بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی
کدهای QR; پلی میان تبلیغات آفلاین و آنلاین

کدهای QR; پلی میان تبلیغات آفلاین و آنلاین

امروزه در خیلی جاها روی تبلیغات چاپی با یک مربع به شکل ماتریس دوبعدی شامل لکه‌های مشگی رنگ مواجه می‌شوید که کدِ Quick Response Codes) QR) یا کدهای پاسخگوی سریع نام دارد. در حقیقت QR کدها یک نوع بار کد هستند که به نسبت بارکدهای سنتی حاوی اطلاعات بیشتری هستند و در تعریف یک خطیِ آن می‌توان...
بیلبوردهای جایگزین مجازی(DBRLive)

بیلبوردهای جایگزین مجازی(DBRLive)

بینندگان تلویزیونی سال‌ها است در مسابقات ورزشی با افکت‌ها و جلوه‌های تصویری  آشنا هستند. کشیدن خط‌های مجازی برای مشخص کردن خط آفساید یا دایره دور بازیکنان از آن جمله است، اما تکنولوژی که شرکتی تحت عنوان Supponor ارائه می‌دهد چیزی ورای یک خط یا دایره مجازی است. digital replacement technology چیزی است که حالا می‌تواند...
چگونه عنصر صداقت در تبلیغات یک فیلم بی‌محتوا، اثرگذار شد

چگونه عنصر صداقت در تبلیغات یک فیلم بی‌محتوا، اثرگذار شد

فیلم اتاق (The Room) محصول سال ۲۰۰۳، یک درام رمانتیک به کارگردانی تامی ویسو است. بد بودن این فیلم تا اندازه‌ای است که افراد ترغیب می‌شوند به تماشای آن بنشینند! فیلم اتاق به جزء اصلی و جدایی ناپذیری از پخش نیمه‌شب تبدیل شده و قطعا نمی‌توان دلیل آن را کیفیت بالای فیلم دانست. همانطور که در...
1 34 35 36