بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

بیت کوین چیست؟

مقدمه ارز دیجیتال یا Digital currency ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و دراصل متشکل از کد های صفر و یک هستند. از واژه آن هم مشخض است که به هر ارزی که در فضای دیجیتال ایجاد شده ارز دیجیتال می گویند. همانطور که احتمالا می دانید یا شایدهم ندانید ارز دیجیتال...

فضای ابری

مقدمه با وجود همه گیری فناوری های دیجیتال در عصر حاضر زندگی و روش انجام بسیاری از کارها در زندگی مردم این روزها تغییرات زیادی داشته. همه ی ما برای انتقال یا ذخیره اطلاعات تا سالهای پیش از سی دی یا فلش ها استفاده میکردیم اما در حال حاضر بسیاری از روش های قدیم کنار...

تبلیغات ورزشگاه ها

یکی از انواع تبلیغات محیطی، تبلیغ در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی است که به صورت مستقیم برای افرادی که در استادیوم حضور دارند و هم افرادی که از طریق رسانه هایی مثل تلویزیون در حال تماشای مسابقات ورزشی هستند قابل ارائه است. تبلیغات در میادین ورزشی برند شما را در معرض دید طیف...

تاثیر تبلیغات بر فروش

مقدمه امروزه با توجه به رقابت شرکت ها و برندهای بزرگ در بازاریابی و جذب بیشتر مخاطبان تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت هاست، کسب و کاری که با تبلیغات هدفمند بر روی جلب توجه مشتری ها تمرکز کند احتمال موفقیت بیشتری دارد. همانطور که می دانید اینکه تنها محصولی را تولید...

تبلیغات خدمات عمومی

مقدمه تبلیغات خدمات عمومی یا (Public Service Advertising (PSA دسته ای مجزا در تبلیغات می باشد که در این مقاله به آن میپردازیم. تبلیغات خدمات عمومی چیست؟ تبلیغات خدمات عمومی یک نوع از تبلیغات می باشد که در آن هدف های کسی که تبلیغات را انجام می دهد مقاصدی غیر از تجارت هستند و تبلیغ...

واقعیت ترکیبی (MR) چیست؟

عبارت های واقعیت مجازی AR، واقعیت افزوده VR و واقعیت ترکیبی MR تا چند سال قبل زیاد به گوش نمی خوردند ولی این روزها بیشتر درباره آنها صحبت می شود. در پست های قبل درباره واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و همینطور تفاوت های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده صحبت کردیم و در این پست...
ریتارگتینگ چیست

هدف گذاری مجدد یا ریتارگتینگ چیست؟

باید بدانید  که قیف بازاریابی شما(روندی که یک شخص غریبه را به مشتری تبدیل میکند) یکی از مهمترین دارایی های کل بخش بازاریابی شما است. اما اگر می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری برسانید ، باید قیف شما نوعی ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد را شامل شود: نظارت بر رفتار مشتری و استفاده...

واقعیت مجازی را با واقعیت افزوده اشتباه نگیرید

مقدمه در پست های قبل درباره ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی صحبت کردیم. این ها نام هایی است که هرچند تا چند سال پیش اصلا به گوش نمی خوردند اما الان مدتی است که زیاد شنیده می شوند و به خاطر شباهت اسمی که شاید باهم داشته باشند باهم اشتباه گرفته می شوند. در...

واقعیت افزوده و کاربردهای جذابش

مقدمه و تعریف واقعیت افزوده AR (Augmented reality) تکنولوژی جذابی که مدتی است در هر حیطه ای ورود کرده و درک ما از محیط اطراف را تغییر می دهد. واقعیت افزوده با اضافه کردن اشیاء مجازی به دنیای واقعی، محیط اطراف شما را به یک رابط دیجیتالی به هنگام تبدیل می کند. به کمک این...

دنیای جذاب واقعیت مجازی

واقعیت مجازی چیست؟ واقعیت مجازی یا VR (Virtual Reality ) یک فن‌آوری‌ است که با کمک نرم‌افزار‌هایی، تصاویر، صداها و در برخی موارد سایر حواس پنج‌گانه را از طریق سخت‌افزاری به کابر منتقل می‌کند. در این فناوری محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت های چشم ها سر و حالت بدن کاربر...

نحوه تاثیر تبلیغات بر ذهن مخاطب

در عصر حاضر ، چشم‌انداز رسانه‌ها به یک اکوسیستم پیچیده و چندوجهی تبدیل شده است که در آن ، هر بستر تبلیغاتی ، ساختار ، زبان و قدرت تأثیرگذاری منحصر به‌ فرد خود را دارد و به شیوه‌ای متفاوت با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند. انقلاب دیجیتالی ، الگوهای سنتی مصرف رسانه را دگرگون...

چطور یک تبلیغات موفق داشته باشیم

تبلیغات یکی از مهم ترین روش های رونق کسب و کارها است اما هزینه های نسبتا بالایی هم دارد که در صورت موفق شدن میتواند چندین برابر این هزینه را برگرداند اما چطور می شود مطمئن شد که تبلیغ موثر واقع شده و مخاطبین را جذب میکند؟ وقتی در مورد تبلیغات صحبت می شود موارد...

تبلیغات خلاقانه

در حالت ایده آل تبلیغاتی خلاقانه است که بدون توضیحات اضافی ارائه شود و تصویر یا ویدئویی که به عنوان محتوای تبلیغاتی منتشر میشود به خودی خود کاملا گویا و واضح باشد و به همان میزان برای انتقال مفهوم و پیام اصلی تبلیغات مفید باشد. بیشتر اوقات مردم دوست ندارند وقت خود را برای دیدن...

5 نوع تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک

مشاغل کوچک که هنوز بال و پر نگرفته اند به دنبال رشد سریع خود، بیشتر شدن مشتری ها و افرایش درآمد خود هستند باید در تبلیغات سرمایه گذاری کنند تا در بین مخاطبان بیشتری آگاهی از نام تجاری خود ایجاد کنند. انواع مختلف رویکردهای تبلیغاتی وجود دارد که تجارت کوچک شما می تواند درپیش بگیرد....

انواع مختلف تبلیغات

امروزه تبلیغات به شکل کاملا پیچیده ای از ارتباطات درآمده است و به معنای واقعی کلمه روش های بسیار زیادی برای رساندن پیام تجارت ها به مصرف کنندگان به وجود آمده . تبلیغ کنندگان امروزه مجموعه  وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند. اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم میکند .کلیپ...
1 20 21 22 23 24 40