بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
تبلیغات های اجتماعی و زیست محیطی

جذابترین تبلیغات های اجتماعی و زیست محیطی

مهم نیست که چقدر از جریان گسترده تبلیغات در اطراف خود خسته و عصبانی هستیم ، اما تبلیغات اجتماعی هنوز هم می توانند توجه ما را به خود جلب کنند و ما را به راحتی شوکه کنند. جای تعجب نیست ، زیرا مسائل مربوط به منافع عمومی ، مانند سلامتی ، محیط زیست و حقوق...
اصول روانشناسی رنگ

اصول روانشناسی رنگ 5

اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روان‌شناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگ‌ها و احساساتی که ایجاد می‌کنند، بدانید. با ادامه مقاله اصول روان‌شناسی رنگ 4 با شما همراه هستیم قرمز رنگ قرمز همه چیز در مورد علاقه ، عمل ، انرژی و خطر است. به...
اصول روانشناسی رنگ

اصول روانشناسی رنگ 4

اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روان‌شناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگ‌ها و احساساتی که ایجاد می‌کنند، بدانید. با ادامه مقاله اصول روان‌شناسی رنگ 3 با شما همراه هستیم استفاده از روانشناسی رنگ برای ارتباط یک دلیل وجود دارد که چرا محصولات گیاهی تقریبا همیشه...
اصول روانشناسی رنگ

اصول روانشناسی رنگ 3

اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روان‌شناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگ‌ها و احساساتی که ایجاد می‌کنند، بدانید. با ادامه مقاله اصول روان‌شناسی رنگ 2 با شما همراه هستیم روان‌شناسی موجود در ارتباط رنگها: چگونه به اینجا رسیدیم؟ محققان مشخص کرده‌اند که بعد از سفید...
روانشناسی رنگ

اصول روان‌شناسی رنگ 2

اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روان‌شناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگ‌ها و احساساتی که ایجاد می‌کنند، بدانید. تاریخ رنگارنگ بشریت: چگونه زبان بر روانشناسی رنگ تأثیر می گذارد مردم باستان همان رنگهایی را که می بینید نمی دیدند. در واقع ، مردم سایر نقاط...
روانشناسی رنگ

اصول روان‌شناسی رنگ

اگر شما برنامه ای برای طراحی داشته باشید ، باید حداقل کمی در مورد روان‌شناسی رنگ از نظر روابطی که بین رنگ‌ها و احساساتی که ایجاد می‌کنند، بدانید. قرمز = پرشور ، آبی = آرامش بخش.. ما می دانیم که رنگ زرد تیره خسته کننده است ، اما چرا رنگ زرد روشن اینگونه نشاط آور...

چگونه از اینفوگرافیک برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 3

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
اینفوگرافی برای بیزینس

بهترین نمونه های اینفوگرافیک برای کسب و کارها

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
اینفوگرافی برای بیزینس

چگونه از اینفوگرافیک برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 2

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...

چگونه از اینفوگرافی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...

آموزش روش‌های استفاده‌شده در تبلیغات بصری

تبلیغات تصویری در اطراف ما وجود دارد – از بیلبوردهای کنار جاده‌ای گرفته تا تبلیغات تلفن همراه. تکنیک‌های تبلیغاتی بصری بهترین رویکرد برای یک برند برای رسیدن به مشتریان خود هستند.تبلیغات تصویری همیشه یک محصول را به طور مستقیم به فروش نمی‌رساند. گاهی اوقات یک ایده، یک چشم‌انداز و یا حتی یک فانتزی مربوط به...

نمونه های الهام بخش تایپوگرافی

تایپوگرافی در همه جا وجود دارد.چه تصدیق کنیم و چه نکنیم ، آن را در هر چیزی که متن دارد ، از روزنامه ها گرفته تا وبلاگ ها ، تبلیغات ، اینفوگرافیک ها یا تصاویر هنری ، می بینیم.این فراتر از یک چیدمان ساده یا تصادفی حروف است – این هنری است که به برند...

چگونه استعاره های بصری قدرتمندی ایجاد کنیم (3)

هنگامی که یک تصویر یا هر تصویری دیگر را درک می‌کنیم، آن را از میان لنز مدل‌های ذهنی خود پردازش می‌کنیم. این‌ها چیزی بیش از نمایش ساده جهان اطراف ما نیستند، که شامل افراد، مکان‌ها و اشیا می‌شود.این تصاویر درونی که از نماد و سیستم‌ باورها ساخته شده‌اند به ما کمک می‌کند تا از هر...

چگونه استعاره های بصری قدرتمندی ایجاد کنیم (2)

هنگامی که یک تصویر یا هر تصویری دیگر را درک می‌کنیم، آن را از میان لنز مدل‌های ذهنی خود پردازش می‌کنیم. این‌ها چیزی بیش از نمایش ساده جهان اطراف ما نیستند، که شامل افراد، مکان‌ها و اشیا می‌شود.این تصاویر درونی که از نماد و سیستم‌ باورها ساخته شده‌اند به ما کمک می‌کند تا از هر...

چگونه استعاره های بصری قدرتمندی ایجاد کنیم

هنگامی که یک تصویر یا هر تصویری دیگر را درک می‌کنیم، آن را از میان لنز مدل‌های ذهنی خود پردازش می‌کنیم. این‌ها چیزی بیش از نمایش ساده جهان اطراف ما نیستند، که شامل افراد، مکان‌ها و اشیا می‌شود.این تصاویر درونی که از نماد و سیستم‌ باورها ساخته شده‌اند به ما کمک می‌کند تا از هر...
1 20 21 22 23 24 39