بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی
مشتری مداری حرفه ای

25 اشتباه رایج در فروشندگی (در جریان اطلاعات قرار نداشتن)

مشتری-مداری-حرفه-ای سعی کنید همیشه در جریان آخرین اطلاعات قرار داشته باشید دانایی توانایی است فرض کنید به جلسه ی ملاقات با مشتری می روید در این جلسه طرف ملاقات شما شخصی است که دستش قطع شده است. آیا شما متوجه می شوید که او دست دارد؟ بدون شک تغییرات یا خصوصیاتی که آشکار است از...
فروشندگی

25 اشتباه رایج در فروشندگی (کودن فرض کردن مشتری)

به این اعتقاد برسید که مشتری کودن نیست فروشندگی حتما تا حالا جملاتی از این قبیل را شنیده اید که فروشنده یا ویزیتوری گفته باشد: ((امروز یک مشتری هالو به تورم خورد که اصلا نمی فهمید چه می گویم!)) شاید خود شما هم از جمله کسانی باشید که تا حالا چنین چیز هایی را گفته...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (مجبور کردن مشتری)

به جای مجبور کردن مشتری بکوشید او را آگاه کنید مشتری-مداری زمانی که شما به صورت درصددید کالایی را بفروشید _ یعنی می خواهید به هر قیمتی که شده مشتری را وادار کنید تا از شما کالایی بخرد _ ناخود آگاه سعی می کنید که هر طور شده مشتری را متقاعد به خرید کنید. در...
برتری شما نسبت به رقبا

25 اشتباه رایج در فروشندگی (ارزش قائل نبودن برای کار خود)

به حرفه و شغل خود افتخار کنید جذب-مشتریان-مختلف اگر واقعا نمی توانید با تمام وجود از شغل و سازمان و جایی که در آن مشغول به کار هستید حمایت کنید پس چرا بیهوده وقت خود را تلف می کنید و به خودتان زحمت می دهید؟ چرا هر روز صبح ساعت را تنظیم می کنید تا...
شیوه های مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( نسنجیدن کالا و خدمات از دیدگاه مشتری)

کالا و خدمات را از دید مشتری بسنجید شیوه-های-مشتری-مداری- داشتن اطلاعات کافی و جامع درباره کالا یا خدمات پیشنهادی خود، و مشخص کردن مزیت آنها برای مشتریان تنها راهی است که کمک می کند تا دانش ما در جهت رفع نیاز های مشتری افزایش یابد و از این رو در جلب آنها به کمکمان بیاید....
کسب رضایت از مشتریان

25 اشتباه رایج در فروشندگی (منظم نبودن لوازم کار)

دقت کنید وسایل کیف شما مرتب و منظم باشد. کسب-رضایت-از-مشتریان فکر می کنید که اگر در کیف دستی شما باز شود و دفعتا انواع و اقسام ابزار و لوازم و وسایل از کیف بیرون بریزد مشتری راجع به شما چه قضاوتی خواهد کرد؟ زمانی که کیف شما در مقابل مشتری باز می شود باید نشانگر...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( بی توجهی به سر و وضع خود)

با ظاهری آراسته در ملاقات ها حضور یابید مشتری-مداری- چند سال پیش، من برای یک روزنامه نگار و تاجر در تهران کار می کردم. او عادت عجیبی داشت. هر روز، پس از صرف ناهار با یک مشتری به دفترش بر می گشت و قبل از اینکه با مشتری بعدی ملاقات کند، پیراهنش را عوض می...

25 اشتباه رایج در فروشندگی (نداشتن برنامه روزانه)

برنامه ی روزانه داشته باشید مشتری باید این را قبول کرد که انجام امور طبق یک برنامه ی زمان بندی روزانه دارای اهمیت فراوان است؛ موفقیت و شکست در تهیه یک برنامه روزانه روی کل عملکرد ما به عنوان یک مدیر فروش یا ویزیتور اثر چشمگیری خواهد داشت. امروزه، در کتاب فروشی ها تعداد زیادی...
جذب مشتری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (قطع ارتباط با مشتری)

ارتباط خود را با مشتری پیگیری کنید جذب-مشتری آخرین باری که پس از ملاقات با مشتری برای او پیام تشکر و قدردانی فرستادید کی بود؟ بسیاری از مدیران فروش و بازاریاب ها از این اقدام مهم غافلند. با صرف کمی وقت و نوشتن یک پیام ساده و خودمانی روی کاغذ آرم دار شرکت، بگذارید مشتری...

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( یادداشت نکردن گفته ها)

مشتری-مداری- همیشه حرف های مشتری را یادداشت کنید همانطوری که قبلا نیز اشاره کردم، یادداشت کردن مطالب به شما کمک می کند که همواره نیاز های مشتری را به خاطر بسپارید و همزمان کیفیت برخورد با مشتری را بهبود بخشید. کار بازاریابی را می توان به چهار مرحله تقسیم کرد: یافتن مشتری ملاقات با او...
مشتری

25 اشتباه رایج در فروشندگی( حواس پرتی)

حواستان را جمع کنید مشتری مداری هنگامی که تمام حواس خود را متوجه مشتری و برخورد با او می کنید، نتیجه این می شود که او نیز تمام توجه خود را به شما معطوف کند. چندی پیش ویزیتور جوانی که با من وقت ملاقات داشت به دفترم آمد. او به منظور تبلیغ کالایی که برای...
مشتری مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی (مشتری را دشمن انگاشتن)

مشتری را دشمن فرض نکنید در دنیای تبلیغات ضرب المثلی است که می گوید: ((فکر نکنید مشتری احمق است مشتری را جزیی از خود بدانید.)) تصور می کنم بتوان، گفته ی فوق را در مورد بازاریابی به این تبدیل که ((مشتری دشمن شما نیست، مشتری همزبان و همدل شماست)) با مشتری و خریدار دوست شوید؛...
فروش

25 اشتباه رایج در فروشندگی (درک نکردن احساس مشتری)

احساس مشتری را درک کنید خود را جای مشتری بگذارید _ با چنین شرایطی است که در می یابید چگونه در بازاریابی موثر عمل کنید. شریک شدن در احساس مشتری با آنچه که اغلب بازاریابها به آن شناخت مشتری می گویند، فرق فاحشی دارد. بین بازاریابها حرفی رایج است که می گویند: ((واقعیت این است...

25 اشتباه رایج در فروشندگی (گوش ندادن به حرف های مشتری)

با دقت به حرف های مشتری گوش بدهید Feedback concept. Hands leaving positive feedback. Vector illustration شاید بتوان گفت ساده ترین راه تمایز بین یک فروشنده موفق با یک فروشنده نا موفق در طریق برخورد آنها با مشتری است. آیا یک فروشنده باید متکلم وحده باشد و اجازه ندهد مشتری کلامی حرف بزند؟ اگر چنین...
اشتباهات-فروشنده-اشتباه-فروشنده

25 اشتباه رایج در فروشندگی (نپرداختن با تمام وجود به کار)

با تمام وجود به کار خود بپردازید همانطور که تمام فکر و ذکر خود را متوجه کسب درآمد بیشتر می کنید به همان میزان نیز باید به مساله فروش و بازاریابی بیندیشید. برای اندیشیدن به این مساله حتی 15 ساعت در روز نیز کافی نیست بلکه تمام روز های سال بدون وقفه باید به مساله...
1 20 21 22 23 24 36