت ایجاد گفتگوی بلادرنگ و درجا با یک مخاطب درگیرکردن او را داریم.”

اساساً، این پلتفرم در دو سال آینده اهداف تجاری پیشرویی دارد و تجارت را راهی مناسب برای افزایش فرصت های تعامل و درآمد خارج از تبلیغات سنتی می داند.

تست تجارت الکترونیک توییتر


ماژول فروشگاهی


در ژوئیه 2021، توییتر یک آزمایش تجارت الکترونیک قوی را راه اندازی کرد: ماژول فروشگاهی

ماژول فروشگاهی به برندها اجازه می دهد تا محصولات را در قالب فرمت کاروسل در بالای پروفایل نمایش دهند.

هنگامی که یک کاربر از حساب توییتر یک برند بازدید می کند، می تواند تعداد انگشت شماری از محصولات را مرور کند،

در حالی که می تواند این توانایی را داشته باشد که

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول، وارد فروشگاه آنلاین آنها شده و در نهایت خرید کند.

این آزمایش اولیه برای تعیین قابلیت خرید پروفایل های توییتر طراحی شده است.

اگرچه مصرف کنندگان معمولاً برای ارتباط مستقیم با برندها و دریافت پاسخ سوالات و درخواست خدمات مشتری از توییتر دیدن می کنند،

توییتر به دنبال این است که بفهمد رفتارهای درون برنامه ای چگونه می تواند کاربران را به خرید سوق دهد.

با جمع آوری داده های بیشتر، جالب خواهد بود که ببینیم آیا توییتر می تواند ارتباط واضحی بین موضوعات توئیت شده و فروش محصولات مرتبط از طریق این پلتفرم مشاهده کند.

توییتر این ویژگی را برای تعداد کمی از برندهای مختلف در صنایع مستقر در ایالات متحده ارائه کرده است

و کاربران توییتر مستقر در ایالات متحده که از برنامه انگلیسی در دستگاه های iOS استفاده می کنند در حال حاضر می توانند آن را به صورت زنده مشاهده کنند.

با استفاده از این ویژگی در پروفایل های تجاری که محصولات بسیار متفاوتی را ارائه می دهند،

توییتر همچنین در حال آزمایش است تا ببیند محصولات اصلی از این پلتفرم چه می فروشند.

در زیر ماژول فروشگاهی را نگاه کنید:

کارت های قابل خرید توییتر


در مارس 2021، توییتر همچنین آزمایش ویژگی های تجاری برای توییت های ارگانیک را آغاز کرد.

در اصل، توییت هایی که دارای پیوند مستقیم به صفحه خرید محصول هستند،

می توانند یک کارت توییتر جدید با دکمه “خرید” و جزئیات محصول خودکار ایجاد کنند.

وقتی کاربر دکمه فروشگاه را کلیک می کند، مستقیماً به صفحه محصول حساب منتقل می شود.

کارت توییتر قابل خرید بسیار شبیه به توییت های تبلیغاتی است.

با استفاده از این ویژگی، توییتر زنده بودن تجارت از طریق به اشتراک گذاری ارگانیک را آزمایش می کند.

در زمان انتشار، این ویژگی هنوز یک آزمایش است و برای همه کاربران توییتر قابل استفاده نیست.

گزارش شده است که کارت توییتر قابل خرید توسط کاربران بین المللی و در دستگاه های Android دیده شده است.

چگونه برندها می توانند از تجارت اجتماعی یا social commerce در توییتر استفاده کنند


حتی اگر به پروفایل شرکت شما امکان دسترسی به این ویژگی های جدید داده نشده است،

اکنون زمان مناسبی برای ایجاد یک استراتژی است تا بتوانید آماده استفاده از ابزارهای تجاری توییتر به نفع خود باشید.

1. مکالمه ای اساسی حول محور محصولات و خدمات خود ایجاد کنید


مصرف کنندگان با برندهایی در توییتر در ارتباط هستند تا سوالات خود را مطرح کنند.

شروع به همسویی طبیعی محتوای خود در توییتر با محصولات و خدماتی کنید که می خواهید در محیط آنلاین برجسته گردند

تا مخاطبان خود را برای آنچه در آینده با این ویژگی های تجاری جدید آماده می شود، آماده کنید.

به عنوان مثال، یک شرکت مراقبت از پوست می تواند در مورد ایجاد روال ایده آل مراقبت از پوست با مخاطبان خود در توییتر مکالمه ای را آغاز کند.

پروفایل شرکت می تواند موضوعی را با توییت های آموزشی در مورد هر مرحله ضروری از روال مراقبت از پوست و دلیل مفید بودن هر مرحله آغاز کند.

مخاطبان به احتمال زیاد به مکالمه می پردازند و مراحل معمول مراقبت از پوست خود را به اشتراک می گذارند

و توصیه های مربوط به محصول را درخواست می کنند و فضا را برای برند ایجاد می کند

تا اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات خود با مخاطبان درگیر به اشتراک بگذارد.

با ادامه دادن تعامل با مخاطبین، هنگامی که برند مراقبت از پوست به ویژگی های تجاری توییتر دسترسی پیدا کرد،

می تواند استارت محصولات مورد بحث و سوال مخاطبان را (از طریق کلیک و خرید) بزنند.

2. انواع محصولات را برای نمایش در ماژول فروشگاهی انتخاب کنید.


اگر به پروفایل شرکت شما اجازه دسترسی به ماژول فروشگاهی یا The Shop Module داده شد، از آن به عنوان فرصتی برای انجام تحقیقات در مورد اینکه چه محصولاتی را بیشتر مخاطبان توییتر شما استفاده می کنند،

استفاده کنید. سعی کنید محصولات متنوعی را با قیمت های مختلف ترکیب کنید و مرتباً ارزیابی کنید که کدام محصولات بیشترین کلیک و خرید را دارند.

3. روش تجربی را در پیش بگیرید.


در مراحل اولیه، زیاد به استفاده از این ویژگی های جدید برای افزایش فروش اعتماد نکنید.

در عوض، یک روش تجربی تر برای سنجش عملکرد با مخاطبان خود اتخاذ کنید

و هنگامی که مجموعه داده های قوی تری دارید، استراتژی خود را اصلاح کنید.

هنگام ارائه این ویژگی های جدید، توییتر به طور شفاف اعلام کرده است که برای درک بهتر رفتار کاربران، مواردی را آزمایش می کند.

بازاریابان باید از همین رویکرد استفاده کنند تا بدانند چه چیزی برای مخاطب منحصر به فرد آنها مناسب است.

با وجود بستر رسانه های اجتماعی که به برندها فرصت بیشتری برای فروش از طریق پلتفرم های خود می دهند،

بازاریابان می توانند روش های ابتکاری برای اتصال ارگانیک مصرف کنندگان به محصولات و خدمات مورد علاقه خود بیابند.

جهت اطلاع از خدمات دیجیتال و تبلیغات محیطی کانون تبلیغاتی ایران زمین “ایزاکو”، با کارشناسان ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها