بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

سفارش بیلبورد تبلیغاتی: چرا محل قرارگیری بیلبورد بسیار مهم است

تصمیمات مختلفی وجود دارد که شما باید هنگام شروع یک کمپین بیلبورد تبلیغاتی در نظر بگیرید اما محل قرارگیری بیلبورد یکی از مهم ترین آنهاست. علاوه بر مکان، باید همچنین در نظر داشته باشید که از چه نوع بیلبوردی می خواهید برای تبلیغات خود استفاده کنید. چه سایزی می تواند موثر باشد. هر یک از...

7 مرحله از تولید محتوای مناسب به نقل از جو پولیتزی

مقاله امروز را از یک نویسنده معروف و کاربلد در حوزه تولید محتوا یعنی جو پولیتزی آغاز می کنیم که به واقع کتاب بازاریابی پرمحتوای او بسیار کاربردی و خواندنی است. شما می توانید این کتاب را از سایت نشر وزین آریاناقلم با ترجمه خوب آقای سجاد بهجتی خریداری کنید. این مقاله از سایت موسسه...

12 روشی که تبلیغات بیلبوردی باعث افزایش فروش می شود

با درج تبلیغات دیجیتالی در بسیاری از کمپین های بازاریابی در مرکز توجه، برخی از آنها بار دیگر درباره شکل های سنتی تبلیغات فکر می کنند. اما در این مورد اشتباه نکنید. تبلیغات بیلبوردی قطعاً برای ماندن است. به جدیدترین بیلبوردی که در این هفته دیده اید، فکر کنید. به احتمال زیاد، این یک طراحی...

چگونه بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را حفظ می کند؟

اگر سال 2020 یک فیلم بوده باشد، آن فیلم، آرواره های استیون اسپیلبرگ بود! داستان این بود که شهردار آمیتی با سازش تهدید را رد کرد. یافته های دانشمندان برجسته را رد کرد. ما شاهد حمله به ماهیگیر بیچاره در بندر به خاطر اشتباه در باز گذاشتن سواحل بودیم. تیراندازها و مجری قانون هم کاری...

9 مدل از تبلیغات در فضای باز (تبلیغات محیطی)

68٪ از مصرف کنندگان یک کالا ادعا می کنند تصمیم خریدشان را هنگام حضور در اتومبیل می گیرند. آیا شما از این فرصت استفاده می کنید؟ هزاران تبلیغ در تلاشند تا به صورت دیجیتالی به شما دسترسی پیدا کنند اما شما به هیچ یک از آنها توجه نمی کنید. چرا؟ فرسودگی تبلیغات. ما دائماً به...

اپلیکیشن NewNew ، پرداخت پول برای کنترل زندگی شخص دیگر!

آیا تصمیم گیری در مورد چیزهای کوچک زندگی برای شخصی که او را تحسین می کنید و طرفدارش هستید با پرداخت هزینه ناچیزی احساس خوبی به شما نمی دهد؟! مطمئناً برای بسیاری از شما جذاب خواهد بود! NewNew زاییده فکر کورتن اسمیت کارآفرین ساکن لس آنجلس است. این برنامه که هنوز در مرحله “بتا” یا...

وایرال مارکتینگ یا راهکارهای بازاریابی ویروسی

وایرال مارکتینگ چیست ؟ در این یادداشت نگاهی به کتاب ارزشمند مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی نوشته جونا برگر می اندازیم. کتابی که در سال 2013 پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بود. در همان سال نیز بهترین کتاب سایت آمازون شناخته شد! ما ترجمه ی بانو نیوشا عاشورزاده از نشر نگاه نوین...

انواع بازاریابی محتوا در سال 2021 چیست؟

انواع بازاریابی محتوا چیست ؟ دوباره همان موقع از سال است.(آغاز 2021) استارباکس نوشیدنی های مناسب تعطیلات را منتشر می کند. گلدان های سفالی به پشت میزها بازمی گردند. دستکش های سال گذشته ناگهان در پایین جیب کت شما ظاهر می شوند. بازاریابان محتوا تقویم های خود را برای شروع طوفان مغزی و آماده سازی...

راهکار های بهبود سئو چیست ؟ سئو در سال 2021

بهترین روشها برای بهبود عملکرد سئو چیست؟ به سفر یادگیری سئو خود خوش آمدید!اگر تمایل شما برای یادگیری و اجرای مفاهیم زیاد است، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت. این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است. از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک واجد...

اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021: گزارش هایی که باید بدانید!

ما اولین بررسی خود درباره اینفلوئنسر مارکتینگ را در سال 2017 انجام دادیم و به بینشی عالی در مورد وضعیت این شغل- صنعت رسیدیم. از یک سالی به بعد هر سال این تمرین را تکرار می کنیم و سالانه دیدی در مورد دیدگاه آژانس های بازاریابی، آژانس های روابط عمومی و برندها نسبت به وضعیت...

روند طراحی لوگو: یافتن نظم در هرج و مرج!

آیا تا به حال دفتر طراحی یک طراح لوگو را دیده اید؟! صحبت از هرج و مرج؛ ایده پردازی، تجدید نظر، ایجاد نسخه هایی بر روی نسخه های دقیقاً مشابه همان مفهوم. ارائه یک لوگوی کوچک برای نمایندگی یک شرکت چه مشکلاتی دارد؟ خیلی معلوم است! طراحی لوگو چیزی نیست که به تنهایی افراد را...

5 روش برای تجزیه و تحلیل بازاریابی اینستاگرام خود

آیا می دانید چطور در بازاریابی اینستاگرام خوب عمل کنید؟ پروفایل بیزنسی اینستاگرام شما امکان دسترسی به معیارهای ارزشمندی را فراهم می کند. این در بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند. می تواند به شما در درک عملکردتان کمک کند. در این مقاله، شما پنج روش برای تجزیه و تحلیل عملکرد پروفایل بیزنسی Instagram...

هویت بصری ،برندینگ و برند

تفاوت برندینگ، برند و هویت بصری حتی اگر در بسیاری از موارد معمولاً این سه یکسان تلقی شود، در حقیقت این به دور از واقعیت است. آنچه درست است این است که اگر شما یک تجارت مستحکم می خواهید، باید برند خود را رشد دهید و از هویت بصری مستحکم و قوی برخوردار شوید. طراحی...

کمپین تبلیغاتی چیست؟

شاید بارها به عبارت کمپین تبلیغاتی برخورد کرده باشید امروز میخواهیم این مفهوم را برای شما توضیح دهیم.روند برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی پیچیده است. ارائه یک پیام مناسب از طریق چندین کانال برای بدست آوردن مخاطبان خود کار آسانی نیست. حقیقت این است که بدون وجود یک استراتژی هوشمند ، تبلیغات می تواند به...

آنالیز داده

مقدمه اگر داده یا اطلاعاتی جمع و ثبت می شود برای این است که از این داده ها به نتیجه خاصی برسیم که کارها را بهبود ببخشیم اما بعضی از داده ها به سادگی قابل فهم نیستند و باید تحلیل درستی از آن ها صورت بگیرد. تحلیل داده در هر رشته ای مهم است و...
1 2 3 28