بسیاری از مشاغل کوچک بودجه ای برای کمپین های بازاریابی گران قیمت مانند شرکت های بزرگ ندارند.

با این وجود، هنوز هم می توان با استفاده موثر از انواع مختلف تبلیغات ارزان قیمت، تأثیر بزرگی حتی با بودجه اندک ایجاد کرد.

در مورد تبلیغات در فضای باز یا تبلیغات محیطی یا تبلیغات بیلبوردی محدودیت های کمی وجود دارد.

به شما این امکان را می دهد که حتی با بودجه اندک به همان اندازه که دوست دارید خلاق باشید.

این همچنین فرصت های تبلیغاتی 24 ساعته در هفت روز هفته را برای تجارت شما فراهم می کند

و می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد.

چندین نوع مختلف از رسانه های بازاریابی در فضای باز وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

بسته به اهداف و مهمتر از همه مکان، همه آنها به روش خاص خود موثر هستند.

در اینجا برخی از محصولات تبلیغاتی در فضای باز با هزینه کم که می توانید برای تجارت خود استفاده کنید

آورده شده است که به اختصار نقل می گردد:

پوسترها


تولید پوستر ارزان و آسان است و حتی در فضاهای عمومی نیز قرار دادن آن آسان تر است.

یک ویژگی بزرگ پوستر این است که شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید جزئیات در آن قرار دهید.

زیرا پوسترها از فاصله نزدیک مشاهده می شوند.

با این حال، به یاد داشته باشید که پوسترها طولانی مدت نیستند زیرا آنها عمدتا روی کاغذ چاپ می شوند.

علائم و تابلوها


یک نشانه خوب نه تنها مشتریان جدید را به خود جلب می کند بلکه به هدایت افراد به سمت محل کار شما نیز کمک می کند.

حتی اگر افراد وارد فروشگاه شما نشوند، حداقل آنها شما را به یاد می آورند.

آگهی های سفارشی


شما می توانید بنر چشم نواز خود را در خارج از محل کار خود یا هر منطقه ای که احتمالاً مخاطب هدف شما از آنجا عبور می کند، آویزان کنید.

بنرها همچنین از مواد مقاوم ساخته شده قادر به مقاومت در برابر شرایط سخت آب و هوایی هستند.

این شکل از تبلیغات ارزان قیمت را می توانید 245 ساعت در روز

و به مدت 365 روز در سال بی وقفه وجود داشته باشد.

اعلان ها و پرچم های ساحلی


اعلان ها و پرچم های ساحلی نیز همیشه برای ایجاد برند و خودنمایی برند هستند.

آنها از مواد محکم ساخته شده اند که می توانند در برابر هرگونه آب و هوا مانند باران و باد شدید مقاومت کنند.

همانطور که معمولاً از فاصله دور دیده می شوند، بهتر است طراحی تا حد ممکن ساده باشد.

اگر قرار بود متن را در طرح پرچم خود قرار دهید، متن خود را بزرگ و تا حد ممکن کوتاه بنویسید.

هرچه متن بیشتری را روی پرچم خود قرار دهید، احتمال درک آن از دور کمتر خواهد بود.

تابلوهای روسازی


استفاده از علائم روسازی را خارج از محل کار خود در نظر بگیرید. آنها راهی عالی برای نمایش محصول، خدمات یا تبلیغات جدید شما به افرادی هستند که در خیابان قدم می زنند.

در هر دو طرف فضایی برای تبلیغ وجود دارد

تا افرادی که در خیابان ها بالا و پایین می روند می توانند تبلیغات شما را ببینند.

اگر چیزی را ترجیح می دهید که بتوانید روزانه واقعاً شخصی سازی کنید، سعی کنید از تابلوهای روسازی تخته سیاه استفاده کنید.

اکثر رستوران ها از آنها برای تبلیغات ویژه روز استفاده می کنند.

برچسب ها


برچسب ها وقتی به فکر بازاریابی در فضای باز هستند معمولاً اولین چیزی نیستند که در ذهن نقش می بندند.

با این وجود،

آنها یک ابزار بازاریابی انعطاف پذیر هستند که می توانند در هر مکان مانند پیاده روها، چراغ های مخصوص چراغ یا حتی اتومبیل قرار بگیرند.

(مطمئن شوید که ابتدا اجازه مالکان را می گیرید!)

کلید تبدیل تبلیغات شما در خارج از منزل به کمپین های کم هزینه و با تأثیر بالا، انتخاب بهترین مکان ها با بیشترین میزان بازدید و تبدیل هزینه “نمایش” یا “نمای” بنر یا پرچم شما به کسری از هزینه متوسط ​​شماست.

خب حالا می دانید که می خواهید کمپین بازاریابی خود را در فضای باز انجام دهید اما مطمئن نیستید که چگونه؟

یا از چه ابزاری باید استفاده کنید؟

در اینجا 8 ایده با نمونه عکس برای کمک به الهام بخشیدن به فعالیت بازاریابی در فضای باز آورده شده است.

همچنین در هر زمان شما می توانید از این طریق با ما در تماس باشید.

1.پرچم های سرگرم کننده

پرچم های تبلیغاتی که بیشتر در اماکن فرهنگی و تفریحی به چشم می خورند.

تبلیغات به صورت پرچم در سطح شهر به خصوص شهرهای ساحلی می توانند به عنوان چراغ های راهنمائی استفاده شوند که مشتری را به فروشگاه شما سوق می دهند و یا حتی از راه دور مثل یک غرفه به نظر می رسند.

همچنین می توان از آنها به عنوان تبلیغات مستقیم برای یک محصول یا رویداد استفاده کرد.

از آنجا که آنها از دور دیده می شوند، فقط باید اطلاعات محدودی در آنها چاپ شود.

فکر کنید پرچم های شما مانند میهمانان مهمانی هستند، هرچه بیشتر بهتر.

2. اعلان های خارج از تابلو

تابلوهای تبلیغاتی در ساحل که با نور خورشید پیام شان تکمیل می گردد.

اعلان ها و تابلوها ابزاری بسیار انعطاف پذیر برای بازاریابی هستند و تقریباً به هر روشی که فکر کنید می توان از آنها برای هر مناسبت یا رویدادی استفاده کرد.

آنها محکم هستند زیرا از موادی ساخته شده اند که مقاوم در برابر آب و هوای سخت می باشند.

برای ارتقای پیام بنر خود، یک صفحه برش نقش برجسته سفارش دهید.

هنگامی که خورشید به صفحه ی برش خورده از یک زاویه برخورد می کند، سایه ای ایجاد می کند و می گوید:

“از خورشید فاصله بگیرید”.

این بنر خلاق بر اهمیت محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید تأکید دارد.

3. تبلیغات دیواری

نیمکتی که با بنر طراحی شده پشتش ارتباط معناداری دارد.

دیوارها فضای مناسبی برای تبلیغات هستند. شما می توانید با خلاقیت خود همانطور که می خواهید به وسیله دیوارها بازاریابی کنید.

می توانید پوسترهایی تهیه کنید، روی برچسب بچسبانید یا حتی برای تبلیغات تجاری خود نقاشی دیواری بکشید.

این بنر خلاق که برای ارتقا صنعت اسکی در آلبرتا مورد استفاده قرار گرفته است،

پشت یک نیمکت فولادی قرار گرفته و به نظر می رسد شخصی که روی نیمکت نشسته است در بالابر اسکی بوده است.

4. تبلیغات سه بعدی

در بازی تبلیغات، همه چیز این است که در میان رقابت ها تبلیغ شما برجسته شود.

بسیاری از برندها با افزودن یک مولفه سه بعدی به بیلبوردها، تابلوهای روسازی شده و یا حتی پوسترهایشان، تبلیغات خود را به سطح بالاتری می رسانند.

اشیای سه بعدی در تبلیغات خصوصاً در صورت انجام صحیح این کار، برای جلب توجه افراد مفید هستند.

5. تبلیغات حمل و نقل شهری

تبلیغات در ایستگاه اتوبوس

بازاریابی در فضای باز در همه جا یافت می شود از جمله در ایستگاه های اتوبوس، سکوهای قطار، تاکسی.

اصولا جایی که مردم باید منتظر بمانند، یک فرصت بازاریابی پیدا می شود!

با قرار دادن مسافران در معرض تبلیغات خود از زمان انتظار استفاده کنید.

این کار می تواند به سادگی نصب پوستر در ایستگاه اتوبوس یا پوشاندن کامل قطارها با تبلیغات برچسبی باشد.

6. بازاریابی استیکری(برچسبی)

تبلیغات برچسبی

تابلوچسبها نوعی بازاریابی در فضای باز هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند.

اگرچه معمولاً به عنوان دکوراسیون استفاده می شود اما آنها یک فضای بازاریابی بسیار موثر و سرگرم کننده هستند.

هیچ محدودیتی در نحوه ایجاد خلاقیت با تبلیغات برچسب با هزینه کم وجود ندارد.

این می تواند به شکل هر چیزی باشد و روی هر سطحی از جمله درها، پنجره ها، کف ها

و حتی داخل جای روشویی(مثل عکس بالا) باشد!

7. تبلیغات مبلمان خیابان

تبلیغ شرکت کیت کت بر روی نیمکت پارک

تبلیغات مبلمان شهری یکی دیگر از ایده های بازاریابی در فضای باز است که نه تنها توجه مردم را به خود جلب می کند بلکه تأثیر ماندگاری بر جای می گذارد.

کیت کت از مبلمان خیابانی استفاده می کند و شعار برندشان را بسیار مناسب انتخاب می کنند.

استراحت کنید، یک کیت کت بخورید!

صندلی ها و چترهای ساحلی

نیز یکی دیگر از راه های عالی برای انجام این کار در یک روز آفتابی است!

8. بازاریابی تعاملی در فضای باز

نمونه ای از بازاریابی تعاملی با مردم یک محل

امروزه مصرف کنندگان تمایل بیشتری به تبلیغاتی دارند که تجربه ای بی نظیر و به یاد ماندنی را به آنها می دهد.

فناوری تا حد زیادی به بازاریابان و تبلیغ کنندگان کمک کرده است تا راه های جدیدی برای تعامل برندهایشان از طریق تبلیغاتشان با افراد ارائه دهند.

یک نمونه شگفت انگیز، کمپین اهدای خون مجازی NHS است که هدف آن تشویق مردم به اهدای خون و نشان دادن چگونگی کمک مالی بیماران به بیماران مبتلا به بیماری است.

آنها در کارزار خود از طریق بیلبورد دیجیتالی یک بیمار نیاز به انتقال خون نشان می دهند. سپس به رهگذران یک برچسب داده می شود تا روی بازوی خود قرار دهند و سپس توسط یک گوشی هوشمند اسکن می شود.

سپس این تلفن هوشمند انتقال خون از بازوی شما را شبیه سازی می کند.

همانطور که عملا خون می دهید، بیمار روی بیلبورد دیجیتال با پر شدن کیسه خون کنار آن، به آرامی سالم و سالم تر به نظر می رسد.

منبع: www.helloprint.co.uk/blog

نوشته شده توسط لورا ویلسون

ترجمه حسام بهمن

پست های مرتبط

2 پاسخ
  1. سعید

    ممنون از مطلبتون. قصد دارم برای تبلیغ خدمات لوله بازکنی برچسب برای در و دیوار، یک طرح جدید و متفاوت بزنم که با تبلیغ های رایج لوله بازکنی ها و چاه بازکنی ها فرق داشته باشه. اگر کسی ایده ای داره لطفا منو راهنمایی کنه ([email protected])

ارسال دیدگاه برای %s