بلاگ ایزاکو

مقالات روز مرتبط با بازاریابی ، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ
بلاگ ایزاکو
فارکس چیست

فارکس چیست ؟

فارکس ، به عنوان تجارت ارز خارجی یا معامله ارز های خارجی شناخته می شود ، یک بازار جهانی غیرمتمرکز است که تمام ارزهای جهان را با آن تجارت می کنند
مشاعل پردرآمد در 5 سال آینده

پردرآمد ترین مشاغل 5 سال آینده

با پیشرفت جهان ، روند مشاغل و نیاز های افراد تغییر میکند را نیز انجام دهید. مهم است که شغل خود را طوری انتخاب کنید و شکل دهید که شغل شما طی چندین سال مورد تقاضا قرار بگیرد. در این مقاله هفت حرفه ، چه در حال ظهور و چه با دیرینه مورد بررسی قرار...
افزایش فروش

آموزش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (به پیام ها در عرض 24 ساعت پاسخ دهید)

سیاست من در اداره، این است که هیچ یک از تلفن ها بی پاسخ نماند و فروشندگان را هم تشویق می کنم که از الگوی من پیروی کنند. همچنین وقتی خارج از اداره هستم تمام پیام ها به اطلاع من می رسد و من به پیام ها در عرض 24 ساعت پاسخ می دهم. اکنون...
تایم بندی دقیق

آموزش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (خوش قول باشید)

آیا برایتان پیش آمده که به مطب دکتر و یا دندان پزشکی رفته باشید و بیست دقیقه معطل شده باشید، بعد از آن که برای سر وقت رسیدن، بسیار عجله کرده اید؟ یا تاکسی گرفته اید و یا با سرعتی سرسام آور، رانندگی کرده اید تا به عنوان مثال، سر ساعت 4 در مطب دندان...
استفاده از زمان

آموزش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (فرصت ها را بقاپید)

بسیاری از فروشندگان فرصت ها را می بینند؛ ولی معدودی از آنان فرصت ها را می قاپند. قاپیدن فرصت یعنی: به کارگیری تمام فنون ممکن؛ یعنی انجام دادن آن کار هایی که اکثر فروشندگان انجام نمی دهند. فروشندگان برتر، فرصت را فورا و عملا شناسایی می کنند و سپس از تمام منابع خود برای تبدیل...
فروش

آموزش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (برای فکر کردن، وقت صرف کنید)

اکثر فروشندگان به خود وقت کافی برای فکر کردن نمی دهند. فروشندگان موفقی که من با آن ها کار کرده ام معمولا راه هایی پیدا کرده اند که در هفته ی کاریشان وقت داشته باشند که با خود خلوت کنند. ایده ی خوبی است که جای خاصی که بتوانید در آن جا در مورد کار...
فروش

آمورش 25 ترفند برای موفقیت در فروشندگی (فورا دست به عمل بزنید)

فروشندگان باید بیاموزند که در برابر اتفاقات فورا دست به عمل بزنند. فروشندگان موفق دائما از خود می پرسند: ((هم اکنون چه کاری می توانم انجام دهم که چرخه ی فروش را به سمت جلو حرکت دهد؟)) بسیاری از فروشندگان روی برنامه های مشتری احتمالی، حساب می کنند. حقیقت تلخ این است که ما در...
برند پورشه

داستان برند پورشه

پورشه، بهترین شرکت خودروسازی در جهان است. سرمایه ی این شرکت در ده سال گذشته، 1700 درصد رشد داشته است یا با لحاظ کردن سود سهام برابر 35 درصد رشد سالانه می باشد. حتی بزرگترین شرکت های خودروسازی نیز به چنین رشدی نرسیده اند. شرکت پورشه، در سال مالی 2005 رکورد تعداد فروش 80000 خودرو...
اصول انتخاب برند

معیارهای انتخاب عناصر برند (بخش 2)

در مقاله ی قبلی درباره معیار های انتخاب عناصر برند توضیحاتی خدمتتان ارائه کردیم. میزان محبوبیت فارغ از قابلیت به خاطر سپاری و میزان معنا داری یک برند، این نکته مهم است که آیا مصرف کنندگان، عناصر جذاب را به لحاظ زیبایی شناسی برند مورد علاقه ی خود می دانند؟ آیا این عناصر به لحاظ...
برند

معیار های انتخاب عناصر برند

عناصر برند _ که گاهی اوقات تحت عنوان هویت های برند نام گذاری می شوند _ ابزار هایی برخوردار از قابلیت تجاری سازی هستند که می توانند برند را معرفی کرده و آن را متمایز سازند. اصلی ترین عناصر برند عبارتند از: نام تجاری، طرح گرافیکی یا لوگو، نماد ها، کاراکتر ها، شعار ها، URL،...
مذاکره ی موفق

25 اشتاباه رایج در فروشندگی (نداشتن روحیه رقابت)

روحیه رقابت و خطر کردن را در خود تقویت کنید بازاریاب ها بهتر است خود را عضو یک ارتش بدانند _ ارتشی همیشه در حال جنگ. خوشبختانه این نوع جنگ برعکس جنگ های واقعی دارای منافع زیادی است که جنگ های معمولی فاقد آن هستند. در این جنگ کسی کشته نمی شود. اما این حقیقت...

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( منفی باف بودن)

با دید منفی و نا امیدانه پا به میدان نگذارید همیشه اشخاصی وجود دارند که تمام وقت و سعی خود را در جهت ایجاد مشکل و یا بزرگ نمودن مشکل های موجود معطوف می گردانند. همه کم و بیش با روش این افراد آشنا هستند: پشت یکدیگر حرف زدن در محیط کار، غرغر کردن راجع...
بازاریابی

25 اشتباه رایج در فروشندگی (اهمیت ندادن به مشتری)

در هیچ شرایطی مشتری را دست کم نگیرید تلاش پیگیر برای یافتن مشتری عادتی است که، اگر به طور صحیح در خود ایجاد کنید، به احتمال قوی فروش موفق را تضمین می نماید. در روند بازاریابی ممکن است شما با مشکلات مختلفی مواجه شوید نظیر: وفق دادن با پیشرفت های تکنولوژیکی، مسلط نبودن به مسائل...
مشتری-مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( احساس مسئولیت نکردن نسبت به کار)

با کار خود جدی برخود کنید و احساس مسئولیت داشته باشید واقعا می توان گفت که احساس مسئولیت فردی برای پی بردن به عیب کار بازاریابی خود از طریق کسب اطلاعات مفید مشتری روش ثابت شده ای است. بازاریابی را می شناختم که کارش معرکه بود. او را در اینجا “جو” می نامیم. او در...
اشتباهات فروشندگی

25 اشتباه رایج در فروشندگی ( ناامیدی از جواب رد شنیدن)

از پاسخ رد مشتری دل آزرده و ناامید نشوید همانطور که توضیح دادیم برای یک ویزیتور یا بازاریاب جواب رد مشتری نباید یک توهین محسوب شود، بلکه بخشی عادی از سیکل کاری فروش به حساب می آید. بازاریاب ها و ویزیتور ها باید یاد بگیرند که جواب رد مشتری را با استدلال زیر بنگرند. در...
1 2 3 4 17