بلاگ-کسب و کار

بلاگ

کسب و کار

مقالات و آموزش های مرتبط با کسب و کار

تبلیغات اثربخش

تبلیغات اثربخش برنامه تبلیغاتی به طور معمول باید امکان ارزیابی تأثیرات ارتباطی و تأثیرات بر فروش، هر دو را فراهم سازد. تبلیغ کننده می تواند با استفاده از روشهای میدانی یا آزمایشگاهی به اطلاعات مربوط به نگرش مخاطبان نسبت به آگهیهای مختلف و تأثیر هر یک از آنها بر رفتار خرید مصرف کنندگان، دسترسی پیدا...

قدرت فروش با نگهداری سوابق مشتریان

قدرت فروش با نگهداری سوابق مشتریان تصور کنید چه می شد اگر شما فروشنده موفقی باهزاران مشترک کوچک و بزرگ باشید یا خودتان را به عنوان فروشنده ای مشغول مدیریت یک یا دو قرارداد مهم برای شرکت های چند میلیون دلاری و در حال مراوده با بیست تن یا بیشتر در هر شرکتی تصور کنید...
کلید موفقیت در فروش

کلیدهای موفقیت در فروش

کلیدهای موفقیت در فروش کالای خود را بشناسید و آن را باور کنید اگر کالای خود را باور نداشته باشید نمی توانید آن را بفروشید. حتی کمی فراتر می رویم، اگر نتوانید آن را حس کنید نمی توانید آن را بفروشید! برای اینکه به بهترین وجه کالا یا خدماتی را عرضه کنید (با نتایج فروش...
فروش و شناسایی باورهای محدود کننده

فروش و شناسایی باورهای محدودکننده

فروش و شناسایی باورهای محدودکننده یک جمله از فهرست زیر را انتخاب کنید که بازتابنده ی واژه ی مود تأکید شما باشد: برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما باید بفروشید. برای موفقیت در فروش، شما...

بیست و یک اصل برای تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد کار سختی است. فروشندگان پرقدرت و مصمم، قرارداد تنظیم می کنند. فروشندگان ضعیف و بی اراده کارشان به بن بست کشیده می شود. در تمام پیشنهادهای فروشتان، یا شما قراردادی تنظیم می کنید و یا مشتری شما را به بن بست خواهد کشید. همه می دانیم که سه عامل فروش شامل ارزش، سرعت...

ارزش معامله را بالا ببرید!

ایجاد ارزش ارزش، مهمترین عامل در هر معامله ای است. مردم فقط وقتی خرید می کنند که ارزش کالا و خدمات را بدانند. شما که فروشنده هستید باید همه چیز را در مورد این امر مهم بدانید. اصول، نظریه ها و روش هایی که مطرح می شود به شما کمک خواهد کرد تا در هر...
فروش

قوانین اساسی فروش را بشناسید

تا کنون مشخص شد که همه فروشندگان شرکت شما باید از شیوه کاری و تنظیم قرارداد مشابه استفاده نمایند و آن را به یک صورت به کار گیرند. این یک قانون اساسی برای فروش است و بی شک تنها قانون اساسی است. اکنون چند قانون که فروشندگان باید مو به مو آن را اجرا کنند...
شیوه استاندارد فروش

برای فروش، دنبال یک شیوه استاندارد باشید

برای تنظیم قرارداد فروش راه های زیادی وجود دارد. همانقدر نیز در مورد چگونگی بستن قرارداد فروش گزینه وجود دارد. پس عجیب نیست که من هم درباره ی این موضوع نظری بدهم . البته تعجبی ندارد که معتقدم این نظریه درست است و هر فروشنده ی موفقی هم با آن موافق است. بنابراین این درس...
توسعه کسب‌وکار کوچک

توسعه کسب‌وکار کوچک

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک می خواهند کسب و کار خود را با بیشترین سرعت رشد دهند. اما اگر بدون برنامه به چنین کاری بپردازید ، احتمال این که هر چیزی که برای آن زحمت کشیده اید از بین برود ، بسیار زیاد میشود.بعنوان مثال شرکتTake Wise Acre Frozen Treats  قبل از اینکه درآمد یا...
شما برای کسب و کار خود باید یک دشمن داشته باشید

شما برای کسب و کار خود باید یک دشمن داشته باشید

به عنوان کارآفرین، ما در  DNAخود هر مساله را به عنوان یک چالش می بینیم. این یک فرصت برای ایجاد کسب‌وکار برای حل مشکل است. به همین دلیل است که من خیلی هیجان‌زده می‌شوم و انرژی می‌گیرم وقتی درباره کسب و کارم با کارآفرینان صحبت می کنم. با این حال، پس از اینکه شرکت‌های نوپا...
اصول بازاریابی

اصل بازاریابی

اصل فروش فیلیپ کاتلر در تعریف بازاریابی می گوید: ((بازاریابی یک فرایند مدیریتی و اجتماعی است که از طریق ان افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله ی کالا های مفید و با ارزش با دیگران، تامین می کنند.)) تعریف فوق تاکیدش بر مفاهیم اساسی بازاریابی...
چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

چگونه پولدار و ثروتمند شویم ؟

بسیاری از ما میخواهیم در آسایش و ثبات مالی زندگی کنیم. ما می‌خواهیم ثروتمند باشیم، قادر باشیم هر چیزی که می‌خواهیم را بخریم و به هر چیزی که مد نظرمان است ، دسترسی داشته باشیم.  در این راستا ، هدف نهایی واضح است ، پولدار شدن اما دانستن محل شروع و مسیر آن کمی دشوار...

چگونه از اینفوگرافیک برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 3

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
اینفوگرافی برای بیزینس

بهترین نمونه های اینفوگرافیک برای کسب و کارها

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
اینفوگرافی برای بیزینس

چگونه از اینفوگرافیک برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم 2

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...
1 4 5 6 7 8 10