زندگی مدرنیته تقریبا همه چیز را تغییر داده و بازار و کسب کار از این قائده مستثنی نیست . در چند سال اخیر افراد اقدام به بروزرسانی کسب و کار خود کرده و یک رقابتی بین افراد در بیزینس های جدید بوجود آمده. در این مقاله به نکاتی میپردازیم که در صورت رعایت آنها میتوانید از رقبا جلو بزنید . در ادامه با ایران زمین همراه باشید

۱- طراحی و ظاهر سایت شما

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که میگوید :”عقل مردم به چشم شان است” و این ضرب المثل هنوز کهنه نشده و صدق میکند . وب سایت شما بعنوان غرفه و مغازه شما در دنیای مجازی است و اگر به سر و روی آن رسیدگی نکنید ، مشتری از شما دور میشود.

بنابر این شما باید وب سایت خود را بصورت کاملا کاربرپسند ، زیبا و مدرن طراحی کنید تا هم مشتری و هم پرستیژ کار خود را خود را .حفظ کنید

۲- موبایل اصلی ترین پلتفرم

حدودا ۷۱% کاربرانی که به وب سایت شما وارد میشود و ۳۵% کاربرانی که از وب سایت شما خرید میکنند، از طریق تلفن های همراه به وب سایت شما وصل میشوند. گوگل مطلبی را متنشر کرده و به این نکته اشاره میکند که ۵۰% جستجو هایی که در گوگل انجام میشود توسط تلفن های همراه است. بدون شک این آمار و ارقام رو به افزایش خواهد بود و این را نشان میدهد که افرادی که تمایل به ادامه شغل خود را دارند ، باید برای خود یک وب سایت ایجاد کنند.

۳- گوش دادن به مشتری

رسانه های اجتماعی به یکی از مهم ترین راه های ارتباط مشتری با فروشنده تبدیل شده اند. شما باید بستری برای گرفتن بازخورد از مشتری ایجاد کنید و در صورت لزوم به مشکلات مطرح شده پاسخ دهید . طوری که افراد احساس با ارزش بودن پیش فروشنده را حس کنید.

یکی از بارز ترین نمونه های گوش دادن به مشتری ، کمپانی تویوتا است. مدیرعامل تویوتا پس از اعلام چندباره پرفروش ترین خودرو در جهان ، در یکی از سخنرانی های خود گفت : ( علت پیشرفت ما نظرات و ایده های مشتریان ما است. اگر اعلام نارضایتی کنند ، مشکلشان را حل و در محصولات جدیدتر آنها را بصورت کامل اصلاح میکنیم و اگر اعلام رضایت کردند از آنها ایده ای برای بهتر شدن خدمات خود میکنیم).

این مقاله ادامه دارد…

 

منبع:lyfemarketing.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها