بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

اجاره بیلبورد: مراحل و استراتژی تبلیغات بیلبورد

چگونه و با چه استراتژی تبلیغات بیلبورد انجام دهیم؟ در دنیای مدرن و پر سرعت امروز، رقابت بیش از هر زمان دیگری برای جلب توجه مصرف کنندگان وجود دارد. با فناوری جدید، استراتژی‌های بازاریابی جدیدی به وجود می‌آیند و همگام شدن با تغییرات گاهی اوقات کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر...

بیلبوردهای جالب و حیرت انگیز

با توجه به اینکه تبلیغات دیجیتالی زندگی ما را تحت کنترل خود درآورده است، به راحتی می توان سوال کرد که سایر اشکال تبلیغات چقدر دوام خواهند داشت؟ اوه، مطمئن باشید: تابلوهای تبلیغاتی جایی نمی روند! آنها زنده، پویا و به طور فزاینده ای با خلاقیت بیشتر توام می شوند. در اینجا یک سناریو وجود...

بازاریابی محتوایی با ویدیوهای کوتاه در سال 2022

ویدئوهای کوتاه این روزها همه جا هستند. اکنون، همانطور که پلتفرم‌هایی مانند TikTok، Instagram Reels، YouTube Shorts، Google، LinkedIn و Pinterest امکانات ویدئوی کوتاه خود را گسترش می‌دهند، برندها همچنان باید به این موضوع توجه داشته باشند. در بررسی روندهای صنعت بازاریابی 2022 وبلاگ HubSpot، متوجه شدیم که بیش از نیمی از بازاریابان (51٪) که...

تفاوت مدیر با کارآفرین چیست ؟

آیا عاشق کار مستقل هستید؟ یک ایده تجاری عالی دارید و می خواهید آن را از ایده به اجرا برسانید؟ آیا ایده مدیریت تیمی کارکنان را نمی پسندید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است و آرزو دارید که رئیس خود باشید، ممکن است از کار به عنوان یک فرد حرفه ای لذت ببرید....

نقش بیلبورد در تقویت بازاریابی B2B در کرونا

تکمیل تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر بیلبورد می‌تواند به برندهای B2B کمک کند تا بالای قیف فروش خود را پر کنند. سایر محتوای بصری برند محورِ خارج از خانه و محیطی روی دیوارها، اتوبوس ها، کیسه های خرید و تقریباً هرگونه سطوح فیزیکی دیگری که قابل تصور باشد حک شده است. چیزی که به نظر می...

26 نکته تولید محتوا در فضای مجازی

همه ما در یک تیم هستیم و می دانیم که تولید محتوا در فضای مجازی برای اهداف بازاریابی مهم است. اما آیا شما به خاطر محتوا تولید محتوا می کنید؟ یا در واقع از محتوای خود برای جذب مشتری و بستن فروش استفاده می کنید؟ کلید دستیابی به بالاترین ROI یا نرخ بازدهی سرمایه ی...

تبلیغات محصول: چه چیزی یک تبلیغ را به یاد ماندنی می کند؟

به آخرین تبلیغاتی که به یاد دارید فکر کنید. چه چیزی آن را به یاد ماندنی کرد؟ این پاسخی است که هر تبلیغ کننده ای می خواهد بداند. من تمایل دارم تبلیغاتی را که خنده دار و یا مرتبط با علایق من هستند به یاد بیاورم اما آیا برای اکثر مصرف کنندگان هم اینگونه است؟...

تفاوت مهارت نرم و سخت: چگونه می توان هر دو را تقویت کرد؟

این مقاله از سایت مرجع هاب اسپات برای شما ترجمه شده است: اولین بار در مورد “مهارت های سخت” و “مهارت های نرم” در دبیرستان شنیدم. واژه های Hard skills و Soft skills. به نظر می رسید مهارت های سخت مهارت هایی هستند که همه می خواهند و مهارت های نرم فقط ویژگی های شخصیتی...

تکنیک های تبلیغات: تبلیغات متقاعد کننده

تبلیغاتی که به راحتی در ذهن شما جا خوش کرده، چیست؟ به عنوان یک فرد از دهه شصت هجری شمسی تبلیغات شرکت داروگر که در آن دختر بچه ای با قورباغه ای به نام “قوری قوری جون” بازی کرده بود، یکی از تبلیغاتی است که در ذهن من مانده است! این تبلیغات نه تنها قانع...

بازاریابی در لینکدین: راهنمایی برای شروع

آیا می دانید LinkedIn بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز تبدیل می کند.آیا کسب و کار شما از LinkedIn برای بالابردن آگاهی از نام تجاری، ایجاد شبکه سازی شما، افزایش مشتریان و تبدیل و افزایش درآمد استفاده می...

برجستگی برند چیست؟ Brand) Salience)

در حالی که نام تجاری می تواند یک مفهوم مبهم به نظر برسد، یکی از مهمترین عناصر یک استراتژی بازاریابی است. آیا می دانید که ارائه یک نام تجاری به طور مداوم در همه پلتفرم ها می تواند درآمدتان را تا 23% افزایش دهد؟ علاوه بر این، برندهای ارائه شده به طور مداوم 3.5 برابر...

ساخت اکانت تجاری توییتر: آنچه بازاریاب ها باید بدانند

وقتی به اهداف خرید آنلاین فکر می کنید، شاید توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال، با افزایش فروش آنلاین تا حدودی به دلیل همه گیری COVID-19، شبکه های اجتماعی خواهان این اقدام یعنی راه اندازی امکان فروش الکترونیکی هستند. در اینستاگرام، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه”...

صدای برند چیست ؟ (Brand Voice )

هر زمان که رانندگی می کنم و بیلبورد Herb Chambers را می بینم، لبخند می زنم. تنها سنگینی که در اینجا می بینید، لاستیک های ماست! در اینجا، من می توانم این آگهی کوتاه، طنزآمیز و به یاد ماندنی را به عنوان یک تبلیغ از برند Herb بدون نیاز به دیدن نام برندش تشخیص دهم....

چگونه ایده‌های ماندگار بسازیم؟ معرفی کتاب ایده عالی مستدام

طرح جلد کتاب اصلی کتاب Made to Stick نوشته چیپ و دن هیث است که نشر آریاناقلم با ذکاوت خاصی آن را ایده عالی مستدام! نام نهاده است تا عنوان کتاب هم مثل محتوا و حتی طراحی جلدش برای مخاطب ایرانی جذاب گردد. چیپ هیث استاد دانشکده عالی کسب و کار در دانشگاه استنفورد است...

استراتژی کمپین تبلیغاتی در سفارش بیلبورد

بدون استراتژی بازاریابی بیلبورد مناسب، ایجاد یک کمپین تبلیغاتی بیلبورد موثر چالش برانگیز است. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی بیلبورد مناسب، باید از چند دسته از اطلاعات بسیار مهم و مفید مطلع باشید. با این اطلاعات، کل فرایند ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مناسب در فضای باز برای تان آسان و موثر می گردد. اهداف خود...
1 2 3 4 31