بلاگ ایزاکو

مقالات روز مرتبط با بازاریابی ، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ
بلاگ ایزاکو
فروش

آموزش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (برای فکر کردن، وقت صرف کنید)

اکثر فروشندگان به خود وقت کافی برای فکر کردن نمی دهند. فروشندگان موفقی که من با آن ها کار کرده ام معمولا راه هایی پیدا کرده اند که در هفته ی کاریشان وقت داشته باشند که با خود خلوت کنند. ایده ی خوبی است که جای خاصی که بتوانید در آن جا در مورد کار...
فروش

آمورش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (فورا دست به عمل بزنید)

فروشندگان باید بیاموزند که در برابر اتفاقات فورا دست به عمل بزنند. فروشندگان موفق دائما از خود می پرسند: ((هم اکنون چه کاری می توانم انجام دهم که چرخه ی فروش را به سمت جلو حرکت دهد؟)) بسیاری از فروشندگان روی برنامه های مشتری احتمالی، حساب می کنند. حقیقت تلخ این است که ما در...
برند پورشه

داستان برند پورشه

پورشه، بهترین شرکت خودروسازی در جهان است. سرمایه ی این شرکت در ده سال گذشته، 1700 درصد رشد داشته است یا با لحاظ کردن سود سهام برابر 35 درصد رشد سالانه می باشد. حتی بزرگترین شرکت های خودروسازی نیز به چنین رشدی نرسیده اند. شرکت پورشه، در سال مالی 2005 رکورد تعداد فروش 80000 خودرو...
اصول انتخاب برند

معیارهای انتخاب عناصر برند (بخش 2)

در مقاله ی قبلی درباره معیار های انتخاب عناصر برند توضیحاتی خدمتتان ارائه کردیم. میزان محبوبیت فارغ از قابلیت به خاطر سپاری و میزان معنا داری یک برند، این نکته مهم است که آیا مصرف کنندگان، عناصر جذاب را به لحاظ زیبایی شناسی برند مورد علاقه ی خود می دانند؟ آیا این عناصر به لحاظ...
برند

معیار های انتخاب عناصر برند

عناصر برند _ که گاهی اوقات تحت عنوان هویت های برند نام گذاری می شوند _ ابزار هایی برخوردار از قابلیت تجاری سازی هستند که می توانند برند را معرفی کرده و آن را متمایز سازند. اصلی ترین عناصر برند عبارتند از: نام تجاری، طرح گرافیکی یا لوگو، نماد ها، کاراکتر ها، شعار ها، URL،...
مذاکره ی موفق

25 اشتاباه رایج در فروشندگی (نداشتن روحیه رقابت)

روحیه رقابت و خطر کردن را در خود تقویت کنید بازاریاب ها بهتر است خود را عضو یک ارتش بدانند _ ارتشی همیشه در حال جنگ. خوشبختانه این نوع جنگ برعکس جنگ های واقعی دارای منافع زیادی است که جنگ های معمولی فاقد آن هستند. در این جنگ کسی کشته نمی شود. اما این حقیقت...

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( منفی باف بودن)

با دید منفی و نا امیدانه پا به میدان نگذارید همیشه اشخاصی وجود دارند که تمام وقت و سعی خود را در جهت ایجاد مشکل و یا بزرگ نمودن مشکل های موجود معطوف می گردانند. همه کم و بیش با روش این افراد آشنا هستند: پشت یکدیگر حرف زدن در محیط کار، غرغر کردن راجع...
بازاریابی

25 اشتباه رایج در فروشندگی (اهمیت ندادن به مشتری)

در هیچ شرایطی مشتری را دست کم نگیرید تلاش پیگیر برای یافتن مشتری عادتی است که، اگر به طور صحیح در خود ایجاد کنید، به احتمال قوی فروش موفق را تضمین می نماید. در روند بازاریابی ممکن است شما با مشکلات مختلفی مواجه شوید نظیر: وفق دادن با پیشرفت های تکنولوژیکی، مسلط نبودن به مسائل...
مشتری-مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( احساس مسئولیت نکردن نسبت به کار)

با کار خود جدی برخود کنید و احساس مسئولیت داشته باشید واقعا می توان گفت که احساس مسئولیت فردی برای پی بردن به عیب کار بازاریابی خود از طریق کسب اطلاعات مفید مشتری روش ثابت شده ای است. بازاریابی را می شناختم که کارش معرکه بود. او را در اینجا “جو” می نامیم. او در...
اشتباهات فروشندگی

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( ناامیدی از جواب رد شنیدن)

از پاسخ رد مشتری دل آزرده و ناامید نشوید همانطور که توضیح دادیم برای یک ویزیتور یا بازاریاب جواب رد مشتری نباید یک توهین محسوب شود، بلکه بخشی عادی از سیکل کاری فروش به حساب می آید. بازاریاب ها و ویزیتور ها باید یاد بگیرند که جواب رد مشتری را با استدلال زیر بنگرند. در...
استراتژی بازاریابی مدرن

5 استراتژی مدرن بازاریابی که باید بدانید

همه می دانند که شما می توانید با ارسال اعلامیه در شهر و ثبت نام برای آگهی در مقاله محلی ، تجارت و محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، اما در مورد داشتن برخی استراتژی های بازاریابی مدرن تر در فروشگاهتان چه می توانید بگویید ؟ در این مقاله ، ما در مورد...

8 روش تبلیغات مدرن درخشان و مؤثر برای مشاغل

با گذشت سالها ، تبلیغات بطور چشمگیری تحول یافته و اکنون به یک شکل کاملاً پیچیده ارتباطی تبدیل شده است. امروزه ، به معنای واقعی کلمه صدها هزار راه وجود دارد که می تواند توسط یک کسب و کار برای ارائه پیام خود به مخاطبان خود استفاده کند. این بدان معنی است که مجموعه ای...
25 اشتباه رایح فروشندگی

25اشتباه فروشندگی(شتابزدگی در فروش)

درذهن داشته باشید که دریافت سفارش از مشتری شما را دستپاچه نکند. در فروش هر کالا وارائه هر خدمتی در هر جا چهار مرحله مهم نقش دارند.به عبارت بهتر روند فعالیت فروش شما به چهار مرحله به شرح زیرتقسیم می شود:1)یافتن مشتری مناسب2)ملاقات مذاکره با مشتری3)ارائه کالا یا توضیح خدمات4)بستن قرارداد و دریافت سفارش. برای...

25 اشتباه فروشندگی(همیشه به روز باشید)

دانایی توانایی است. اکثر بازاریاب ها بخاطر جواب منفی مشتری یا عدم موفقیت خود موضوع سفارش مشتری و انجام کار را منتفی می دانند در حالیکه در بازرگانی بندرت کاری خاتمه یافته یا به بن بست رسیده تلقی می شود.حقیقت ناخوشایند این است که در بازرگانی نباید تنها توقع داشت مشتری صرفا دنبال خرید کالا...
مشتری

25اشتباه رایج فروشندگی (مشتری کودن نیست)

حتما تا بحال جملاتی از این قبیل را شنیده اید که فروشنده یا ویزیتوری گفته باشد:(امروز یک مشتری هالو به تورم خورد که اصلا نمی فهمید چه می گویم ! )شاید خود شما هم از جمله کسانی باشید که تا حالا چنین چیزهایی را گفته باشید. سوال اینجاست که ما از این عبارت چه می...
1 2 3 16