بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزرهای عالی برای این ساخته می شوند تا توجه بینندگان را به خود جلب کنند. اشتیاق بیشتری در آنها ایجاد کنند؛ اما چگونه می توانید یکی را بسازید بدون اینکه زیاد به خودتان بپردازید؟ در این پست، ما تیزرها و بخشی از محتوایی را که ساختیم بررسی خواهیم کرد. همچنین به عناصر موفقیت آنها می...

بازاریابی آفلاین چیست و چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

بازاریابی آفلاین چیست و چگونه می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند؟ بازاریابی آفلاین چیست؟ بازاریابی آفلاین دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد، یعنی هر بازاریابی که آنلاین نیست. از بروشورها گرفته تا تبلیغات رادیویی و همه چیز در این بین. بازاریابی آفلاین و آنلاین ممکن است از نظر...

بازاریابی در کلاب هاوس (Club House) – نکات مهمی که هر بازاریاب باید بداند

اگر اخیراً اخبار را خوانده اید یا در شبکه های اجتماعی گشت و گذاری داشته اید، احتمالاً در مورد برنامه جدید صوتی رسانه های اجتماعی به نام Clubhouse چیزی شنیده اید. کلاب هاوس یا Clubhouse به کاربران امکان می دهد به عنوان شنونده یا سخنران از مکالمه های صوتی استفاده کنند. در چند ماه گذشته...

ایده های خلاقانه تبلیغات محیطی با هزینه پایین

کسب‌ وکارهای کوچک معمولاً بودجه‌ ای محدود برای تبلیغات دارند و نمی ‌توانند مانند برندهای بزرگ، هزینه‌های کلان صرف کمپین‌های بازاریابی کنند. بااین‌ حال، روش‌هایی وجود دارد که حتی با منابع مالی کم، می‌ توان حضوری مؤثر در بازار داشت و توجه مشتریان را جلب کرد. تبلیغات محیطی خلاقانه یکی از این روش‌ها ست. این...

نحوه ایجاد تصویر اجتماعی جذاب برای تولید محتوا (social image)

مفهوم social image یا تصویر اجتماعی چیست؟ تصویر اجتماعی یک شخص یا شرکت این است که دیگران در یک جامعه چگونه او را درک می کنند و می شناسند. به طور معمول، افراد سعی می کنند با توجه به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند، مقبولیت بیشتری برای خود ایجاد کنند. برخی از...

تبلیغات بیرون از خانه یا OOH چیست؟

در تعریف دیکشنری کمبریج از تبلیغات خارج از خانه یا OOH (out of home) که در ایران بیشتر به نام تبلیغات محیطی، تبلیغات بیلبوردی یا تبلیغات آفلاین از آن یاد می شود، آمده است: ” تبلیغاتی که مردم وقتی بیرون از خانه هستند، مثلاً در ساختمان ها یا وسایل حمل و نقل عمومی، آنها را...

یک مشاوره تبلیغاتی رایگان برای سال 2021- 1400

راهنمای نهایی تبلیغات در سال 2021- 1400 در این مقاله از سایت معتبر Hubspot به قلم Allie Decker می آموزیم که چگونه از تبلیغات برای ایجاد یک برند مغناطیسی استفاده کنیم که هر مشتری ای را به خود جلب کند و… البته درآمدزایی کند! با شنیدن کلمه تبلیغات، چه چیزی به ذهن شما خطور می...

سفارش بیلبورد تبلیغاتی: چرا محل قرارگیری بیلبورد بسیار مهم است

تصمیمات مختلفی وجود دارد که شما باید هنگام شروع یک کمپین بیلبورد تبلیغاتی در نظر بگیرید اما محل قرارگیری بیلبورد یکی از مهم ترین آنهاست. علاوه بر مکان، باید همچنین در نظر داشته باشید که از چه نوع بیلبوردی می خواهید برای تبلیغات خود استفاده کنید. چه سایزی می تواند موثر باشد. هر یک از...

توسعه برند چیست و انواع آن، 13 مثال از موفقیت و عدم موفقیت در توسعه برند

هیلی استاینفلد عمدتاً به‌خاطر توانایی‌های بازیگری ‌اش شناخته می‌شود، اما مهارت‌های خوانندگی او نیز اعتبار بیشتری به عنوان یک هنرمند به او می‌ بخشد و برند او را به طیف وسیع‌ تری از مخاطبان و طرفداران گسترش می‌دهد ! درست مانند ورود او به دنیای موسیقی، شرکت‌ها معمولاً برند خود را توسعه می‌دهند تا محصولات...

12 روشی که تبلیغات بیلبوردی باعث افزایش فروش می شود

با درج تبلیغات دیجیتالی در بسیاری از کمپین های بازاریابی در مرکز توجه، برخی از آنها بار دیگر درباره شکل های سنتی تبلیغات فکر می کنند. اما در این مورد اشتباه نکنید. تبلیغات بیلبوردی قطعاً برای ماندن است. به جدیدترین بیلبوردی که در این هفته دیده اید، فکر کنید. به احتمال زیاد، این یک طراحی...

9 مدل از تبلیغات در فضای باز (تبلیغات محیطی)

68٪ از مصرف کنندگان یک کالا ادعا می کنند تصمیم خریدشان را هنگام حضور در اتومبیل می گیرند. آیا شما از این فرصت استفاده می کنید؟ هزاران تبلیغ در تلاشند تا به صورت دیجیتالی به شما دسترسی پیدا کنند اما شما به هیچ یک از آنها توجه نمی کنید. چرا؟ فرسودگی تبلیغات. ما دائماً به...

وایرال مارکتینگ یا راهکارهای بازاریابی ویروسی

وایرال مارکتینگ چیست ؟ در این یادداشت نگاهی به کتاب ارزشمند مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی نوشته جونا برگر می اندازیم. کتابی که در سال 2013 پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بود. در همان سال نیز بهترین کتاب سایت آمازون شناخته شد! ما ترجمه ی بانو نیوشا عاشورزاده از نشر نگاه نوین...

انواع بازاریابی محتوا در سال 2021 چیست؟

انواع بازاریابی محتوا چیست ؟ دوباره همان موقع از سال است.(آغاز 2021) استارباکس نوشیدنی های مناسب تعطیلات را منتشر می کند. گلدان های سفالی به پشت میزها بازمی گردند. دستکش های سال گذشته ناگهان در پایین جیب کت شما ظاهر می شوند. بازاریابان محتوا تقویم های خود را برای شروع طوفان مغزی و آماده سازی...

روند طراحی لوگو: یافتن نظم در هرج و مرج!

آیا تا به حال دفتر طراحی یک طراح لوگو را دیده اید؟! صحبت از هرج و مرج؛ ایده پردازی، تجدید نظر، ایجاد نسخه هایی بر روی نسخه های دقیقاً مشابه همان مفهوم. ارائه یک لوگوی کوچک برای نمایندگی یک شرکت چه مشکلاتی دارد؟ خیلی معلوم است! طراحی لوگو چیزی نیست که به تنهایی افراد را...

5 روش برای تجزیه و تحلیل بازاریابی اینستاگرام خود

آیا می دانید چطور در بازاریابی اینستاگرام خوب عمل کنید؟ پروفایل بیزنسی اینستاگرام شما امکان دسترسی به معیارهای ارزشمندی را فراهم می کند. این در بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند. می تواند به شما در درک عملکردتان کمک کند. در این مقاله، شما پنج روش برای تجزیه و تحلیل عملکرد پروفایل بیزنسی Instagram...
1 13 14 15 16 17 39