بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

اینترنت ماهواره ای استارلینک

مقدمه اینترنت ماهواره ای یا Satellite Internet همانطور که از اسمش پیداست یک نوع اینترنت است که به صورت ماهواره ای متصل می شود. این نوع اینترنت بیشتر در مواقعی به کار می آید که نمی توان به اینترنت های کابلی یا فیبر نوری دسترسی پیدا کرد. مثلا روستاهای دور افتاده یا در کل مکان...

کاربردهای هوش مصنوعی

مقدمه در پست قبل به چیستی هوش مصنوعی و انواع آن پرداختیم در این پست ابتدا تعریفی از هوش مصنوعی کرده و چند مورد کاربردهای آن را نام میبریم. هوش مصنوعی هوش مصنوعی یا Artificial intelligence زیر مجموعه ای از علم های کامپیوتری و دیجیتال است که به ساخت ماشین ها و ربات هایی ارتباط...

هوش مصنوعی چیست؟

مقدمه در حال حاضر هنوز هم زمانی که از هوش مصنوعی صحبت می کنیم بسیاری تصور می کنند درباره ی ربات هایی که بدون داشتن احساس خاصی فقط فکر می کنند و تصمیم می گیرند حرف زده ایم. ربات هایی که گویا در آینده در بسیاری از کارها جایگزین انسان خواهند شد و بسیاری از...

بیت کوین چیست؟

مقدمه ارز دیجیتال یا Digital currency ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و دراصل متشکل از کد های صفر و یک هستند. از واژه آن هم مشخض است که به هر ارزی که در فضای دیجیتال ایجاد شده ارز دیجیتال می گویند. همانطور که احتمالا می دانید یا شایدهم ندانید ارز دیجیتال...

فضای ابری

مقدمه با وجود همه گیری فناوری های دیجیتال در عصر حاضر زندگی و روش انجام بسیاری از کارها در زندگی مردم این روزها تغییرات زیادی داشته. همه ی ما برای انتقال یا ذخیره اطلاعات تا سالهای پیش از سی دی یا فلش ها استفاده میکردیم اما در حال حاضر بسیاری از روش های قدیم کنار...

تبلیغات ورزشگاه ها

یکی از انواع تبلیغات محیطی، تبلیغ در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی است که به صورت مستقیم برای افرادی که در استادیوم حضور دارند و هم افرادی که از طریق رسانه هایی مثل تلویزیون در حال تماشای مسابقات ورزشی هستند قابل ارائه است. تبلیغات در میادین ورزشی برند شما را در معرض دید طیف...

تاثیر تبلیغات بر فروش

مقدمه امروزه با توجه به رقابت شرکت ها و برندهای بزرگ در بازاریابی و جذب بیشتر مخاطبان تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت هاست، کسب و کاری که با تبلیغات هدفمند بر روی جلب توجه مشتری ها تمرکز کند احتمال موفقیت بیشتری دارد. همانطور که می دانید اینکه تنها محصولی را تولید...

تبلیغات خدمات عمومی

مقدمه تبلیغات خدمات عمومی یا (Public Service Advertising (PSA دسته ای مجزا در تبلیغات می باشد که در این مقاله به آن میپردازیم. تبلیغات خدمات عمومی چیست؟ تبلیغات خدمات عمومی یک نوع از تبلیغات می باشد که در آن هدف های کسی که تبلیغات را انجام می دهد مقاصدی غیر از تجارت هستند و تبلیغ...

واقعیت ترکیبی (MR) چیست؟

عبارت های واقعیت مجازی AR، واقعیت افزوده VR و واقعیت ترکیبی MR تا چند سال قبل زیاد به گوش نمی خوردند ولی این روزها بیشتر درباره آنها صحبت می شود. در پست های قبل درباره واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و همینطور تفاوت های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده صحبت کردیم و در این پست...
ریتارگتینگ چیست

هدف از بازاریابی مجدد یا ریتارگتینگ چیست؟

باید بدانید  که قیف بازاریابی شما(روندی که یک شخص غریبه را به مشتری تبدیل میکند) یکی از مهمترین دارایی های کل بخش بازاریابی شما است. اما اگر می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری برسانید ، باید قیف شما نوعی ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد را شامل شود: نظارت بر رفتار مشتری و استفاده...

واقعیت مجازی را با واقعیت افزوده اشتباه نگیرید

مقدمه در پست های قبل درباره ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی صحبت کردیم. این ها نام هایی است که هرچند تا چند سال پیش اصلا به گوش نمی خوردند اما الان مدتی است که زیاد شنیده می شوند و به خاطر شباهت اسمی که شاید باهم داشته باشند باهم اشتباه گرفته می شوند. در...

واقعیت افزوده و کاربردهای جذابش

مقدمه و تعریف واقعیت افزوده AR (Augmented reality) تکنولوژی جذابی که مدتی است در هر حیطه ای ورود کرده و درک ما از محیط اطراف را تغییر می دهد. واقعیت افزوده با اضافه کردن اشیاء مجازی به دنیای واقعی، محیط اطراف شما را به یک رابط دیجیتالی به هنگام تبدیل می کند. به کمک این...

دنیای جذاب واقعیت مجازی

واقعیت مجازی چیست؟ واقعیت مجازی یا VR (Virtual Reality ) یک فن‌آوری‌ است که با کمک نرم‌افزار‌هایی، تصاویر، صداها و در برخی موارد سایر حواس پنج‌گانه را از طریق سخت‌افزاری به کابر منتقل می‌کند. در این فناوری محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت های چشم ها سر و حالت بدن کاربر...

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرامی امروزه یکی از پربازده ‌ترین تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت زیادی دارد؛ چراکه طبق آمار میلیونها ایرانی در این برنامه، حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. در میان ایرانیان، اینستاگرام یکی...

نحوه تاثیر تبلیغات بر ذهن مخاطب ها 2

در پست قبل مقدمه ی مفصلی از تاثیر تبلیغات بر ذهن مخاطب را بیان کردیم و در این مقاله به ادامه آن می پردازیم. در دنياي رقابتي امروز ، بازاريابي براي هر نوع حركت آگاهانه و هدفمند در بازار ضروري بوده و نقش آن در آغاز انجام تمام تلاشها از جمله توليد محصولات و ارائه...
1 13 14 15 16 17 41