بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

اصول ساخت یک شعار تبلیغاتی کارآمد

شعار تبلیغاتی یکی از روش‌های بازاریابی است. درواقع برند شما باید در قالب چند کلمه مخاطب مورد نظر را هدف قرار دهد و هدفش را بیان کند. شعار تبلیغاتی جمله‌ای است که محصول یا خدمات شرکتی را در قالب چند کلمه به مشتری توضیح می‌دهد. شعار تبلیغاتی نیز مانند لوگو، به‌منظور تبلیغات استفاده می‌شود. لوگوها...

چرا بزرگترین برندها هنوز هم تبلیغات می‌کنند؟

تبلیغات در دنیای رقابتی امروز، تبلیغات برای کسب موفقیت، از یک انتخاب ساده اختیاری، به یک اجبار تبدیل شده است. اگر یک مقدار ریزبینانه‌تر نیم‌نگاهی به شرکت‌های بزرگ در دنیا و همچنین در کشور خودمان بیندازید، متوجه می شوید که در ذهن مردم شرکت های بزرگ، شرکت‌هایی هستند که بیشتر دیده می‌شوند. یعنی بیشتر تبلیغ...

کارکنان بیلبورد چگونه از خود محافظت می‌کنند؟

کارکنان صنعت تبلیغات محیطی خارجی (بیلبورد) با خطرات قریب الوقوعی چون سقوط مواجه می‌شوند...

ترجیح برند و وفاداری به برند چیست و چگونه آن را عملی کنیم؟

در این مطلب دو مفهوم ترجیح برند و وفاداری به برند را تعریف می‌کنیم و به راهکارهای عملی آن می‌پردازیم.

گالری رادیویی موزۀ لوور ابوظبی

موزۀ لوور ابوظبی که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده است، برای مسافرانی که از دبی به سمت ابوظبی در سفر هستند، ترتیب یک گالری رادیویی را داده است.

معرفی سه کمپانی برتر تبلیغات محیطی جهان

قصد داریم تا به معرفی و شرح مختصری از سه کمپانی‌ نخست در زمینه تبلیغات محیطی بپردازیم. نکتۀ جالبِ بررسیِ پیش‌رو این است که هرکدام ازین کمپانی‌ها در سه قارۀ متفاوت اروپا، آمریکا و آسیا قرار دارند.

پنج راهبرد جدید تبلیغات محیطی ۲۰۱۸

پروژه‌های صورت گرفته در تبلیغات محیطی سال ۲۰۱۸ به نظر روندی مثبت را طی کرده است. طبق پروژه‌های اخیر Magna Global ، سود حاصل از تبلیغات محیطی یا به اصطلاح OOH این شرکت در سال ۲۰۱۸ افزایش سه درصدی داشته؛ در حالی که MyersBizNet با پروژه‌هایش افزایش سود ۵٫۵ درصدی را تجربه کرده است.

تبلیغات نوروزی برندها

حضور تبلیغاتی برندها در روزهای مناسبتی همیشه مورد توجه مخاطبان است. برندهایی که به مخاطبان خدمات ارائه می دهند، مانند یک دوست در روزهای احساسی و معنوی همراهشان باشند. در این راستا برندهایی که برای حضور در روزهای مناسبتی از قبل برنامه ریزی کرده و آگهی متفاوتی را ارائه کنند، بیشتر از مابقی مورد توجه...

سلبریتی برندینگ

حضور چهره‌های سرشناس به ویژه بازیگران و ورزشکاران شناخته شده و محبوب در تبلیغات مختلف محیطی در چند سال اخیر به شکل گسترده مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این افراد برای تبلیغ یک کالا مسأله‌ای است که از مدت‌ها قبل در کشورهای مختلف مورد توجه و استفاده بوده است، این موضوع از چند...

کاراکتر تبلیغاتی

با نگاهی گذرا به محصولات تجاری مختلف و بازی­ های کامپیوتری و انیمیشن­ های گوناگون به نقش مهم کاراکترها پی خواهید برد. مطمئناً شما نیز از دوران کودکی تا به  امروز انیمیشن­ های زیادی را دیده ­اید و شخصیت ­های معروف و محبوب دوران کودکی خود را به خوبی به یاد می ­آورید. ماندگاری طولانی...

بسته بندی های خلاقانه

بسیاری از اوقات افراد محصولی را خریداری می کنند که به آن ها حس خوبی می دهد. این هدف بسته بندی است. اگر بسته بندی اصولی و خلاقانه باشد باعث فروش محصول می شود. یک بسته بندی هوشمندانه مشتری را جذب می کند و پیام مورد نظر شما را به او می رساند. در دنیای...

تاُثیر بسته بندی خلاقانه در افزایش فروش و جذب مشتری

تاثیر بسته بندی خلاقانه را دست کم نگیرید در شرایطی که امروزه مشتری ها از قدرت انتخاب بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند، تمایلی به مشاهده توضیحات و مواد تشکیل دهنده هر یک از این محصولات برای مقایسه آنها ندارند. در عوض، بسیاری از مشتری ها به برند و یا بسته بندی محصولات برای تصمیم...

تبلیغات خلاقانه کریسمسی برندها

کریسمس یا نوئل اسم جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زاد روز مسیح برگزار می‌شود. ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد.با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می‌شود، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به...
بیلبورد روی کره ماه

بیلبورد تبلیغاتی در کره ماه!!!

یک شرکت ژاپنی قصد دارد با جمع آوری ۹۰ میلیون دلار سرمایه زیربنای لازم برای احداث یک بیلبورد تبلیغاتی در ماه را فراهم کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، استارت آپ ژاپنی iSpace Technologies Inc قصد دارد ۹۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کند تا بیلبوردهای تبلیغاتی با فناوری بالا برای نصب در ماه بسازد. درهمین...

تبلیغات متفاوت مک دونالد

در سال ۱۹۶۰ کمپین تبلیغاتی مکدونالد با عنوان ” به دنبال قوس های طلایی” (که اشاره به دو آرک طلایی دارد که کنارهم حرف M را می سازند) فروش این شرکت را بسیار بالا برد. Ray Kroc به عنوان مغز متفکر مکدونالد اعتقاد زیادی به تبلیغات داشت او بر این عقیده بود که تبلیغات هزینه...
1 32 33 34 35 36