بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

تاثیر تبلیغ بر روی فروش

اصل تکرار تبلیغ تاثیر ات تبلیغ ، غالبا نامحسوس و اندک هستند. ولی همین تاثیرات اندک می تواند تعادل را بر هم زند. ما از این تاثیرات اندکی که تبلیغات ممکن است داشته باشند، اصلا آگاه نمی شویم، چون به طریقی کوچک و نامحسوس با یکدیگر جمع می شوند و در یک زمان به چشم...

جلب اعتماد مشتری در راستای فروش بیشتر

جلب اعتماد مشتری با پرسیدن اعتماد چیزی بیش از فقط متقاعد کردن خریداران در مورد صداقت شماست. گرچه چنین اطمینانی نیز ضروری است. بلکه باید آنان را متقاعد کنید که با معامله با شما وقت و پول خود را هدر نمی دهند. هر خریداری، به صورتی به دست فروشنده ها تهییج شده است. شما می...

ملاقات با مشتری و دستیابی به فروش

از ملاقات با مشتری تا فروش چند دقیقه نخست جلسه خیلی حیاتی است. اگر کار را درست آعاز نکنید. مثال ساختن یک خانه روی یک پی ترک دار، بسیار مشکل خواهد بود که روابط فروش مثبتی را پیگیری کنید. در لحظات آغازین جلسه ملاقات، تأثیرات سریع خواهد بود: جوی که حاکم خواهد شد، فعال و...

قرار ملاقات گذاشتن با مشتری

قرار ملاقات گذاشتن با مشتری قرار ملاقات گذاشتن با مشتری امری حیاتی است. یک ضرب المثل قدیمی در میان فروشندگان هست که می گوید «هیچکس از شرکت نمی خرد بلکه از فرد می خرد.» می توان درباره این ضرب المثل اینگونه بحث کرد که بزرگی و شهرت یک شرکت اغلب منجر به فروش می شود....

توسعه یک برنامه تبلیغاتی

برنامه تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی مجموعه پیامهای سازمان یافته با پیام یکسان یا دارای هویت همانند است که طی دوره زمانی خاصی درباره محصول یا خدمت معینی و به منظور نیل به هدفهای تعریف شده ای عرضه می شوند. این برنامه تلاش نظام مند و طرح ریزی شده ای مرکب از آگهی های مرتبط اما خودکفا...

تبلیغات اثربخش

تبلیغات اثربخش برنامه تبلیغاتی به طور معمول باید امکان ارزیابی تأثیرات ارتباطی و تأثیرات بر فروش، هر دو را فراهم سازد. تبلیغ کننده می تواند با استفاده از روشهای میدانی یا آزمایشگاهی به اطلاعات مربوط به نگرش مخاطبان نسبت به آگهیهای مختلف و تأثیر هر یک از آنها بر رفتار خرید مصرف کنندگان، دسترسی پیدا...

قدرت فروش با نگهداری سوابق مشتریان

قدرت فروش با نگهداری سوابق مشتریان تصور کنید چه می شد اگر شما فروشنده موفقی باهزاران مشترک کوچک و بزرگ باشید یا خودتان را به عنوان فروشنده ای مشغول مدیریت یک یا دو قرارداد مهم برای شرکت های چند میلیون دلاری و در حال مراوده با بیست تن یا بیشتر در هر شرکتی تصور کنید...
کلید موفقیت در فروش

کلیدهای موفقیت در فروش

کلیدهای موفقیت در فروش کالای خود را بشناسید و آن را باور کنید اگر کالای خود را باور نداشته باشید نمی توانید آن را بفروشید. حتی کمی فراتر می رویم، اگر نتوانید آن را حس کنید نمی توانید آن را بفروشید! برای اینکه به بهترین وجه کالا یا خدماتی را عرضه کنید (با نتایج فروش...
فروش و شناسایی باورهای محدود کننده

فروش و شناسایی باورهای محدودکننده

فروش و شناسایی باورهای محدودکننده یک جمله از فهرست زیر را انتخاب کنید که بازتابنده ی واژه ی مود تأکید شما باشد: برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما...

انواع طبقه بندی تبلیغات

تبلیغات با مقاصد گوناگونی انجام می شود و می تواند در خدمت تبلیغ کنندگان مختلفی قرار گیرد. هر کسی از فردی که یک آگهی نیازمندیها را در روزنامه محلی جایگذاری می کند تا سرمایه گذار بزرگی که از شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای ترویج و فروش کالای خود به سوی میلیونها مصرف کننده استفاده...

چگونه یک جعبه خالی را میلیاردها دلار بفروشیم؟

شبکه بازاریابی طبقاتی، طرح های قلابی هرمی و کلاهبرداری ها من فروشندگان متقلب را دوست ندارم. در این سالها چند نفر از آنها برای من کار کرده اند. بی درنگ، پس از فهمیدن این امر، آنان را اخراج کرده ام. هر کسی برای شما دزدی کند، از شما هم دزدی خواهد کرد. همیشه معتقد بوده...

بیست و یک اصل برای تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد کار سختی است. فروشندگان پرقدرت و مصمم، قرارداد تنظیم می کنند. فروشندگان ضعیف و بی اراده کارشان به بن بست کشیده می شود. در تمام پیشنهادهای فروشتان، یا شما قراردادی تنظیم می کنید و یا مشتری شما را به بن بست خواهد کشید. همه می دانیم که سه عامل فروش شامل ارزش، سرعت...
فروشنده حزفه ای

فرمول فروشندگان خبره: هدایت، طرفداری و یا کنارکشیدن

ما به فروشندگان خبره ای نیاز داریم که رهبران فعالی باشند. در حرفه ما کلیشه ای هست که می گوید: 20 درصد کارکنان فروش، 80 درصد کار را تولید می کنند. این فروشندگان حرفه ای و سطح بالا سزاوار درآمدهای زیادند. فروشندگان ممتاز، سالیانه بین هشتاد هزار تا چند صد هزار دلار درآمد دارند. هیچ...
Advertising

اشتباهات متداول در تبلیغات با رویکرد فروش

برحسب ارزش های موجود در فرهنگ هر جامعه، افراد نسبت به محتوای تبلیغ، احساسی خوب یا ناخوشایند دارند. بنابراین در ساخت تبلیغات، باید به ارزشهای فرهنگی جامعه توجه کرد. همچنین توجه به دیدگاه بینندگان درباره ی مصرف، درآمد، صرفه جویی، تجمل گرایی یا ارزشهایی مانند رفتار با سالخوردگان، کودکان و نوجوانان و چگونگی روابط والدین...
تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی و انواع آن چیست ؟

چرا تبلیغات محیطی ؟ چرا تبلیغات محیطی ؟مهمترین مساله برای هر شرکت  قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش  می باشد که بوسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند.چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند  احتمال فروش محصولاتتان بالاتر میرود. (هرچه بیشتر دیده شوید ..بیشتر می فروشید.) خب اکنون که به...
1 16 17 18 19 20 41