بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی
بازاریابی

25 اشتباه رایج در فروشندگی (اهمیت ندادن به مشتری)

در هیچ شرایطی مشتری را دست کم نگیرید تلاش پیگیر برای یافتن مشتری عادتی است که، اگر به طور صحیح در خود ایجاد کنید، به احتمال قوی فروش موفق را تضمین می نماید. در روند بازاریابی ممکن است شما با مشکلات مختلفی مواجه شوید نظیر: وفق دادن با پیشرفت های تکنولوژیکی، مسلط نبودن به مسائل...
مشتری-مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( احساس مسئولیت نکردن نسبت به کار)

با کار خود جدی برخود کنید و احساس مسئولیت داشته باشید واقعا می توان گفت که احساس مسئولیت فردی برای پی بردن به عیب کار بازاریابی خود از طریق کسب اطلاعات مفید مشتری روش ثابت شده ای است. بازاریابی را می شناختم که کارش معرکه بود. او را در اینجا “جو” می نامیم. او در...
اشتباهات فروشندگی

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( ناامیدی از جواب رد شنیدن)

از پاسخ رد مشتری دل آزرده و ناامید نشوید همانطور که توضیح دادیم برای یک ویزیتور یا بازاریاب جواب رد مشتری نباید یک توهین محسوب شود، بلکه بخشی عادی از سیکل کاری فروش به حساب می آید. بازاریاب ها و ویزیتور ها باید یاد بگیرند که جواب رد مشتری را با استدلال زیر بنگرند. در...
استراتژی بازاریابی مدرن

5 استراتژی مدرن بازاریابی که باید بدانید

همه می دانند که شما می توانید با ارسال اعلامیه در شهر و ثبت نام برای آگهی در مقاله محلی ، تجارت و محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، اما در مورد داشتن برخی استراتژی های بازاریابی مدرن تر در فروشگاهتان چه می توانید بگویید ؟ در این مقاله ، ما در مورد...

8 روش تبلیغات مدرن درخشان و مؤثر برای مشاغل

با گذشت سالها ، تبلیغات بطور چشمگیری تحول یافته و اکنون به یک شکل کاملاً پیچیده ارتباطی تبدیل شده است. امروزه ، به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که می تواند توسط یک کسب و کار برای ارائه پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که مجموعه ای...
مشاعل پردرآمد در 5 سال آینده

25اشتباه فروشندگی(شتابزدگی در فروش)

درذهن داشته باشید که دریافت سفارش از مشتری شما را دستپاچه نکند. در فروش هر کالا وارائه هر خدمتی در هر جا چهار مرحله مهم نقش دارند.به عبارت بهتر روند فعالیت فروش شما به چهار مرحله به شرح زیرتقسیم می شود:1)یافتن مشتری مناسب2)ملاقات مذاکره با مشتری3)ارائه کالا یا توضیح خدمات4)بستن قرارداد و دریافت سفارش. برای...

25 اشتباه فروشندگی(همیشه به روز باشید)

دانایی توانایی است. اکثر بازاریاب ها بخاطر جواب منفی مشتری یا عدم موفقیت خود موضوع سفارش مشتری و انجام کار را منتفی می دانند در حالیکه در بازرگانی بندرت کاری خاتمه یافته یا به بن بست رسیده تلقی می شود.حقیقت ناخوشایند این است که در بازرگانی نباید تنها توقع داشت مشتری صرفا دنبال خرید کالا...
مشتری

25اشتباه رایج فروشندگی (مشتری کودن نیست)

حتما تا بحال جملاتی از این قبیل را شنیده اید که فروشنده یا ویزیتوری گفته باشد:(امروز یک مشتری هالو به تورم خورد که اصلا نمی فهمید چه می گویم ! )شاید خود شما هم از جمله کسانی باشید که تا حالا چنین چیزهایی را گفته باشید. سوال اینجاست که ما از این عبارت چه می...
معاملات پرسود

25 اشتباه رایج در فروشندگی (فریفته ی طرح های بزرگ شدن)

فریب طرح های بزرگ و پر سود را نخورید ضرب المثلی در ورزش بیسبال است که می گویدهیچگاه چشم خودراازتوپ برندارید.همین توصیه را باید به بازاریها و ویزیتورها کرد که به قدری محو حجم بزرگ معاملات میشوند و انها را قطعی تصور می کنند که از دیگر نیازها وقراردادهای کوچک مشتری غافل می شوند. هیچ...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (برخورد تملق آمیز)

با مشتری چاپلوسانه وحقارت آمیز برخورد نکنید مشتری-مداری شما یک حرفه ای هستید. از این رو نیازی نیست خود را در مقابل مشتری کوچک کنید یا اینکه بیش از حد خود را بالا ببرید و با تفاخر رفتار کنید. کافی است مانند یک همکار مشکلش را حل کنید حقرت و تواضع بیش از حد نه...
جذب مشتری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (استفاده نکردن از شاهد زنده)

حتی المقدور از شواهد و نمونه ها استفاده کنید. منظور از شاهد زنده چیست؟ مشتری-مداری-حرفه-ای آقای X من مطمئنم که پیشنهاد ما موثر و قابل انجام است. دلیل اطمینانم را به شما می گویم. قبل از شما مشتری هایی داشته ایم که در زمینه ای مشابه با شما فعالیت داشته اند. از جمله ی آنها...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (شتابزدگی در فروش)

برای دریافت سفارش از مشتری دستپاچه نباشید مشتری-مداری در فروش هر کالا و ارائه هر خدمتی در هر جا چهار مرحله ی مهم نقش دارند. به عبارت بهتر روند فعالیت فروش شما به چهار مرحله به شرح زیر تقسیم می شود: 1- یافتن مشتری مناسب 2- ملاقات مذاکره با مشتری 3- ارائه کالا یا توضیح...
مشتری مداری حرفه ای

25 اشتباه رایج در فروشندگی (در جریان اطلاعات قرار نداشتن)

مشتری-مداری-حرفه-ای سعی کنید همیشه در جریان آخرین اطلاعات قرار داشته باشید دانایی توانایی است فرض کنید به جلسه ی ملاقات با مشتری می روید در این جلسه طرف ملاقات شما شخصی است که دستش قطع شده است. آیا شما متوجه می شوید که او دست دارد؟ بدون شک تغییرات یا خصوصیاتی که آشکار است از...
فروشندگی

25 اشتباه رایج در فروشندگی (کودن فرض کردن مشتری)

به این اعتقاد برسید که مشتری کودن نیست فروشندگی حتما تا حالا جملاتی از این قبیل را شنیده اید که فروشنده یا ویزیتوری گفته باشد: ((امروز یک مشتری هالو به تورم خورد که اصلا نمی فهمید چه می گویم!)) شاید خود شما هم از جمله کسانی باشید که تا حالا چنین چیز هایی را گفته...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (مجبور کردن مشتری)

به جای مجبور کردن مشتری بکوشید او را آگاه کنید مشتری-مداری زمانی که شما به صورت درصددید کالایی را بفروشید _ یعنی می خواهید به هر قیمتی که شده مشتری را وادار کنید تا از شما کالایی بخرد _ ناخود آگاه سعی می کنید که هر طور شده مشتری را متقاعد به خرید کنید. در...
1 19 20 21 22 23 36