بلاگ ایزاکو

مقالات روز مرتبط با بازاریابی ، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ
بلاگ ایزاکو
چگونه محصولات متفاوت خلق کنیم؟

زنگ خلاقیت: چگونه محصولات متفاوت خلق کنیم؟

در باور عمومی، افراد خلاق, آدم هایی کله شق تصور می شوند. به اعتقاد جامعه این دسته از افراد نسبت به کاری که انجام می دهند آگاهی و درک کافی ندارند. اما حقیقت اینجاست که افراد خلاق نسبت به خطر ها و پیامد های کاری که انجام می دهند آگاهند ولی با علم به این...
کمپین‌های موفق برند کوکاکولا

کمپین‌های موفق برند کوکاکولا

نزدیک به یک‌ونیم قرن از زمان ارائه فرمول کوکاکولا به‌عنوان یک نوشیدنی توسط جان پمبرتون، داروساز آمریکایی، می‌گذرد و در طی این سال‌ها برند کوکاکولا به‌عنوان یکی از نوشابه‌های محبوب جهان شناخته شده است؛ به‌طوری که امروزه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، محصولات این کمپانی عرضه می‌شود و تقریبا می‌توان گفت اکثر قریب به‌...
زندگی نامه و نظریات کلود سی هاپکینز

زندگی نامه و نظریات کلود سی هاپکینز

کلود سی. هاپکینز «Claude C. Hopkins» در سال ۱۸۶۷ میلادی در آمریکا، در شرایط سخت اقتصادی به دنیا آمد. سختی روزگار از یک طرف، و تأثیر تفکرات و رفتار والدین از سوی دیگر، در شکل‌گیری شخصیت فروتن و سازگار «هاپکینز» نقش به‌سزائی داشت. مادر اسکاتلندی او در تربیت فرزندش از نقطه نظر اقتصادی، نقش مهمی بازی می‌کرد....
روش تبلیغاتی موفق برای جذب مشتری

روش تبلیغاتی موفق برای جذب مشتری

هر چقدر هم که محصولات یا خدمات شرکت شما فوق‌العاده باشد، اگر برای آنها تبلیغات نکنید، هیچ‌کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از برنامه‌ی تبلیغاتی، رسیدن به بیشترین مخاطب ممکن و جذب مشتریان جدید، با کمترین هزینه است. اگر تبلیغات به درستی انجام شود، می‌تواند به سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای کسب‌و‌کار کوچک شما تبدیل شود؛ ولی...
بازاریابی احساسی

بازاریابی احساسی

اغلب ما فکر می‌کنیم تصمیمات ما برای خرید کالاها متأثر از منطق ما است، اما در حقیقت، در بسیاری از مواقع، این احساسات هستند که بر تصمیمات ما اثر می‌گذارند. شاید بتوان گفت میزان محبوبیت یک برند خاص، حاصلِ وقت و هزینه‌ای است که آن برند صرف تبلیغات خود کرده است تا بر احساسات مشتریان...
نایکی یک برند موفق

نایکی یک برند موفق

مارک پارکر «Mark Parker»، مدیر نایکی، دو سال پیش توسط سایت «fastcompany» به عنوان خلاق‌ترین مدیر دنیا شناخته شد. کدام یک از مدیرهای دنیا محصولات‌شان را بر اساس راحتی مشتری طراحی می‌کنند و این‌قدر متعهد هستند؟ کدام‌شان با هنرمندان خیابانی ملاقات می‌کنند، نه برای اینکه خودشان لذت ببرند؛ برای اینکه از درک آنها از فرهنگ...
بهترین شعارهای تبلیغاتی

بهترین شعارهای تبلیغاتی

حتما برای شما هم پیش آمده که با شنیدن نام یک برند، بلافاصله شعار تبلیغاتی آن را به خاطر آورده‌اید یا تیزر تبلیغاتی آن در ذهن‌تان مثل یک فیلم به نمایش درآمده است. چه عاملی باعث می‌شود که یک شعار تبلیغاتی در یادها بماند و حتی پس از سال‌ها نام یک برند را زنده نگه...
اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

اعتراف‌های یک تبلیغاتچی

کتاب “اعتراف‌های یک تبلیغاتچی” چکیده‌ای است از اعتراف‌های دیوید اگیلوی پدر تبلیغات مدرن. اگیلوی در این کتاب از تجربه‌هایش می‌گوید و تکنیک‌هایی موثر را برای ساختن بهترین کمپین‌ها و موفق‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. فصل اول این کتاب درباره نحوه اداره یک بنگاه تبلیغاتی است. فصل دوم به ما یاد می‌دهد که...
زندگی نامه دیوید آگیلوی

زندگی نامه دیوید آگیلوی

دیوید مکنزی اگیلوی (David Mackenzie Ogilvy) در ۲۳ ژوئن ۱۹۱۱ در بریتانیا متولد شد و در ۲۱ ژوئیه ۱۹۹۹ درگذشت. او یک مدیر تبلیغاتی برجسته بود؛ تا جایی که به وی لقب پدر تبلیغات داده شد. در سال ۱۹۶۲ مجله تایم او را جادوگر تبلیغات معرفی نمود. او تحصیلات خود را در کالج فتس در ادینبرگ شروع نمود...
تبلیغ خلاقانه برند کوئیک سیلور

تبلیغ خلاقانه برند کوئیک سیلور

برند کوئیک سیلور یکی از ده برند معتبر و شناخته شده در دنیای مد و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لباس‌های ورزشی در جهان می‌باشد، که به منظور موفقیت در فروش محصولات خود، شرایط مطلوبی را برای خرید مشتریان در نظر گرفته است. Quiksilver برای فروش محصولات زمستانه، تبلیغات محیطی خلاقانه ای را در نمای...
نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات

نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی...
کدهای QR; پلی میان تبلیغات آفلاین و آنلاین

کدهای QR; پلی میان تبلیغات آفلاین و آنلاین

امروزه در خیلی جاها روی تبلیغات چاپی با یک مربع به شکل ماتریس دوبعدی شامل لکه‌های مشگی رنگ مواجه می‌شوید که کدِ Quick Response Codes) QR) یا کدهای پاسخگوی سریع نام دارد. در حقیقت QR کدها یک نوع بار کد هستند که به نسبت بارکدهای سنتی حاوی اطلاعات بیشتری هستند و در تعریف یک خطیِ آن می‌توان...
بیلبوردهای جایگزین مجازی(DBRLive)

بیلبوردهای جایگزین مجازی(DBRLive)

بینندگان تلویزیونی سال‌ها است در مسابقات ورزشی با افکت‌ها و جلوه‌های تصویری  آشنا هستند. کشیدن خط‌های مجازی برای مشخص کردن خط آفساید یا دایره دور بازیکنان از آن جمله است، اما تکنولوژی که شرکتی تحت عنوان Supponor ارائه می‌دهد چیزی ورای یک خط یا دایره مجازی است. digital replacement technology چیزی است که حالا می‌تواند...
چگونه عنصر صداقت در تبلیغات یک فیلم بی‌محتوا، اثرگذار شد

چگونه عنصر صداقت در تبلیغات یک فیلم بی‌محتوا، اثرگذار شد

فیلم اتاق (The Room) محصول سال ۲۰۰۳، یک درام رمانتیک به کارگردانی تامی ویسو است. بد بودن این فیلم تا اندازه‌ای است که افراد ترغیب می‌شوند به تماشای آن بنشینند! فیلم اتاق به جزء اصلی و جدایی ناپذیری از پخش نیمه‌شب تبدیل شده و قطعا نمی‌توان دلیل آن را کیفیت بالای فیلم دانست. همانطور که در...
1 15 16 17