بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

راهکار های بهبود سئو چیست ؟ سئو در سال 2021

بهترین روشها برای بهبود عملکرد سئو چیست؟ به سفر یادگیری سئو خود خوش آمدید!اگر تمایل شما برای یادگیری و اجرای مفاهیم زیاد است، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت. این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است. از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک واجد...

اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2021: گزارش هایی که باید بدانید!

ما اولین بررسی خود درباره اینفلوئنسر مارکتینگ را در سال 2017 انجام دادیم و به بینشی عالی در مورد وضعیت این شغل- صنعت رسیدیم. از یک سالی به بعد هر سال این تمرین را تکرار می کنیم و سالانه دیدی در مورد دیدگاه آژانس های بازاریابی، آژانس های روابط عمومی و برندها نسبت به وضعیت...

روند طراحی لوگو: یافتن نظم در هرج و مرج!

آیا تا به حال دفتر طراحی یک طراح لوگو را دیده اید؟! صحبت از هرج و مرج؛ ایده پردازی، تجدید نظر، ایجاد نسخه هایی بر روی نسخه های دقیقاً مشابه همان مفهوم. ارائه یک لوگوی کوچک برای نمایندگی یک شرکت چه مشکلاتی دارد؟ خیلی معلوم است! طراحی لوگو چیزی نیست که به تنهایی افراد را...

5 روش برای تجزیه و تحلیل بازاریابی اینستاگرام خود

آیا می دانید چطور در بازاریابی اینستاگرام خوب عمل کنید؟ پروفایل بیزنسی اینستاگرام شما امکان دسترسی به معیارهای ارزشمندی را فراهم می کند. این در بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند. می تواند به شما در درک عملکردتان کمک کند. در این مقاله، شما پنج روش برای تجزیه و تحلیل عملکرد پروفایل بیزنسی Instagram...

هویت بصری ،برندینگ و برند

تفاوت برندینگ، برند و هویت بصری حتی اگر در بسیاری از موارد معمولاً این سه یکسان تلقی شود، در حقیقت این به دور از واقعیت است. آنچه درست است این است که اگر شما یک تجارت مستحکم می خواهید، باید برند خود را رشد دهید و از هویت بصری مستحکم و قوی برخوردار شوید. طراحی...

کمپین تبلیغاتی چیست؟

شاید بارها به عبارت کمپین تبلیغاتی برخورد کرده باشید امروز میخواهیم این مفهوم را برای شما توضیح دهیم.روند برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی پیچیده است. ارائه یک پیام مناسب از طریق چندین کانال برای بدست آوردن مخاطبان خود کار آسانی نیست. حقیقت این است که بدون وجود یک استراتژی هوشمند ، تبلیغات می تواند به...

آنالیز داده

مقدمه اگر داده یا اطلاعاتی جمع و ثبت می شود برای این است که از این داده ها به نتیجه خاصی برسیم که کارها را بهبود ببخشیم اما بعضی از داده ها به سادگی قابل فهم نیستند و باید تحلیل درستی از آن ها صورت بگیرد. تحلیل داده در هر رشته ای مهم است و...

کامپیوتر ویژن چیست؟

مقدمه با شنیدن کامپیوتر ویژن یا دید کامپیوتری چه تصوری درباره آن در ذهن شما شکل می گیرد؟ چطور یک کامپیوتر می بیند؟ یا اصلا چرا باید بخواهیم یک رایانه چیزی ببیند و منظور از کامپیوتر ویژن چیست؟ کامپیوتر ویژن چیست؟ دید کامپیوتری یا Computer vision ( یا دید ماشینی ) یکی از رشته های...

رابط های کاربری

مقدمه همانطور که می دانید نه تنها تجارت ها و کسب و کارها بلکه زندگی روزمره نیز به طور فزاینده ای به اینترنت برنامه های وب و برنامه های تلفن همراه وابسته شده است. در نتیجه شرکت ها دریافتند که بهترین راه برای رقابت در سطح وب، اولویت بندی ایجاد یک رابط کاربری جذاب و...

اینترنت اشیاء چیست؟

مقدمه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی که تغریبا همه نحوه کارکرد همه چیز را تغییر داده است عجیب نخواهد بود اگر بشنویم وسایل اطرافمان مانند چراغ مطالعه یا بلندگوی روی میزمان به اینترنت متصل هستند. اصلا یک وسیله چه نیازی به اینترنت دارد؟ اولین بار دراوایل سال 1982 مفهوم شبکه دستگاه های هوشمند مورد بحث...

امنیت کامپیوتری

مقدمه فناوری هر روز در حال رشد و پیشرفت است و هر چقدر این رشد بیشتر می شود دنیای دیجیتالی که زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد بیشتر متحول می شود. در حال حاضر استفاده از اینترنت به طور فزاینده ای در حال افزایش است و در زندگی بشر امروزه همانطور که وجود...

رایانش ابری

مقدمه با پیشرفت فناوری های دیجیتال هر روزه واژه های جدیدی به گوش می خورند که گاهی معنی آنها را متوجه نمی شویم. رایانش ابری یا همان کلود کامپیتینگ (Cloud Computing) یکی از این نام ها است. در این مقاله به چیستی رایانش ابری می پردازیم. رایانش ابری که یکی از زیر مجموعه های فناوری...

سیستم عامل چیست؟

مقدمه حتما قبلا نام سیستم عامل به گوش شما خورده است. در حال حاضر تولید سیستم های عامل هوشمند رو به رشد است و به لطف وجود همین سیستم عامل ها است که کار با دستگاه های مورد استفاده ما مثل رایانه های میزی، تبلت ها و گوشی های هوشمند ساده تر شده. و همینطور...

کمپین های تبلیغاتی

مقدمه هر روز که از خواب بیدار میشویم تبلیغات کالایی را در تلویزیون میبینیم، در حال رفتن به محل کار بیلبورد ها و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر پیام های تبلیغاتی را مدام تکرار میکنند، رادیو نام برندهای مختلف را بارها تکرار میکند و حتی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام نمی شود از...

تحول دیجیتالی

مقدمه همانطور که می دانید در حال حاضر در دوره ای زندگی می کنیم که به آن عصر دیجیتال می گویند. البته با وجود پیشرفت روز به روز فناوری های دیجیتال ممکن است ما هنوز در ابتدای این عصر باشیم و در آینده شاهد تغییرات بسیار زیاد در روش و سبک زندگی انسان ها به...
1 2 3 4 29