بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی سبز یا Greenwashing در تبلیغات

موفقیت کسب و کار شما در گرو برآوردن خواسته های مصرف کننده است. همانطور که مسائل زیست محیطی جهانی به موضوع اصلی ساکنان زمین تبدیل می شوند، مشتریان شما نیز به طور فزاینده ای در مورد پایداری زیست محیطی نگران می شوند. طبق یک مطالعه در سال 2020 از مؤسسه تحقیقاتی Capgemini، هفتاد و نه...

چطور یک طرح تبلیغاتی خلاقانه بنویسیم؟

اغلب اوقات، تبدیل یک ایده برای یک کمپین تبلیغاتی به واقع ساده نیست. در میان چیزهای دیگر، شما باید با سهامداران شرکت خود برای یک تصمیم نهایی به توافق برسید. تایید رهبر گروه را به دست آورید، درباره بودجه خود مذاکره کنید و یک مسیر روشن برای بازگشت سرمایه (ROI) ارائه دهید. بهترین راه برای...

فیلمنامه تیزر تبلیغاتی: چگونه یک سناریوی تبلیغاتی بنویسیم؟

تبلیغات دارای اجزایی از جمله شعار، فیلمنامه یا سناریو، تصاویر، علامت تجاری و طرح است. در حالی که برخی افراد ممکن است استدلال کنند که محتوای بصری مهمترین مؤلفه یک تبلیغ است، این مهم بدون فیلمنامه یا سناریوی تبلیغاتی وجود خارجی نخواهد داشت! به عنوان فردی که صاحب یک کسب و کار کوچک است، ممکن...

مود برد چیست و چگونه مودبرد درست کنیم؟

مود برد (Mood Board) یک کلاژ فیزیکی یا دیجیتالی از ایده‌ها است که معمولاً در زمینه‌هایی مانند طراحی داخلی، مد و طراحی گرافیک استفاده می‌شود. خصوصا در صنعت تبلیغات. مودبرد بسیار بیشتر از اپلیکیشن Pinterest شما کاربرد دارد. ما را باور نمی کنید؟! در زیر، ما برخی از راه‌هایی را فهرست می‌کنیم که ایجاد مودبرد...

مزایای تبلیغات محیطی

برندهایی که زمانی فکر می‌کردند تبلیغات محیطی شکلی رو به افول از تبلیغات محصولات شان در عصر دیجیتال می باشد، اکنون به این شکل بسیار مؤثر ارتقاء محصول و آگاهی از برند برگشته اند. فقط کافی است در شهرها و جاده ها به تعداد رو به گسترش انواع بیلبوردها و سفیران برندشان نگاه کنید. زمانی...

تیزر تبلیغاتی: راهنمای ساخت انواع تیزر با توجه به نیاز مشتری

به عنوان یک سازنده یا تولید کننده محتوا، وظیفه شما تولید ویدیو، پیام و سبک مناسبی است که به بهترین وجه با نیازهای مشتریان شما مطابقت دارد. وظیفه شما این است که به طور انتقادی درباره داستانی که می‌خواهید بسازید، مخاطبی که برای آن جذاب است و چگونه می‌خواهید حرف های خود را برای اجرای...

تبلیغات VOD و انواع آن: چرا کسب و کارها باید از آن استفاده کنند

به احتمال زیاد، شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که در سراسر جهان هر روز از VOD استفاده می‌کنند. این پرتقاضاترین راه برای تماشای ویدیو در سال 2021 است و می‌توان آن را در همه جا از سرگرمی گرفته تا تبلیغات پیدا کرد. اما اگر تعجب می کنید: “VOD چیست؟” یا «چرا اینقدر مهم است؟»...

اجاره بیلبورد: مراحل و استراتژی تبلیغات بیلبورد

چگونه و با چه استراتژی تبلیغات بیلبورد انجام دهیم؟ در دنیای مدرن و پر سرعت امروز، رقابت بیش از هر زمان دیگری برای جلب توجه مصرف کنندگان وجود دارد. با فناوری جدید، استراتژی‌های بازاریابی جدیدی به وجود می‌آیند و همگام شدن با تغییرات گاهی اوقات کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر...

بیلبوردهای جالب و حیرت انگیز

با توجه به اینکه تبلیغات دیجیتالی زندگی ما را تحت کنترل خود درآورده است، به راحتی می توان سوال کرد که سایر اشکال تبلیغات چقدر دوام خواهند داشت؟ اوه، مطمئن باشید: تابلوهای تبلیغاتی جایی نمی روند! آنها زنده، پویا و به طور فزاینده ای با خلاقیت بیشتر توام می شوند. در اینجا یک سناریو وجود...

بازاریابی محتوایی با ویدیوهای کوتاه در سال 2022

ویدئوهای کوتاه این روزها همه جا هستند. اکنون، همانطور که پلتفرم‌هایی مانند TikTok، Instagram Reels، YouTube Shorts، Google، LinkedIn و Pinterest امکانات ویدئوی کوتاه خود را گسترش می‌دهند، برندها همچنان باید به این موضوع توجه داشته باشند. در بررسی روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot، متوجه شدیم که بیش از نیمی از بازاریابان (51٪) که...

تفاوت مدیر با کارآفرین چیست ؟

آیا عاشق کار مستقل هستید؟ یک ایده تجاری عالی دارید و می خواهید آن را از ایده به اجرا برسانید؟ آیا ایده مدیریت تیمی کارکنان را نمی پسندید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است و آرزو دارید که رئیس خود باشید، ممکن است از کار به عنوان یک فرد حرفه ای لذت ببرید....

نقش بیلبورد در تقویت بازاریابی B2B در کرونا

تکمیل تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر بیلبورد می‌تواند به برندهای B2B کمک کند تا بالای قیف فروش خود را پر کنند. سایر محتوای بصری برند محورِ خارج از خانه و محیطی روی دیوارها، اتوبوس ها، کیسه های خرید و تقریباً هرگونه سطوح فیزیکی دیگری که قابل تصور باشد حک شده است. چیزی که به نظر می...

26 نکته تولید محتوا در فضای مجازی

همه ما در یک تیم هستیم و می دانیم که تولید محتوا در فضای مجازی برای اهداف بازاریابی مهم است. اما آیا شما به خاطر محتوا تولید محتوا می کنید؟ یا در واقع از محتوای خود برای جذب مشتری و بستن فروش استفاده می کنید؟ کلید دستیابی به بالاترین ROI یا نرخ بازدهی سرمایه ی...

تبلیغات محصول: چه چیزی یک تبلیغ را به یاد ماندنی می کند؟

به آخرین تبلیغاتی که به یاد دارید فکر کنید. چه چیزی آن را به یاد ماندنی کرد؟ این پاسخی است که هر تبلیغ کننده ای می خواهد بداند. من تمایل دارم تبلیغاتی را که خنده دار و یا مرتبط با علایق من هستند به یاد بیاورم اما آیا برای اکثر مصرف کنندگان هم اینگونه است؟...

تفاوت مهارت نرم و سخت: چگونه می توان هر دو را تقویت کرد؟

این مقاله از سایت مرجع هاب اسپات برای شما ترجمه شده است: اولین بار در مورد “مهارت های سخت” و “مهارت های نرم” در دبیرستان شنیدم. واژه های Hard skills و Soft skills. به نظر می رسید مهارت های سخت مهارت هایی هستند که همه می خواهند و مهارت های نرم فقط ویژگی های شخصیتی...
1 2 3 31