بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
تبلیغات های اجتماعی و زیست محیطی

جذابترین تبلیغات های اجتماعی و زیست محیطی

مهم نیست که چقدر از جریان گسترده تبلیغات در اطراف خود خسته و عصبانی هستیم ، اما تبلیغات اجتماعی هنوز هم می توانند توجه ما را به خود جلب کنند و ما را به راحتی شوکه کنند. جای تعجب نیست ، زیرا مسائل مربوط به منافع عمومی ، مانند سلامتی ، محیط زیست و حقوق...
اصول روانشناسی رنگ

اصول روانشناسی رنگ

تا به حال به این موضوع فکر کرده ‌اید که چرا بعضی برندها با یک رنگ خاص در ذهن ما تداعی میشوند و آنهایی که تداعی میشوند بیشتر در خاطرمان می مانند، اما بقیه‌ شان به سادگی از ذهن‌ مان محو می‌ گردند ؟ پاسخ ، فراتر از سلیقه ‌ی شخصی یا زیبایی ‌شناسیِ صِرف...

چگونه از اینفوگرافیک برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 3

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
اینفوگرافی برای بیزینس

بهترین نمونه های اینفوگرافیک برای کسب و کارها

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
اینفوگرافی برای بیزینس

چگونه از اینفوگرافیک برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 2

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...

چگونه از اینفوگرافی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...

آموزش روش‌های استفاده‌شده در تبلیغات بصری

تبلیغات تصویری در اطراف ما وجود دارد – از بیلبوردهای کنار جاده‌ای گرفته تا تبلیغات تلفن همراه. تکنیک‌های تبلیغاتی بصری بهترین رویکرد برای یک برند برای رسیدن به مشتریان خود هستند.تبلیغات تصویری همیشه یک محصول را به طور مستقیم به فروش نمی‌رساند. گاهی اوقات یک ایده، یک چشم‌انداز و یا حتی یک فانتزی مربوط به...

نمونه های الهام بخش تایپوگرافی

تایپوگرافی در همه جا وجود دارد.چه تصدیق کنیم و چه نکنیم ، آن را در هر چیزی که متن دارد ، از روزنامه ها گرفته تا وبلاگ ها ، تبلیغات ، اینفوگرافیک ها یا تصاویر هنری ، می بینیم.این فراتر از یک چیدمان ساده یا تصادفی حروف است – این هنری است که به برند...

چگونه استعاره های بصری قدرتمندی ایجاد کنیم

استعاره‌های بصری، هنر انتقال مفاهیم پیچیده از طریق تصاویر است که منجر به ماندگاری بیشتر پیام ها و مفاهیم میشود. این تکنیک ، پیام را به گونه ‌ای منتقل می‌ کند که دیدن و درک آن، مخاطب را به سوی کنشی خاص هدایت می‌ کند. مطالعات نوروساینس نشان می‌ دهد مغز انسان توانایی شگفت‌انگیزی در...
جذاب ترین تبلیغات 2020

جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری

آیا می‌ دانستید که مغز انسان، تصاویر را حدود ۶۰,۰۰۰ برابر سریع ‌تر از متن پردازش می ‌کند؟ علاوه بر این، وقتی متن با تصاویر همراه می ‌شود، درک مطلب تا ۸۹٪ افزایش پیدا می ‌کند. اینجاست که اهمیت استعاره بصری (Visual Metaphor) روشن می ‌شود؛ استفاده از عناصر و اشیای آشنا که به روشی...
تحلیلگر تبلیغات

چگونه یک تحلیلگر تبلیغاتی خوب شویم

وقتی صحبت از تحلیلگر تبلیغات می شود پای نکات جذابی باز میشود. به عنوان مثال ، آیا می دانید که آنها به طور متوسط ​​در هر ساعت 34.83 دلار درآمد کسب می کنند؟ این مبلغ سالانه 72442 دلار است!انتظار می رود بین سالهای 2018 و 2028 این حرفه 20٪ رشد کند و 139،200 فرصت شغلی...
تبلیغات حرفه ای

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (5)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت آخر مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم مهمترین اطلاعات مرتبط با ایمیل مارکتینگ بازاریابان پست الکترونیکی در انگلستان یک بازگشت متوسط به سرمایه‌گذاری ۳۸۰۰ درصد را گزارش کرده‌اند. این بدان معنی است که برای هر دلار سرمایه‌گذاری، میانگین برگشت ۳۸...
تبلیغات حرفه ای

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (4)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت چهارم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم آمار تبلیغات تلویزیونی سرمایه‌گذاری در تلویزیون می‌تواند اثربخشی تبلیغات را تا ۴۰ درصد افزایش دهد. (Thinkbox)چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت ، تلویزیون هنوز هم تبلیغات خوبی را برای شما...
مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (3)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم. آمار تبلیغات مرتبط با شبکه های اجتماعی این روزها، ۳.۴۸ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند که از سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته‌است. این بدان معنی است که ۴۵ درصد...
1 20 21 22 23 24 36