بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

نحوه ایجاد تصویر اجتماعی جذاب برای تولید محتوا (social image)

مفهوم social image یا تصویر اجتماعی چیست؟ تصویر اجتماعی یک شخص یا شرکت این است که دیگران در یک جامعه چگونه او را درک می کنند و می شناسند. به طور معمول، افراد سعی می کنند با توجه به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند، مقبولیت بیشتری برای خود ایجاد کنند. برخی از...

تبلیغات بیرون از خانه یا OOH چیست؟

در تعریف دیکشنری کمبریج از تبلیغات خارج از خانه یا OOH (out of home) که در ایران بیشتر به نام تبلیغات محیطی، تبلیغات بیلبوردی یا تبلیغات آفلاین از آن یاد می شود، آمده است: ” تبلیغاتی که مردم وقتی بیرون از خانه هستند، مثلاً در ساختمان ها یا وسایل حمل و نقل عمومی، آنها را...

یک مشاوره تبلیغاتی رایگان برای آینده کسب و کار شما

ما هر روزه شاید در معرض صدها تبلیغا قرار بگیریم.اما از میان این تبلیغات، چند تبلیغ واقعاً در ذهن ما ماندگار می ‌شوند؟ چگونه می ‌توان تبلیغی ساخت که جایگاهی ویژه در حافظه و قلب مخاطب هدف شما پیدا کند؟ این راهنما، پاسخی است به همین پرسش‌ها. مشاوره تبلیغاتی رایگان: راهنمای جامع برای تأثیرگذاری ماندگار...

آیا پست های بلاگ می تواند منجر به تماس یا افزایش خرید از سایت شود؟(CTA)

در نظرسنجی مدیریت بازاریابی اجرایی ما که در سال 2021 انجام شد، 20٪ از رهبران بازاریابی وبلاگ های سایت شرکت را یکی از “مهمترین کانال های” آنها برای رسیدن به اهداف توصیف کردند. اهمیت زیاد برای وبلاگ نویسی اصلا موضوع شوک آوری نیست. وبلاگ ها نه تنها می توانند سئو، بازدید کلی سایت و حضور...

سرویس ایمیل مارکتینگ: 45 موضوع برای ایمیل فروش که حتما دیده می شود!

تصور کنید ایمیل خود را باز کنید و فقط نام، زمان و تاریخ ورود ایمیل را در صندوق ورودی خود ببینید. چطور شما اولویت بندی می کنید که کدام ایمیل را اول از همه باز کنید؟ آسان نیست، مطمئنم. طبقه بندی شما از صندوق ورودی ایمیل دائماً آنها را در اولویت قرار می دهند. حتی...

سفارش بیلبورد تبلیغاتی: چرا محل قرارگیری بیلبورد بسیار مهم است

تصمیمات مختلفی وجود دارد که شما باید هنگام شروع یک کمپین بیلبورد تبلیغاتی در نظر بگیرید اما محل قرارگیری بیلبورد یکی از مهم ترین آنهاست. علاوه بر مکان، باید همچنین در نظر داشته باشید که از چه نوع بیلبوردی می خواهید برای تبلیغات خود استفاده کنید. چه سایزی می تواند موثر باشد. هر یک از...

توسعه برند چیست و انواع آن، 13 مثال از موفقیت و عدم موفقیت در توسعه برند

هیلی استاینفلد عمدتاً به‌خاطر توانایی‌های بازیگری ‌اش شناخته می‌شود، اما مهارت‌های خوانندگی او نیز اعتبار بیشتری به عنوان یک هنرمند به او می‌ بخشد و برند او را به طیف وسیع‌ تری از مخاطبان و طرفداران گسترش می‌دهد ! درست مانند ورود او به دنیای موسیقی، شرکت‌ها معمولاً برند خود را توسعه می‌دهند تا محصولات...

7 مرحله از تولید محتوای مناسب به نقل از جو پولیتزی

مقاله امروز را از یک نویسنده معروف و کاربلد در حوزه تولید محتوا یعنی جو پولیتزی آغاز می کنیم که به واقع کتاب بازاریابی پرمحتوای او بسیار کاربردی و خواندنی است. شما می توانید این کتاب را از سایت نشر وزین آریاناقلم با ترجمه خوب آقای سجاد بهجتی خریداری کنید. این مقاله از سایت موسسه...

چگونه بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را حفظ می کند؟

اگر سال 2020 یک فیلم بوده باشد، آن فیلم، آرواره های استیون اسپیلبرگ بود! داستان این بود که شهردار آمیتی با سازش تهدید را رد کرد. یافته های دانشمندان برجسته را رد کرد. ما شاهد حمله به ماهیگیر بیچاره در بندر به خاطر اشتباه در باز گذاشتن سواحل بودیم. تیراندازها و مجری قانون هم کاری...

اپلیکیشن NewNew ، پرداخت پول برای کنترل زندگی شخص دیگر!

آیا تصمیم گیری در مورد چیزهای کوچک زندگی برای شخصی که او را تحسین می کنید و طرفدارش هستید با پرداخت هزینه ناچیزی احساس خوبی به شما نمی دهد؟! مطمئناً برای بسیاری از شما جذاب خواهد بود! NewNew زاییده فکر کورتن اسمیت کارآفرین ساکن لس آنجلس است. این برنامه که هنوز در مرحله “بتا” یا...

وایرال مارکتینگ یا راهکارهای بازاریابی ویروسی

وایرال مارکتینگ چیست ؟ در این یادداشت نگاهی به کتاب ارزشمند مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی نوشته جونا برگر می اندازیم. کتابی که در سال 2013 پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بود. در همان سال نیز بهترین کتاب سایت آمازون شناخته شد! ما ترجمه ی بانو نیوشا عاشورزاده از نشر نگاه نوین...

انواع بازاریابی محتوا در سال 2021 چیست؟

انواع بازاریابی محتوا چیست ؟ دوباره همان موقع از سال است.(آغاز 2021) استارباکس نوشیدنی های مناسب تعطیلات را منتشر می کند. گلدان های سفالی به پشت میزها بازمی گردند. دستکش های سال گذشته ناگهان در پایین جیب کت شما ظاهر می شوند. بازاریابان محتوا تقویم های خود را برای شروع طوفان مغزی و آماده سازی...

راهکار های بهبود سئو چیست ؟

بهترین روشها برای بهبود عملکرد سئو چیست؟ به سفر یادگیری سئو خود خوش آمدید!اگر تمایل شما برای یادگیری و اجرای مفاهیم زیاد است، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت. این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است. از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک واجد...

اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021: گزارش هایی که باید بدانید!

ما اولین بررسی خود درباره اینفلوئنسر مارکتینگ را در سال 2017 انجام دادیم و به بینشی عالی در مورد وضعیت این شغل- صنعت رسیدیم. از یک سالی به بعد هر سال این تمرین را تکرار می کنیم و سالانه دیدی در مورد دیدگاه آژانس های بازاریابی، آژانس های روابط عمومی و برندها نسبت به وضعیت...

روند طراحی لوگو: یافتن نظم در هرج و مرج!

آیا تا به حال دفتر طراحی یک طراح لوگو را دیده اید؟! صحبت از هرج و مرج؛ ایده پردازی، تجدید نظر، ایجاد نسخه هایی بر روی نسخه های دقیقاً مشابه همان مفهوم. ارائه یک لوگوی کوچک برای نمایندگی یک شرکت چه مشکلاتی دارد؟ خیلی معلوم است! طراحی لوگو چیزی نیست که به تنهایی افراد را...
1 18 19 20 21 22 40