بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

تدابیر تبلیغات و هنر مفهومی

آلن کاپرو در رساله‌ای در سال ۱۹۶۴ تصریح کرد: «اگر هنرمندان در ۱۹۴۶ در جهنم بودند، اکنون در کسب و کارند».

ارزش کسب‌وکارهای آزاد و تجاری نسبت به نهادهای خیریه

چیزی که می‌تواند در دراز مدت به نفع همه باشد، راه‌اندازی یک تجارت خوب است؛ چیزی که ارکان مولد آن و سرمایه‌های آن، همین افرادی هستند که نیازمند یاری‌رسانی هستند.

به جای فروش محصول، فروشندۀ توانایی‌های برند خود باشید…

فروش، بخشی جدانشدنی از موفقیت شرکت شما خواهد بود. با این حال، وظیفه تیم فروش چیزی ورای فروش محصولات شماست.

چهار هدفی که باید برای یک عنوان تبلیغاتی در نظر بگیرید؛

نقش و اثر یک عنوان، بیش از جلب توجه افراد است. برای مثال: عنوان کتاب دیل کارنگی شما را به جانب متن تبلیغ می‌کشاند، زیرا که نوید اطلاعات سودبخش را می‌دهد. تبلیغ مایونز هلمن نیز از این دست است و علاقۀ شما را به خواندن متن جلب می‌کند و البته گروه خاصی از خوانندگان را...

داستان برند هشتم: فولاد تاتا Tata Steel

تاتا استیل شرکت فولاد هندی است که در سال ۱۹۰۷ تأسیس شد. این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تاتا به‌شمار می‌آید. شرکت تاتا استیل با ظرفیت تولیدی معادل ۲۳٫۸ میلیون تن در سال ۲۰۱۲، به‌ عنوان دوازدهمین شرکت فولادسازی جهان شناخته‌ شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بمبئی، مهاراشترا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار بمبئی و بورس اوراق بهادار...

چگونه یک عنوان، توجه را به خود جلب می کند؟

در تمامی اشکال تبلیغات، «تاثیر نخست» نخستین چیزی که خواننده می‌بیند، می‌خواند یا می‌شنود، می‌تواند به مفهوم ناکامی و یا موفقیت تلقی شود.

پنج راه شگفت‌زده کردن مشتری

قبل از شروع هر کاری،‌ از خود بپرسید «آیا کاری که می‌کنید قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری‌ها را دارد؟»

راهکارهایی برای تولید ایده‌های تبلیغاتی

وظیفه نویسندۀ تبلیغات، ارائۀ ایده‌ها و عبارت‌هایی است که که محصول یا خدمت تبلیغ شده را به فروش برساند.

کاربرد بازی‌وارسازی (Gamification) در محل کار، امور دیجیتالی و بازاریابی

بازی‌آفرینی، بازی‌سازی یا بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) استفاده از المان‌ها و تفکرات بازی‌گونه است در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند.

داستان برند هفتم: لنوو Lenovo

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

راهکار کپی‌رایترها (تبلیغ‌نویسی) برای تولید عنوان، شعار و کمپین تبلیغاتی

نویسندگانی که در کمپین‌های بزرگ به کار مشغولند، اغلب با سرپرست هنری شرکت در ارتباطند و با کمک او «مفهوم» را خلق می‌کنند...

میخ و چکش بصری؛ چگونه تصویری ماندگار از کلمات برای مردم بسازیم؟

وقتی در دنیایی از واژه‌ها زندگی می‌کنید، تمایل دارید که دنیای تصاویر را به طریقی، نسبت به دنیای واژه‌ها، درجه دوم اهمیت قرار دهید. با این حال طبیعت تصویری است، نه کلامی. در پارک قدم بزنید، در اقیانوس غواصی کنید یا از کوهی بالا بروید. واقعیت همین است و هیچ واژه‌ای در طبیعت وجود ندارد....

داستان برند ششم: لانکسس lanxess

در لانکسس، ارتباط و راهبرد نام و نشان تجاری را به عنوان یک سرمایه گذاری می‌دانیم که باید...

داستان برند پنجم: زیمنس Siemens

شرکت زیمنس در‌ زمینۀ تولید تجهیزات مخابراتی‌ و‌‌ نورپردازی، لوازم خانگی، انواع‌ قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های‌ خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند.
1 28 29 30 31 32 33