بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری 3

تخمین زده می شود که مغز انسان تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن را پردازش می کند. علاوه بر این ، وقتی متن با تصاویر جفت می شود ، درک مطلب تا 89٪ افزایش می یابد. استعاره بصری از عناصر و اشیا مشترک استفاده می‌کند، که با یک روش غیر منتظره برای ارسال یک پیام...
جذاب ترین تبلیغات 2020

جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری 2

تخمین زده می شود که مغز انسان تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن را پردازش می کند. علاوه بر این ، وقتی متن با تصاویر جفت می شود ، درک مطلب تا 89٪ افزایش می یابد. استعاره بصری از عناصر و اشیا مشترک استفاده می‌کند، که با یک روش غیر منتظره برای ارسال یک پیام...
جذاب ترین تبلیغات 2020

جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری

تخمین زده می شود که مغز انسان تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن را پردازش می کند. علاوه بر این ، وقتی متن با تصاویر جفت می شود ، درک مطلب تا 89٪ افزایش می یابد. استعاره بصری از عناصر و اشیا مشترک استفاده می‌کند، که با یک روش غیر منتظره برای ارسال یک پیام...
تحلیلگر تبلیغات

چگونه یک تحلیلگر تبلیغاتی خوب شویم

وقتی صحبت از تحلیلگر تبلیغات می شود پای نکات جذابی باز میشود. به عنوان مثال ، آیا می دانید که آنها به طور متوسط ​​در هر ساعت 34.83 دلار درآمد کسب می کنند؟ این مبلغ سالانه 72442 دلار است!انتظار می رود بین سالهای 2018 و 2028 این حرفه 20٪ رشد کند و 139،200 فرصت شغلی...
تبلیغات حرفه ای

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (5)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت آخر مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم مهمترین اطلاعات مرتبط با ایمیل مارکتینگ بازاریابان پست الکترونیکی در انگلستان یک بازگشت متوسط به سرمایه‌گذاری ۳۸۰۰ درصد را گزارش کرده‌اند. این بدان معنی است که برای هر دلار سرمایه‌گذاری، میانگین برگشت ۳۸...
تبلیغات حرفه ای

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (4)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت چهارم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم آمار تبلیغات تلویزیونی سرمایه‌گذاری در تلویزیون می‌تواند اثربخشی تبلیغات را تا ۴۰ درصد افزایش دهد. (Thinkbox)چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت ، تلویزیون هنوز هم تبلیغات خوبی را برای شما...
مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (3)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم. آمار تبلیغات مرتبط با شبکه های اجتماعی این روزها، ۳.۴۸ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند که از سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته‌است. این بدان معنی است که ۴۵ درصد...
مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (2)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم اطلاعات مرتبط با تبلیغات آنلاین ۹۰ درصد مشتریان قبل از بازدید از یک کسب‌وکار، نظرات آنلاین را می‌خوانند. (Bright Local)نظرات مشتریان قبلی از کالا،خدمات و کسب و کار شما ۶۷.۳ درصد از تصمیمات...
دانستنی های تبلیغات

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

تبلیغات در طول صدها سال تحول یافته و به یک نیروی محرک اصلی اقتصاد مدرن تبدیل شده است. در دهه سوم قرن بیست و یکم ، صنعت شاهد عصر جدیدی از امکانات فناوری خواهد بود. واقعیت مجازی و افزودنی شکوفا خواهد شد و تبلیغات با چهره ای روبرو خواهد شد . Google و Facebook هنوز...
مشاغل موفق در زمان کرونا

صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 3).

در بخش اول و دوم مقاله توضیحاتی راجع به این صنایع مطالبی رو خدمتتون ارائه کردیم . این مقاله ادامه صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت و صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 2) میباشد . در ادامه با ایزاکو همراه باشید محصولات بهداشتی در اروپا و آمریکا...
اقتصاد در کرونا

صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 2).

در بخش اول مقاله توضیحاتی راجع به این صنایع مطالبی رو خدمتتون ارائه کردیم . این مقاله ادامه صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت میباشد . در ادامه با ایزاکو همراه باشید خدمات پخش و استریم فیلم نت فلیکس از زمان آغاز خود به عنوان یک سرویس پستی در سال ۱۹۹۸، راه...

صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت.

ویروس کرونا جهان را متوقف کرده‌است و در نتیجه بسیاری از کسب و کارها در تلاشند تا شناور بمانند. با این حال، برخی صنایع، مانند آن‌هایی که بر تفریحات خانگی و یا برخورد با مواد ضروری مثل مواد غذایی تمرکز دارند، در واقع شاهد افزایش سود هستند و احتمالا به انجام این کار پس از...

کسب و کار هایی که در کرونا رشد داشته اند

از زمانی که ویروس کرونا پیدایش شد کسب و کار های زیادی ضرر کرده و زمین خورده اند و گرفتار برشکستگی شده اند اما برای تمام کسب و کار ها این چنین نبوده و بیزینس هایی نیز با استفاده از این فرصت رشد چشم گیری داشته اند که در ادامه به آنها میپردازیم: بهینه سازی...
تبلیغات بیلبوردی

شش قانون اساسی برای تبلیغات بیلبورد

بیلبورد ما را احاطه کرده‌است. ما احتمالا هر هفته صدها آگهی بیلبوردی رل میبینیم، اما ممکن است یکی از آنها را به یاد داشته باشید. تبلیغات در فضای باز به طور فزاینده‌ای رقابتی‌تر شده، مهم است بدانید چگونه تاثیرگذاری تبلیغات خود را افزایش دهید. در اینجا 5 استراتژی برای اطمینان از این که بیلبورد شما...
1 21 22 23 24 25 39