برچسب ها خلاقیتی خیره کننده در دنیای تجارت

 برچسب ها می توانند به راحتی در یک خیابان شلوغ توجه مردم را جلب کنند . مشتریان تمایل دارند به طور مستقیم از فروشگاه های بی رنگ و لعاب به فروشگاه بعدی نگاه کنند و به دنبال عناصری هیجان انگیز در آن باشند ، به دنبال نقاشی های روشن و پررنگ پنجره و شعارهای جذاب فروشگاه های بعدی.

ایجاد اولین تاثیر مثبت اولویت فروشندگانی است که به دنبال جذب مشتری های جدید هستند. شما با تکیه بر تنها یک علامت ساده جذاب در این چشم انداز رقابتی جدید  شما میتوانید در این امر پیشگام باشید.

اگر شما به دنبال راهی بهتر برای جذب مشتری هستید، خوشحال خواهید شد که یک راه حل ساده وجود دارد: برچسب های پنجره. در اینجا هفت عنصر اصلی استفاده از این گرافیک پرسود وجود دارد.

۱-آگاهی از برند

نام تجاری به یاد ماندنی برای مورذ توجه قرار دادن فروشگاه شما در خیابان های اصلی ضروری است. به راحتی قابل تشخیص است که بااضافه کردن برچسب مناسب میتوانید محصولات و فروشگاه خود را معرفی کنید که به نوبه خود، به راحتی موفقیت شمارا در بازار رقابت و کسب و کار تضمین میکند.

۲-ظاهر فروشگاه

قبل از اینکه مردم حتی به فروشگاه شما برسند، در عرض چند ثانیه شما قضاوت خواهند کرد پس  ظاهر آن مهم است. استفاده از برچسب ها می تواند تبدیل به انگیزه ای برای توقف مشتری در مقابل فروشگاه شما بشود. این زمان فرصت ایدآلی برای استفاده از این عنصر هیجان انگیز است به خاطر داشته باشید برچسب های انتخابی شما باید متناسب با فضای کار، متقاعد کننده و جذاب باشند

۳-تبلیغات موثر

استفاد از برچسب ها بر روب پنجره می تواند نمای داخلی شما بسیار خیره کننده و جذاب نمایش دهد. که یک روش ارزان و خلاقانه برای جذب مشتریان جدید است که شامل نمایش محصول ، تخفیف، شعار  و یا تصاویر رنگی هستند

۴-پرداخت کنجکاوی

پنجره های کاملا پوشیده می توانند کنجکاوی مشتریان را تحریک کند یعنی شما بابه نمایش گذاشتن اندکی از محصولات خود می توانید افراد گذرا را به یک مشتری تبدیل کنید تنها با قدرت برچسب ها.

۵-به راحتی جایگزین میشود

برچسب های پنجره نیازی به دائمی بودن ندارند و شما به سادگی میتوانید آن ها را حذف و با تبلیغات فصلی یا جشنواره های فروشگاه خود جا به جا کنید.

۶-کاملا منحصر به فرد

طرح های پنجره شما مخصوص کسب و کار شما خواهد بود.شما میتوانید با هر سلیقه و نظری انواع مختلف برچسب ها را سفارش دهید با جنس ها و سایز های متفاوت .

۷-سازگاری را ایجاد می کند

بعد از اینکه لیبل شما تکمیل و اجرا شد شما میتوانید باقی عناصر فروشگاه همچون دیوار ها و  دیگر عناصر تبلیغاتی خود را نیز با آن ها سازگار کنید که این امر سبب جذابیت بیشتر فروشگاه شما خواهد شد.

در ادامه با چند نمونه از این برچسب ها  و قدرت آن ها در دنیای فروش آشنا خواهید شد.

ارسال دیدگاه برای %s