سرویس ایمیل مارکتینگ: 45 موضوع برای ایمیل فروش که حتما دیده می شود!

تصور کنید ایمیل خود را باز کنید و فقط نام، زمان و تاریخ ورود ایمیل را در صندوق ورودی خود ببینید.

چطور شما اولویت بندی می کنید که کدام ایمیل را اول از همه باز کنید؟

آسان نیست، مطمئنم.

طبقه بندی شما از صندوق ورودی ایمیل دائماً آنها را در اولویت قرار می دهند.

حتی فیلترها و قوانینی را برای سازماندهی پیام های خود تنظیم می کنید تا بتوانید به یادداشت های مهم و فوری با سرعت هرچه بیشتر پاسخ دهید.

ممکن است فکر کنید که ایمیل فروش سرد شما در لیست اولویت های احتمالی ایمیل ها قرار نمی گیرد

و می تواند این چنین باشد اما یک ویژگی ایمیل وجود دارد که می تواند سرنوشت ایمیل شما را از رفتن به پوشه “دور انداختنی ها یا Junk” به وضعیت “فوراً باز شود” تغییر دهد.

این ابزار یک عنوان موضوع ایمیل است و یکی از مهمترین قسمت های ایمیل فروش شماست.

همه موارد از نرخ باز کردن، نرخ کلیک و تبدیل، CTA و… به خوب نوشتن موضوع ایمیل شما بستگی دارد.

مطمئناً برای نوشتن 60 کاراکتر زحمت زیادی به نظر می رسد، اینطور نیست؟

غصه نخور وقتی فهمیدید چه موضوعی باعث خوانده نشدن ایمیل های تان می شود،

آنها را بدون زحمت رفع خواهید کرد و نرخ باز شدن ایمیل های خود را افزایش می دهید.

خب، چه چیزی باعث ایجاد یک موضوع خوب می شود؟

چه چیزی باعث می شود یک موضوع خوب برای ایمیل ارسالی بنویسید؟


1. مختصرنویسی.
2. شخصی سازی کردن.
جالب نوشتن
ارزش پیشنهاد شده
ایجاد فوریت
از کلیک بایت خودداری کنید.
کلمات کلیدی را وارد کنید.

1. مختصرنویسی

طول ایده آل موضوع ایمیل بین دستگاه های تلفن همراه، دسک تاپ و تبلت متفاوت است.

بنابراین هنگام ایجاد یک موضوع برای ایمیل فروش خود، این مورد را بخاطر بسپارید. به طور متوسط​​، حداکثر کاراکتر موضوع ایمیل حدود 60 تا است.

Campaign Monitor یک موضوع با 41 کاراکتر را توصیه می کند تا هر کلمه در دستگاه های مختلف ظاهر شود.

2. آن را شخصی سازی کنید.

شخصی سازی موضوع برای درج نام مشتری، همیشه راهی هوشمندانه است.

علاوه بر این، شخصی سازی نمایه فرستنده به همان اندازه مهم است.

زیرا افراد می خواهند با دیگران صحبت کنند و از دیگران خرید کنند، نه از برندها و شرکت های بزرگ.

به جای ارسال ایمیل های فروش خود از یک آدرس عمومی مانند: sales@imtryingtosellyousomething.com، استفاده نکنید.

از آدرس ایمیل شخصی خود یا نام مستعار دیگری که شامل نام کوچک شما است استفاده کنید تا ظاهری انسانی تر به پیام شما بدهد.

3. جالب جلوه دهید.


می دانم! به همه آموخته ایم که کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت نکنیم اما موضوعات ایمیل فروش جزء این موارد به حساب نمی آیند! (متأسفیم مادر!)

اگر نکات ما را در زمینه ایجاد بهترین ایمیل فروش دنبال کرده اید، شک نداریم که محتوای ایمیل های شما باعث می شود که CTA ایجاد گردد.

اما قبل از اینکه به متن شاهکار یک ایمیل برسید، ابتدا باید آن را از طریق موضوع عنوان کنید.

جالب جلوه دادن موضوع می تواند به معنای موارد مختلفی باشد.

بنابراین از این لیست برای یافتن نکته ای استفاده کنید که فکر می کنید ممکن است برای مخاطب هم مهم باشد.

  • یک خبر تازه درباره صنعتی که آنها در آن مشغول به کارند.
  • یک آمار جدید در مورد صنعت آنها.
  • سوالی درباره پروژه ای که آنها تازه شروع یا به پایان رسانده اند
  • از آنها کمک بخواهید


نکته اصلی در هر یک از این نکات این است: همه آنها پیش بینی هستند.

شما وقت کافی خواهید داشت تا کالای خود را در متن ایمیل و تماس های بعدی قرار دهید و به آنها معرفی کنید

اما هدف اصلی موضوع شما این است که نظر مشتری را به خود جلب کنید تا بیشتر بخواند و تصمیم بگیرد که پاسخ دهد.

4. ارزش پیشنهاد

آیا شرکت شما محصولی یا خدماتی را ارائه می دهد که مشتری در شبکه های اجتماعی به دنبال آن بوده است؟ آیا تبلیغی دارید که بتواند بودجه احتمالی شما را برای سایر فعالیت ها آزاد کند؟ آیا می توانید به مشتری احتمالی کمک کنید تا سریعتر به اهداف خود برسد؟ همه این گزینه ها برای مشتری احتمالی ارزش قائل هستند و زوایای فریبنده ای را برای قرار دادن در عنوان موضوع شما ایجاد می کنند.

5. ایجاد فوریت

حساسیت به زمان ارسال ایمیل یک فیلتر متداول است که بسیاری از ما برای اولویت بندی صندوق ورودی یا Inbox خود از آن استفاده می کنیم.

بنابراین قابل درک است که صندوق ورودی شما به همان شیوه کار کند که می خواهید.

حتی اگر مشتری احتمالی شما علاقه خاصی به خرید در حال حاضر ندارد اما اگر بدانند که تبلیغ فقط برای مدت زمان محدودی است، ممکن است آن را از دست بدهند و منافع دیگری هم دارد.

ایجاد فوریت، در صورت لزوم، یک روش کاملاً آزموده شده برای باز کردن و خواندن ایمیل های شما است اما دائماً به آن اعتماد نکنید.

با درخواست های مداوم، فوری می توانید مخاطب خود را آزار دهید.

6. از کلیک بایت خودداری کنید.


در همان مسیرهای آزار دهنده که گفتیم، از نوشتن موضوع ایمیل برخلاف موضوع متن آن، خودداری کنید.

القای اضطرار، ارزش یا اهمیت در مواردی که وجود نداشته باشد می تواند در بهترین حالت طعم بدی را در دهان مشتری شما بگذارد و منجر به این شود که دامنه شما در بدترین حالت به عنوان هرزنامه شناخته شود.

برای اطمینان، موضوع مورد نظر خود را در برابر لیست نهایی کلمات هرزنامه بررسی کنید تا از آنها اجتناب کنید.

7. کلمات کلیدی را وارد کنید.


کلمات کلیدی یکی دیگر از روش های فیلتر کردن و سازماندهی صندوق ورودی خود است.

درج کلمات کلیدی خاص در ایمیل شما می تواند به شما در ایجاد پوشه ای کمک کند که بعداً بررسی خواهد شد.

هیچ راه جادویی برای دانستن اینکه چه فیلترها و قوانینی برای آینده تنظیم شده وجود ندارد

اما با برخی از تفکرات خلاقانه و تست A / B، می توانید نتیجه گیری کنید که چه کلماتی بر میزان باز کردن ایمیل ها بهتر از سایر موارد تأثیر می گذارند.

بهترین موضوعات ایمیل فروش


همه آنها را بخوانید یا از شاخص های زیر استفاده کنید تا به موضوعات مورد نیاز خود برسید.

  • موضوع ایمیل
  • خط موضوعی ایمیل را پیگیری کنید.
  • بهترین خطوط موضوع ایمیل پس از عدم پاسخ به آنها
  • نمونه های عنوان ایمیل برای درخواست های ملاقات

موضوعات ایمیل

مقصود از سوال

توصیه برای ارتباطی دو جانبه

سلام، نام و سوال

آیا به آنچه می خواستید رسیدید؟

به عنوان مثال استفاده از حروف بزرگ

امیدوار به کمک

سود مورد انتظار شرکت

X نوع/ ایده برای بیان نقطه ضعف

ایده برای موضوعات پر اهمیت مورد انتظار

خلاصه کردن دورنمای شرکت با اعداد و ارقام در 10 دقیقه

من شما را از طریق نام مراجعین پیدا کردم

بگذارید بدانند دنبال شان می کردید…

خیلی خوشحال شدم که شما را دیدم!

(احساس را چاشنی کار کنید)، بگذارید کمک تان کنم

به امید اینکه بتوانید کمک بگیرید.

این یک ایمیل فروش است

1. مقصود از سوال


سوال شما چیست؟ آنها باید ایمیل شما را باز کنند تا بدانند.

2. توصیه برای ارتباطی دو جانبه


کمتر موردی از ارجاعات قدرتمندتر است.

اگر با مشتری موردنظر خود آشنایی دارید، حتماً نام آن شخص را در عنوان ایمیل خود قرار دهید.

هرچقدر مشتری احتمالی شما به ارجاعات اعتماد کند، ایمیل شما جذاب تر خواهد بود.

3. سلام، نام، سوال


سوال ها پاسخ دهندگان را تحریک می کنند.

ایمیل هایی که با موضوع سوال هستند، باعث باز شدن و پاسخ می شوند.

درج نام، دریافت ایمیل را شخصی تر می کند و به آن کمک می کند تا در صندوق ورودی افراد برجسته شود.

4. آیا به آنچه می خواستید رسیدید؟

از این مورد برای هدایت ورودی یا یک بازدید کننده وب سایت استفاده کنید. آنها به وضوح به دنبال کمک به چالش های شما هستند. بپرسید چگونه می توانید خدمات دهی کنید.

5. به عنوان مثال استفاده از حروف بزرگ

اکثر افراد هنگام تهیه ایمیل، از حروف بزرگ استفاده می کنند (اگرچه برخی از آنها کمی عصبی هستند!).

با این حساب، یک خط موضوعی ایمیل کاملاً کوچک در صندوق ورودی یا اینباکس شان، برجسته می شود.

6. “به امید کمک”

بهترین فروشندگان امروز به ABH پای بند هستند. یعنی (Always Be Helping،همیشه در حال کمک باش).

این احساسات را در جلوی چشم و مرکز احساس خود قرار دهید.

دیدگاه شما، صراحت بیان و همچنین تمایل شما به خدمات دهی را نشان می دهد.

7. سود مورد انتظار شرکت

در اینجا چند نمونه از مواردی که در عمل به نظر می رسد آورده شده است:

یک استراتژی منابع انسانی جدید برای یکی شدن
حفظ 25 هزار دلار برای الفبای یکسان سازی.
یک رکورد درآمد همیشگی برای سازمان Y
ویژگی سود و موضوع اصلی، خریدار شما را قلاب می کند.

8. X نوع/ ایده برای بیان نقطه ضعف


مردم لیست های شماره دار را دوست دارند. برای ایجاد علاقه، یک شماره را به موضوع خود اضافه کنید.

9. ایده برای موضوعات پر اهمیت مورد انتظار


مثلا بنویسید:

یک ایده رایگان؟ مطمئنا، من باشم دانلودش می کنم. کلیک

10. خلاصه کردن دورنمای شرکت با اعداد و ارقام در 10 دقیقه


به گفته بنیانگذار Salesfolk، آر.مورگان، یک الگوی ایمیل با این موضوع منجر به 16 مشتری جدید B2B شد.

بحث کردن درباره اعدادی از این قبیل دشوار است. در نتیجه باور می کنند.

11. من شما را از طریق ارجاعاتم پیدا کردم


قدرت ذکر ارجاعات به موضوعات را در یک عنوان ایمیل دست کم نگیرید.

این مورد بلافاصله ارتباط با مشتری برقرار می کند و وقت گذاشتن آنها را برای پاسخگویی به شما افزایش می دهد.

12. بگذارید بدانند دنبال شان می کردید…


پنج دقیقه را به جستجوی حساب های LinkedIn یا Facebook مخاطب خود اختصاص دهید.

شرط می بندم شما می توانید حداقل یک چیز مشترک داشته باشید.

حتی اگر فقط تنها چیزی که موجود باشد این باشد که از هر دو شما در حال خوردن ماکارونی عکس گرفته اند!

13. خیلی خوشحال شدم که شما را دیدم!


این که آیا آنها بخشی از محتوای شما را دانلود کرده اند یا از صفحه فروشگاهی شما بازدید کرده اند، مهم است.

به مشتری خود اطلاع دهید که متوجه علاقه آنها شده اید و خوشحال می شوید اگر بتوانید کمک شان کنید.

14. (احساس را چاشنی کار کنید)، بگذارید کمک تان کنم


به رویدادهای فعلی صنعت خود اشاره کنید. در هفته های شلوغ قبل از جمعه سیاه بازاریابان را هدف قرار دهید.

جمله “احساس استرس می کنید؟ بگذارید کمک کنم” را امتحان کنید.

سپس به بنویسید که چگونه محصول یا خدمات تان می تواند بار آنها را سبک کند.

15. به امید اینکه بتوانید کمک بگیرید.


مردم به طور کلی می خواهند به افراد دیگر کمک کنند.

اگر برای اولین بار با کسی تماس می گیرید، بپرسید:

“مایلم در مورد برنامه کنفرانس بازاریابی شما در سال جاری اطلاعات بیشتری کسب کنم.

آیا می توانید من را با یک شخص مناسب برای گفتگو لینک کنید؟”

16. این یک ایمیل فروش است


تعجب خواهید کرد که صداقت و شفافیت شما را تا کجا می برد.

با روشن کردن دلیل اصلی ارسال ایمیل تان، دیواری را که در آینده ممکن است در سر راه فروش شما باشد را خراب می کنید.

اصطلاحا با بیرون آوردن فیل از اتاق می توانید از متن ایمیل تان استفاده کنید تا حرف خود را بزنید.

پیگیر ایمیل ارسالی باشید

1. مراحل بعدی ما
2. چند گزینه برای شروع
3. تو تنها نیستی!
4. کوتاه، آسان و دقیق
5. یک برنامه 3 مرحله ای برای هفته شلوغ خود
6. فکر کردم ممکن است این وبلاگ ها را دوست داشته باشید
7. این ها اطلاعاتی است که من به شما قول داده بودم
8. من بازخورد شما درباره آن جلسه را دوست دارم
9. من از آخرین صحبت مان به این ایده رسیدم
10. به آنچه گفتی فکر کردم
11. به رئیس من نگو
12. چقدر طول می کشد؟
13. این چیزی است که من انجام خواهم داد

17. گام های بعدی ما


برای پیگیری بعد از اولین تماس یا برای صحبت بیشتر درباره چشم اندازهای خاموش مورد بحث، از این موضوع استفاده کنید.

18. چند گزینه برای شروع


چند نکته را در مورد چگونگی آغاز ارتباط خود در متن اصلی بیان کنید. (یک پیشنهاد محتوا، یک تماس تلفنی، یک فرصت ارتقا برای مشتریان فعلی و غیره).

19. این تو تنها نیستی که…!


این موضوع با پیشنهاد یک نماینده در سایت Reddit، از دو منظر بررسی شده است:

جذاب است.
انسانی است.
اگر می دانید مخاطب تان با یک چالش دشوار دست و پنجه نرم می کند، داستان هایی را در مورد چگونگی عبور دیگران از یک چالش مشابه به اشتراک بگذارید.

20. کوتاه، آسان و دقیق

اگر بتوانید این احساسات را در متن ایمیل های فروش خود منعکس کنید، پاسخ ها به بهترین شکل برای تان ارسال خواهد شد.

21. یک برنامه 3 مرحله ای برای هفته شلوغ خود

فرض کنیم شما مشکل مشتری ایده آل خود را در طول هفته می دانید.

بنابراین آنها را در قسمت ایمیل بزرگنمایی کنید و نکات کوتاه و عملی درباره چگونگی غلبه بر این چالش ها در هفته آینده را ارائه دهید.

22. فکر کردم ممکن است این وبلاگ ها را دوست داشته باشید


نام آنها را در عنوان قرار دهید و متن ایمیل را با محتوای مورد نیاز خود پر کنید.

این یک روش عالی برای آزمایش روش های از کار افتاده یا کاملاً غیرفعال می باشد.

23. این ها اطلاعاتی است که من به شما قول داده بودم

همیشه تماس های قبلی یا ایمیل قبلی خود را در چندین مرحله بعدی پیگیری کنید.

این به فرد جهت می دهد و همچنین به شما دلیلی برای پیگیری می دهد.

24. من بازخورد شما درباره آن جلسه را دوست دارم


اگر به تازگی یک نسخه آزمایشی ارائه داده اید و یا جلسه ای را با همکاران یک مدیر برقرار کرده اید، بهتر است ذهنیت خود را حفظ کرده و بلافاصله بپرسید که آیا می توانند به سوالات شما پاسخ دهند. این به شما کمک می کند تا چگونگی اوضاع ارزیابی شود و درک کنید که مراحل بعدی باید چه باشد.

25. من از آخرین صحبت مان به این ایده رسیدم


این موضوع دو کار انجام می دهد:

  • آنها را تشویق می کند مکالمه شما را به یاد بیاورند.
  • باعث علاقه مند شدن شان نسبت به شنیدن ایده شما می شود.

26. به آنچه گفتی فکر کردم


این موضوع، مشابه مورد قبلی است اما دارای یک وجه اضافه شده است:

اگر شما به یک نگرانی یا هدف پرداخته اید، ممکن است کنجکاو شوند.

اگر آنها اعتقاد داشته باشند که حالا مزیتی در روبروی شان گذاشته شده، ممکن است تمایل بیشتری برای شنیدن صدای شما داشته باشند.

27. به رئیس من نگو


کمی فرافکنی کنید تا علاقه آنها را برانگیزد و به آنها این احساس را دهد که پیام شما فقط برای آنها ارسال شده و مثل یک راز است.

28. چه چیزی لازم است؟


یک سوال لفظی که پرسیده می شود (دقیقاً چه چیزی برای چه کاری لازم است؟) می تواند گفتگویی را آغاز کند و شاید حتی آنها را مجبور به پاسخ کند.

29. این چیزی است که من انجام خواهم داد

زبان مورد علاقه برخی از مردم “برای این خدمات اقدام کنید” است. بنابراین با ارائه چیزی به امید جلب رضایت آنها، این قانون متقابل را به کار بگیرید.

رمز و راز آنچه شما ارائه می دهید و وعده دریافت چیزی، باعث خواهد شد که ایمیل را باز کنند.

بهترین موضوع ایمیل پس از عدم پاسخ


1. این ایمیل را باز نکنید!
2. باید بمانم یا بروم؟
3. این را در مورد [موضوع مورد علاقه] می دانید؟
4. عشق کجاست؟
5. اجازه بستن پرونده تان را دارید؟
6. ناراحتی؟ مثل بچه پانداها؟!
7. اگر نظر خود را در مورد مشارکت تغییر داده اید…
8. من همه چیز را در این ایمیل دوست دارم!
9. 3 ایده آخر هفته برای شما
10. آیا من حدسم درست است؟
11. رمز HBO Go؟

30. این ایمیل را باز نکنید!

اگر تا به حال وقت خود را با کودک کم سن و سالی گذرانده اید، خوب می دانید که به کسی گفتن اینکه: “این کار انجام نده”، همین رفتار را تحریک می کند!

این مفهوم در مورد بزرگسالان نیز موثر است. روانشناسی معکوس برای پیروزی!

31. باید بمانم یا بروم؟


اگر مدتی است که از موضوع مطرح شده خبری نشده است، این عنوان را بنویسید و آن را با یک ایمیل جداسازی هوشمندانه breakup email ارسال کنید.

32. این را در مورد (موضوع مورد علاقه) می دانستید؟


ارائه نکته یا آماری مفید درباره موضوعی که فرد مورد نظر به آن علاقه مند است اعتبار شما را تثبیت می کند و مکالمه را به جریان می اندازد.

33. “عشق کجاست؟”

اگر موضوع مورد بحث شما سرد شده است، با استفاده از این، بحث را گرم کنید و لبخند بر لب آنها بنشانید.

34. اجازه بستن پرونده تان را دارید؟


این موضوع ایمیل شکست، یک نوع مسئولیت پذیری و حرکت رو به جلو است.

پاسخ دهند یا نه، شما می دانید که در کجا ایستاده اند.

35. ناراحتی؟ مثل بچه پانداها؟!


بیا دیگه. کی بچه پانداها رو دوست نداره؟!

این موضوع به شما امکان می دهد پیام شما را باز کند!

جایی که آنها یک ویدیوی جذاب از بازی پانداها یا یک GIF از یک بچه پاندای در حال عطسه را می توانند پیدا می کنند! (سم خود را انتخاب کنید!).


36. اگر نظر خود را در مورد مشارکت تغییر داده اید…


سکوت رادیویی تان را با ارسال چنین موضوعی و انداختن توپ در زمین دیگری بشکنید.

37. “من همه چیزو توو این ایمیل دوست دارم!”


از این نقل قول در عنوان ایمیل خود استفاده کنید و مطمئن باشید ایمیل باز می گردد!

بعد در متن ایمیل، اضافه گویی را با یک جمله مانند “خب رئیس من موضوع رو بهم گفت اما …” عوض کنید.

38. 3 ایده آخر هفته برای شما


آیا می خواهید با یک پیشنهاد مجددا نظر آنها را جلب کنید؟

در مورد کارهای که می شود در آخر هفته ها در شهر آنها انجام داد، تحقیق کنید و بفرستید.

39. آیا من حدسم درست است؟


اگر مشتری احتمالی به ایمیل های شما پاسخ نمی دهد، یک یادداشت سریع برای آنها ارسال کنید و بگویید: “معمولاً وقتی چیزی نمی شنوم، به این معنی است که در حال حاضر این یک اولویت برای شرکت شما نیست. آیا من حدسم درست است؟”

40. موضوع ایمیل: رمز HBO Go؟!

فکر کردید تا همین الان با این موضوع مهم ایمیل را باز نکرده است؟! رمز سایت HBO برای دیدن فیلم ها و سریال هایش برای خیلی ها مهم است!
اگر مشتری احتمالی شما به طور سنتی پاسخگوی تبلیغات نیست، با یک موضوع ایمیل خنده دار اوضاع را مرتب کنید. شما ضرری نمی کنید. ممکن است فقط یک بار دیگر بی اعتنایی از او ببینید اما اگر نظرش جلب شود…

مثال های موضوع ایمیل برای پاسخگویی به درخواست ها


1. 15 دقیقه در این هفته وقت داری؟
2. درخواست جلسه در روز فلان
3. زمانی برای برقراری ارتباط سریع تا موعد مقرر بگذارید.
4. دعوت به جلسه در تاریخ …

41. عنوان ایمیل: 15 دقیقه در این هفته وقت داری؟


همه ما 15 دقیقه وقت اضافی داریم، درست است؟ اگر به سادگی می خواهید برای اولین بار با کسی ارتباط برقرار کنید یا یک رابطه متوقف شده را از سر بگیرید، این موضوع به نظر ساده می تواند راهی آسان برای درگیر شدن مجدد مشتری شما باشد.

42. درخواست جلسه در روز فلان


هنگامی که مشتری شما انتظار درخواست جلسه از شما را دارند از این عنوان استفاده کنید. بهترین کار برای پیگیری مکاتبات زمانی است که قبلاً جزئیات را بصورت آفلاین انجام داده اید.

43. زمانی برای برقراری ارتباط سریع تا موعد مقرر بگذارید.

این یک روش ساده دیگر برای ایجاد ارتباط مجدد با فرصت های استاپ شده در گذشته است.

شما باید مقداری با آنها تعامل داشته باشید تا درخواست شما از بین نرود یا تصور نشود می خواهید آنها را فریب دهید تا با شما ملاقات کنند.

44. دعوت به جلسه در تاریخ …


این موضوع، کمک می کند تا ایمیل باز گردد و از جزئیات جلسه مطلع شود.

45. نام شرکت شما + نام شرکت آنها = تاریخ جلسه


اگر در حال ارسال درخواست جلسه رسمی به یک مشتری احتمالی هستید، از این عنوان استفاده کنید. محترمانه، موجز و هدفمند است. هنگام تنظیم جلسات با مشتریان سازمانی و… به خوبی کار می کند.

راهنمای شما برای نوشتن موضوع یا Subject بهترین ایمیل فروش


حتی اگر موضوع ایمیل، کوتاه باشد اما در مورد موفقیت ایمیل های فروش شما تاثیر زیادی دارند.

بهترین موضوع ها خلاقانه، جذاب و آموزنده هستند.

یک موضوع خوب که علاقهها را جلب می کند تفاوت بین باز کردن یا نادیده گرفتن ایمیل است.

برای گرفتن بیشترین بازخوردها در موضوع ایمیل خود، انعطاف پذیر باشید.

همیشه آزمایش کنید و برای بهترین نتیجه خلاقیت به خرج دهید.

با بلاگ سایت کانون تبلیغاتی ایران زمین (ایزاکو) همراه شوید تا بیشتر از دنیای تبلیغات و فروش بدانید.

منبع

نوشته اما برودنر، Emma Brudner

ترجمه و بازنویسی حسام بهمن

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها