بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
تبلیغ خلاقانه برند کوئیک سیلور

تبلیغ خلاقانه برند کوئیک سیلور

برند کوئیک سیلور یکی از ده برند معتبر و شناخته شده در دنیای مد و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لباس‌های ورزشی در جهان می‌باشد، که به منظور موفقیت در فروش محصولات خود، شرایط مطلوبی را برای خرید مشتریان در نظر گرفته است. Quiksilver برای فروش محصولات زمستانه، تبلیغات محیطی خلاقانه ای را در نمای...
نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات

نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی...
کدهای QR; پلی میان تبلیغات آفلاین و آنلاین

کدهای QR; پلی میان تبلیغات آفلاین و آنلاین

امروزه در خیلی جاها روی تبلیغات چاپی با یک مربع به شکل ماتریس دوبعدی شامل لکه‌های مشگی رنگ مواجه می‌شوید که کدِ Quick Response Codes) QR) یا کدهای پاسخگوی سریع نام دارد. در حقیقت QR کدها یک نوع بار کد هستند که به نسبت بارکدهای سنتی حاوی اطلاعات بیشتری هستند و در تعریف یک خطیِ آن می‌توان...
بیلبوردهای جایگزین مجازی(DBRLive)

بیلبوردهای جایگزین مجازی(DBRLive)

بینندگان تلویزیونی سال‌ها است در مسابقات ورزشی با افکت‌ها و جلوه‌های تصویری  آشنا هستند. کشیدن خط‌های مجازی برای مشخص کردن خط آفساید یا دایره دور بازیکنان از آن جمله است، اما تکنولوژی که شرکتی تحت عنوان Supponor ارائه می‌دهد چیزی ورای یک خط یا دایره مجازی است. digital replacement technology چیزی است که حالا می‌تواند...
چگونه عنصر صداقت در تبلیغات یک فیلم بی‌محتوا، اثرگذار شد

چگونه عنصر صداقت در تبلیغات یک فیلم بی‌محتوا، اثرگذار شد

فیلم اتاق (The Room) محصول سال ۲۰۰۳، یک درام رمانتیک به کارگردانی تامی ویسو است. بد بودن این فیلم تا اندازه‌ای است که افراد ترغیب می‌شوند به تماشای آن بنشینند! فیلم اتاق به جزء اصلی و جدایی ناپذیری از پخش نیمه‌شب تبدیل شده و قطعا نمی‌توان دلیل آن را کیفیت بالای فیلم دانست. همانطور که در...
1 36 37 38