بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

بلاگ ایران زمین

بروز ترین مقالات درباره تبلیغات و بازاریابی

سوشال مدیا مارکتینگ چیست؟

سوشال(سوشیال) مدیا اصطلاح استفاده از فناوری های مبتنی بر وب، تلفن همراه و ارتباطاتی که به گفتگو تعامل داده می شود گفته می شود. حال باید بگوییم که سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟  سوشیال مدیا مارکتینگ یا بازاریابی رسانه های اجتماعی، یک بخش از بازاریابی اینترنتی است که اگر از آن به درستی استفاده کنید، به...

سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال(محرک های زیر آستانه ای یا پیام های پنهان) محرک های زیر آستانه ای به هر گونه محرک حسی که پایین تر از آستانه ی مطلق فردی برای ادراک آگاهانه باشد گفته می شود. در تقابل با محرک های زیر آستانه ای، محرک های فراآستانه ای قرار دارد. به حد اقل انرژی لازم برای تحریک...

شعار های تبلیغاتی جذاب ایرانی

شعار های تبلیغاتی عبارات کوتاهی هستند در توصیف یک تجارت. در دنیای رقابتی امروز هر روزه شاهد عبارت های جالب توجه و جذابی هستیم،اما بهترین آنها برای مدتی طولانی تر در یاد ما می ماند. بانک ملی: هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد بانک سپه: نخستین بانک ایرانی در خدمت...

داستان برند بیژن

بیژن فرصت یاب بزرگ طبقات مرفه، متولد سال ۱۹۴۴ در تهران که در سوئیس، ایتالیا و سپس آمریکا تحصیل کرد از یک خانواده ی پول دار که به قول خودش فرهنگ پولسازی و پول آفرینی در آن خانواده نهادینه شده بود ، به دنیا آمد. و به جایی رسید که برنده ی جوایز برترین های...

تاریخچه تبلیغات

از زمانی که انقلاب صنعتی رخ داد و صنعت، یکباره دچار دگرگونی شد و تولید به مفهوم امروزی شکل گرفت، فروشندگان برای فروش کالا نیاز به شیوه های نوین بازاریابی پیدا کردند. تبلیغات بازرگانی به عنوان یک فرایند پشتیبانی کننده ی مجموعه ی فعالیت های تولیدی و اقتصادی، در کشور ما، تقریبا به صورت خودجوش...

دستیابی به افکار دیگران با زبان بدن

زبان بدن یا Body language یکی از اجزای مهم ارتباطات غیر کلامی است که در برقراری ارتباطات روزمره جایگاه بسیار پر رنگی دارد. مهم ترین هدف یادگیری زبان بدن، دستیابی به افکار دیگران از طریق تعبیر حرکات بدن است. زبان بدن به انواع شکل های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می کند که یک...

انواع دیجیتال مارکتینگ

مرحله ی لازم پس از طراحی سایت، به کارگیری ترفند های جامع بازاریابی آنلاین برای دستیابی به سهم بازار آنلاین می باشد و در این میان نیاز به اطلاعات و وسایل درباره ی نحوه بکارگیری راهکار های بازاریابی در اینترنت امری مهم به شمار می رود. با توجه با مطالبی که در قبل ذکر شد،...

برندینگ و بازاریابی و تبلیغات

برندینگ، بازاریابی و تبلیغات کلمات مهم و کلیدی در دنیای کسب و کار هستند و صاحبان مشاغل باید تعریف دقیق هر یک از آنها را بدانند. امیدواریم این مطالب بتواند در گسترش علم مدیریت و کارآفرینی و توسعه ی بازار کسب و کار های ایرانی مفید واقع شود. برندینگ اگر بخواهیم برندینگ را به زبان...

نقش محتوا در دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به معنای تبلیغات اینترنتی یا دیجیتالی است. دیجیتال مارکتینگ تقریبا از بیست سال اخیر تا به امروز به عنوان زیر مجموعه ی مدیریت بازاریابی یا مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار میگیرد. اگر شما نیز علاقه مند به این هستید که کار خود را با دیجیتال مارکتینگ شروع کنید، احتیاج به رعایت چند مورد...
مدیر موفق

چگونه یک مدیر الگو باشیم؟

مدیریت به معنای هنر انجام کارها به وسیله ی دیگران است ومدیران مهمترین رکن یک سازمان برای رسیدن به اهداف و موفقیت آن سازمان هستند. مدیران میتوانند با قرار دادن یک الگوی مدیریتی دقیق و مناسب منشا موفقیت سازمان باشند و برای اینکار نیاز به رعایت چند نکته دارند. سرمایه های با ارزش از مهمترین...
گوگل اد موب چیست؟

سرویس تبلیغاتی گوگل اد موب چیست؟

گوگل اد موب اگر شما برنامه نویس اندروید باشید احتمالا میدونید اد موب چی هست ولی به دلایل تحریم هایی که علیه ایران انجام شده حتی خیلی از برنامه نویس ها هم نمیدونن اد موب چیه!!! ادب موب اسم سرویس تبلیغات گوگل هستش که بر اساس عرضه تقاضا کار میکنه و بسیار هم هوشمند هستش...

بیلبورد های جالب

بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه با توجه به افزایش تبلیغات در فضاهای مختلف بیلبورد ها و تبلیغات در وبسایت و تبلیغات در رسانه های اجتماعی افزایش چشم گیری یافته و همچنین با توجه به تعامل بیشتر کاربران با تبلیغات و آشنایی بیشتر کاربران، نادیده گرفتن تبلیغات نیز آسان تر شده از این رو باید کاربران را به...

آمار و ارقام عجیب تبلیغات بیلبورد

در این پست در وبسایت ایزاکو به آمار و ارقام ارائه شده از سوی (ARBITRON NATIONAL) و آمار دیگر میپردازیم: تبلیغات بیلبوردینگ گاهی ۸۰% از تبلیغات تلویزیون و رسانه های دیگر ارزانتر است.بیش از ۷۰ درصد مردم پس از افتادن نگاهشان به تبلیغات نا خودآگاه پیام آن را نیز میخوانند.بیش از ۵۶ درصد مردم پس...
تلیغات-هند

آیا تبلیغات بیلبوردی هنوز تاثیر گذار است؟

مقدمه: در یک کلام بله! تبلیغات بیلبورد در جذب مشتری برای کار و کسب شما بسیار موثر است؛ تا به حال شده که به بیرون بروید و در راه محل کار و یا یک راه طولانی نگاهتان به بیلبورد های پل های هوایی و کنار بزرگراه بیفتاد و با خود چند لحظه ای محو تصویر...
مدیر کاریزماتیک

چگونه یک مدیر کاریزماتیک باشید

احتمالا برای شما بسیار پیش آمده که از صحبت کردن با برخی افراد احساس لذت کرده، انرژی مثبت دریافت نموده و علاقه مند باشید تا ارتباط خود را با این افراد افزایش دهید. در یک کلام، برخی از افراد از جذابیتی برخوردارند که می توانند با قدرت و نفوذ کلام خود، سایریان را جذب خود...
1 24 25 26 27 28 36