بلاگ-کسب و کار

بلاگ

کسب و کار

مقالات و آموزش های مرتبط با کسب و کار

برچسب ها خلاقیتی خیره کننده در دنیای تجارت

 برچسب ها می توانند به راحتی در یک خیابان شلوغ توجه مردم را جلب کنند . مشتریان تمایل دارند به طور مستقیم از فروشگاه های بی رنگ و لعاب به فروشگاه بعدی نگاه کنند و به دنبال عناصری هیجان انگیز در آن باشند ، به دنبال نقاشی های روشن و پررنگ پنجره و شعارهای جذاب...

قبل از مصاحبۀ کاری این سایت رو ببین: «سالپا» مرجع اطلاعات مصاحبۀ شرکت‌ها

سالپا وبسایتی با شعار همه چیز را همگان می‌دانند و با هدف جمع کردن نظرات مختلف متقاضیان کار از نوع سوالات در مصاحبه‌ها و حال و هوای شرکت‌های ایرانی است که به روند پیدا کردن شغل مناسب تسهیل می‌بخشد، زیرا انتخاب محل کار مناسب کیفیت و رضایت از زندگی را بالا می‌برد. روند کار این...

چگونه متن یک سخنرانی نوشته می‌شود؟

مدیران تجاری کمتر به نوشتن مقاله می‌پردازند. اغلب سخنرانی را بر نگارش ترجیح می‌دهند و در این زمینه نیز به استخدام نویسندگان پشت پرده اقدام می‌کنند.

ارزش کسب‌وکارهای آزاد و تجاری نسبت به نهادهای خیریه

چیزی که می‌تواند در دراز مدت به نفع همه باشد، راه‌اندازی یک تجارت خوب است؛ چیزی که ارکان مولد آن و سرمایه‌های آن، همین افرادی هستند که نیازمند یاری‌رسانی هستند.

به جای فروش محصول، فروشندۀ توانایی‌های برند خود باشید…

فروش، بخشی جدانشدنی از موفقیت شرکت شما خواهد بود. با این حال، وظیفه تیم فروش چیزی ورای فروش محصولات شماست.

پنج راه شگفت‌زده کردن مشتری

قبل از شروع هر کاری،‌ از خود بپرسید «آیا کاری که می‌کنید قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری‌ها را دارد؟»

ارتباطات از روی تمایل

همانطور که می‌دانید زندگی بیشتر به یک شبکه ارتباطی می‌ماند، شبکه‌ای بسیار گسترده. آنگاه که پدری بر گونه فرزندش بوسه می‌زند، کودکی به مادرش لبخند می‌زند، دانش‌آموزی برای پاسخ به پرسش آموزگار دستش را بلند می‌کند، مشتری به برچسب قیمت‌ها نگاه می‌کند، هرکدام از این حرکات نوع خاصی از برقراری ارتباط است، که آدم‌ها از...

داستان برند یک: فِدکس Fedex

فردیک دبلیو فدک اسمیت، فدرال اکسپرس را در سال ۱۹۷۳ تأسیس کرد.

بررسی نقاط ضعف تبلیغاتی

دردنیای امروز محصور بودن درمحدوده جغرافیای خاص و فقدان تبادل نظر با دیگران پذیرفته نیست و...

مستندنگاری چیست و مستندنگار کیست؟

برای روشن‌ شدن این موضوع، پشت صحنۀ فیلمی را در نظر بگیرید که همۀ مراحل پیش‌تولید (نویسندگی، پیداکردن لوکیشن و…)، تولید و پس از تولید (تدوین، موزیک و…) را ثبت و ضبط کرده است. ماحصل این فیلم برای علاقه‌مندان و عوامل فیلم می‌تواند فرمولی راهگشا باشد که پیش‌ازآن برای انجامش مشکل داشته‌اند یا ایده‌های جدیدی...

بازی‌وارسازی یا گیمیفیکیشن

بازی‌وارسازی یا گیمیفیکیشن «اجرای رابط کاربری بازی‌وار، برای افزایش سرعت و ایجاد لذت در انجام عملیات الکترونیکی» یا به زبان ساده‌تر استفاده از خصوصیت‌ها و تفکرات بازی‌گونه است در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند. این مکانیزم‎ها با بهره‌گیری از عناصر مختلف، رضایت درونی مخاطب را بالا برده و آنها را به استفادۀ دوباره از کالا...

اشتباهات مدیریتی خانم‌ها

هوش مدیریتی زنان با مردان متفاوت است و همین عاملی است برای...

رفتار مصرف‌کننده چیست؟

رفتار مصرف‌کننده فعالیت‌هایی هستند، که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی یا بالقوه از اقلام مختلف بازار که شامل محصولات خدمات ایده‌ها و محیط دانشگاه‌ها می‌شود، هستند. فعالیت‌های فیزیکی احساسی و ذهنی‌ای که افراد هنگام انتخاب خرید استفاده و دور انداختن کالاها و خدمات در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های خود درگیر آنها هستند. رفتار...

برندینگ سازمانی

برندینگ سازمانی یک جهش فرهنگی در سازمان است؛ جایی که کارکنان بیشتر بر روی...

تبلیغات متفاوت مک دونالد

در سال ۱۹۶۰ کمپین تبلیغاتی مکدونالد با عنوان ” به دنبال قوس های طلایی” (که اشاره به دو آرک طلایی دارد که کنارهم حرف M را می سازند) فروش این شرکت را بسیار بالا برد. Ray Kroc به عنوان مغز متفکر مکدونالد اعتقاد زیادی به تبلیغات داشت او بر این عقیده بود که تبلیغات هزینه...
1 7 8 9 10