بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی
رسانه

آنچه لازم است در زمینه تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی بدانیم؟

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختار های اجتماعی ساخته شده از گره ها می باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یک یا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی، دوستی، تجارت، احساسات، تعصبات، سرگرمی ها و عادات به هم مرتبط می شوند. شبکه های اجتماعی مردم را با همه...
بچتل

داستان برند بچتل

بچتل، پسر یکی از مالکان شرکت بچتل است که با ثروت 3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده سیصد و شانزدهم فهرست ثروتمندان مجله فوربز قرار گرفت. شرکت بچتل یک شرکت پیشتاز جهانی در زمینه مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت پروژه است. استفن دیوید بچتل پسر در 10 ماه مه سال 1925 به...
مذاکره ی موفق

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 3)

روش های پیشنهادی مختلفی برای کاهش نگرانی مشتری وجود دارند که اساس آن ها بر دروغ استوار است. “من فقط می خوام نظر شما را درباره ی این موضوع بدونم.” من نیامده ام اینجا که به شما چیزی بفروشم، من فقط می خواهم شما را با برنامه هایمان آشنا کنم.” تردیدی وجود ندارد، مشتریانی هستند...
مذاکره

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 2)

جلوگیری از خروج زود هنگام بسیاری از فروشندگانی که اطلاعات و محصول خوبی دارند شکایت می کنند که به محض این که شروع به معرفی محصول خود کرده اند، مشتری از آن ها عذر خواهی کرده و آن ها بیرون می کند. کدام مشتریان واقعی هستند که خواهان محصولی باشند و به فروشنده اجازه ندهند...
کنفرانس-موفق

جزئیات شروع مذاکره ی موفق (بخش 1)

بعد از این که روش شروع مذاکره انتخاب شد، سایر جزئیات مهم دیگر باید مورد توجه قرار گیرند. این جزئیات عبارتند از: 1 – تنظیم قرار ملاقات و حضور به موقع 2 – زمان نزدیک شدن به مشتری 3 – نشان دادن کارت ویزیت 4 – جلوگیری از خروج زود هنگام 5 – عذر خواهی...
مذاکره

روش های شروع مذاکره (بخش 3)

روش سوالی استفاده از یک سوال برای فروش مذاکره یک هنر است. این کار می تواند به تنهایی یا با ترکیب با سایر روش ها، خصوصا روش منافع مشتری انجام شود. وقتی که یک فروشنده نزد مشتری رفته قصد دارد با او درباره ی دوران بازنشستگی صحبت کند، می پرسد “می خواهید در سال 2030...
مذاکره ی فروش

روش های شروع مذاکره (بخش 2)

روش منافع مصرف کننده روش منافع مصرف کننده، مذاکره را با یک سوال یا عبارت آغاز می کند و توسط آن فکر مشتری به سمت منافعی سوق داده می شود که پیشنهاد شما آن ها را تامین می کند. گاهی عبارت به نحوی تنظیم می شود که کنجکاوی مشتری را تحریک کند. گاهی نیز تلاش...
مذاکره

روش های شروع مذاکره (بخش 1)

یازده روش وجود دارد که فروشنده می تواند مذاکره ی خود را با آن ها شروع کند: 1 – روش معرفی فروشنده 2 – شروع با معرفی محصول 3 – منافع مصرف کننده 4 – روش مشاوره ای 5 – روش شوک 6 – روش نمایش بازی 7 – روش سوالی 8 – روش شروع...
مذاکره

چگونه در شروع مذاکره بر طرف مقابلمان چیره شویم

اهمیت شروع مذاکره به طور طبیعی اهمیت شروع مذاکره با نوع فروش تغییر می یابد. این موضوع زمانی حیاتی تر می شود که شما برای اولین بار در حال مذاکره با یک مشتری هستید و قصد دارید که یک قرارداد نسبتا بزرگ را بفروشید. به همین ترتیب این اهمیت، هنگامی کاهش می یابد که شما...
مذاکره ی حرفه ای

چگونه در شروع مذاکره طرف مقابل را ضربه فنی کنیم

سرانجام پرده بالا می رود. مشتری روبه روی شما نشسته اند. شما باید شروع کنید. اشتباه نکنید، شروع مذاکره بسیار مهم است. مطالعات بی شمار ظرف سال های گذشته نشان داده اند که فروش در دقایق اول مذاکره پیروز می شود یا شکست می خورد. یعنی در مرحله ی شروع مذاکره. اهداف در مرحله ی...
مذاکره ی حرفه ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 6)

اگر_آنگاه روش اگر_آنگاه به سادگی یک قضیه را فرض می کند و سپس از آن نتیجه می گیرد. یک فروشنده ی لباس های مردانه به عمده فروشی که برای تکرار خرید مردد است می گوید: اگر شما خرید خودتان را از ما متوقف کنید، در این صورت امیدوارم (آنگاه) شرایط ما را درک کنید که...
مذاکره ی دو سر سود

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 5)

استدلال منطقی هنگامی که فروشندگان در مذاکره از استدلال منطقی استفاده می کنند، انتظار دارند که مشتری استدلال کند، فکر کند و مقایسه کند. این نوع فروش به طور ضمنی تلاش می کند تا ذهن خریدار را به سمت یک قیاس منطقی سوق دهد. یک”قیاص منطقی” یک استدلال است که از سه جزء تشکیل شده...
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 4)

پیشنهاد مثبت و منفی یک پیشنهاد مثبت، به شنوده می گوید که کاری بکند (خرید محصول) یا چیزی بگوید (از محصول خوشم آمد). یک پیشنهاد مثبت به طور ضمنی بیان کننده ی این موضوع است که مشتری به سوی تصمیم خرید در حرکت است. یک پیشنهاد منفی بیان کننده ی حرکت در جهت مخالف است....
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 3)

خواستن برای باور کردن مردم آن چه را به آن ها گفته می شود باور می کنند، اگر به طوری ذهنی بخواهند آن را باور کنند. اصل دروغ بزرگ بر این مبنا استوار است. اگر کسی بخواهد باور کند که گرفتن یک خط تلفن برای خودرو، نشانگر کوشش و پشتکار او به رییسش، حتی فراتر...
متقاعد-کردن

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 2)

اصول پیشنهاد دادن برای وادار کردن افراد به انجام کاری، دو روش وجود دارد. روش اول پیشنهاد و روش دوم استدلال منطقی است. بعضی از روانشناسان بر این نکته تاکید می کنند که بسیاری از مردم ابدا استدلال نمی کنند و رفتار آن ها عملا نتیجه ی تقلید، عادت و یا پیشنهاد است. بسیاری از...
1 21 22 23 24 25 36