چند ابزار رایگان و ضروری Google برای تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال.

Google Trends: برای تجزیه و تحلیل سطح محبوبیت یک موضوع یا کلمه کلیدی ، از نظر جغرافیایی و بازه های مختلف زمانی.

Google Trends

در Google Trends ، شما می توانید با گذشت زمان و موقعیت جغرافیایی ، حجم جستجوی یک موضوع یا یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید. Google Trends همچنین داده ها و بینش هایی درباره محبوب ترین اصطلاحات جستجو بر حسب زمان و مکان های جغرافیایی ارائه می دهد.

Google Webmaster Tools: برای ساختن وب سایتهای سازگار با Google که به بهترین روش ها پیروی می کنند ، به منابع رایگان دسترسی پیدا کنید.

Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools یک ابزار مستقل از دیگر ابزار گوگل نیست ، بلکه مجموعه ای از منابع مفید ، دوره ها و راهنماها برای اطمینان از سازگاری وب سایت شما با کاربر و گوگل است. این منابع شامل ابزاری است که به شما کمک می کند تا وب سایت شما را برای موضوعات خاص ، اسناد برای مرجع ، و حتی جامعه ای که می توانید همکاری کنید ، تست کنید.

Google Search Console : برای مانیتورینگ و بررسی وضعیت وبسایت خود و کاربرانتان است

Google Search Console

کنسول جستجوی Google بازوی فنی Google Webmaster Tools است و به شما امکان می دهد عملکرد صفحات وب خود را بر روی SERP ها نظارت کنید و به ترتیب آنها را برای رتبه بندی SERP بهینه کنید. همچنین به وب مسترها امکان می دهد سایت مپ های خود را بارگذاری کنند ، تا خزیدن کارآمدتر توسط ربات های موتور جستجو امکان پذیر باشد

Google My Business: نحوه عملکرد کسب و کارتان در SERP ها را کنترل کنید .

Google My Business

Google My Business یک سرویس Google است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا با جستجو در مشاغل تجاری ، بیزینس خود را داخل گوگل کنند. برخی از ویژگیها شامل گنجاندن ساعات کاری مشاغل ، نقشه مکان کسب و کارتان ، تعریف شماره تلفن در نتیجه جستجو و… دیگ خدمات این سرویس است.

Google Analytics : بازدید کنندگان سایت خود را ردیابی کنید و مخاطب شناسی کنید.

Google Analytics

این ابزار یکی از قوی ترین و مفیدترین ابزار موجود برای بازاریابان و وبمستر ها است که به آن ها تحلیل رفتار کاربرانشان را نمایش میدهد .

از طریق داده های جمع آوری شده توسط Google Analytics ، ما می توانیم منبع ترافیک وب ، صفحات بازدید شده ، اقدامات انجام شده ، زمان صرف شده در سایت یا صفحه را از دیگر جزئیات مهم دانه ای دریابیم.

با استفاده از این داده ها ، بازاریاب ها می توانند به راحتی موضوعات موجود در وب سایت را مشخص کرده و برای عملکرد مطلوب آنها را برنامه ریزی کنند.

Google Tag Manager: اسکریپت ها را در وب سایت خود وارد کرده و به روز کنید بدون اینکه بقیه موارد را از بین ببرید.

Google Tag Manager

اغلب ، بازاریابان و توسعه دهندگان دیجیتال برای پیاده سازی قابلیت های مهم در وب سایت برای اهداف بازاریابی مجبور هستند با هم همکاری کنند. بعضی اوقات ، ممکن است گیج کننده شود. اسکریپت های منسوخ شده موجود در کد ، در نهایت می توانند وب سایت را خراب کنند.

Google Tag Manager یک بستر را برای بازاریابان فراهم می کند تا بتوانند اسکریپت های مختلف مورد نیاز را به راحتی و بدون کدزنی وب سایت مدیریت کنند. توسعه دهندگان صرفاً باید یک اسکریپت واحد را برای این برچسب درج کنند که در اصل تمام اسکریپت های بی شماری را جایگزین خواهد کرد.

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها