بسیاری از ما میخواهیم در آسایش و ثبات مالی زندگی کنیم. ما می‌خواهیم ثروتمند باشیم، قادر باشیم هر چیزی که می‌خواهیم را بخریم و به هر چیزی که مد نظرمان است ، دسترسی داشته باشیم.  در این راستا ، هدف نهایی واضح است ، پولدار شدن اما دانستن محل شروع و مسیر آن کمی دشوار است.

قبل از اینکه شروع کنید مهم است بدانید که ثروتمند شدن ، زمان و تلاش زیادی می‌طلبد. راه‌های بسیار کمی برای رسیدن به ثروت وجود دارد و همه آن‌ افرادی که از این مسیر موفق خارج میشوند ، خوش‌شانس هستند. همه ما نمی‌توانیم در لاتاری برنده شویم یا ثروت را از اقوام ثروتمند به ارث ببریم. کلید اصلی ثروتمند شدن این است که به طور مداوم و پیوسته کار کنید، مسائل مالی شخصی خود را پی‌گیری کنید و تمام تمرکز خود را بر روی این کار بگذارید.

ارزش خود را بالا ببرید

چیزی که بسیاری از افراد ثروتمند خودساخته به طور مشترک دارند این است که آن‌ها به طرز چشمگیری با ارزش هستند. حتی اگر میلیونرها و بیلیونر ها را حساب نکنیم ، بسیاری از ثروتمندان عادی مانند پزشکان، مهندسان، فیلم سازان پس از افزودن ارزش به خود غنی شده‌اند. به عنوان مثال، یک جراح مغز ثروتمند با استعداد و ماهر ، سواد و دانش کافی را برای این کار دارد. این جراح بعد از کسب تجربه میتواند کیفیت زندگی خود مطابق با ارزش خود افزایش دهد.

از خود مالیات بگیرید

مفهوم صرفه‌جویی ایده جدیدی نیست. کلید رسیدن به هدف انباشت کردن ثروت، این است که واقعا تلاش کنید و پول پس‌انداز کنید.

پس انداز را به روشی متفاوت نگاه کنید یعنی شما پس‌انداز را به عنوان مالیات ببینید. زمانی که مالیات خود را پرداخت می‌کنید، دیگر نمیتوانید آن مبلغ را پس بگیرید. درباره پس‌انداز خود هم همینطوری فکر کنید.  پول را به حساب پس‌انداز بگذارید و یا آن را به حساب کاملا جداگانه‌ای بگذارید که نمی‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

سرمایه‌گذاری کنید

اصل اساسی در سرمایه‌گذاری این است که شما در آخر کار باید پول بیشتری نسبت به خرج خود به دست ‌آورید واین مسئله مهم است که مکان سرمایه‌گذاری عاقلانه ای را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری در ملک و مستغلات خوب اما گران‌قیمت است. سرمایه‌گذاری در بورس سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد، اما ریسک بالایی دارد. سرمایه گذاری در یک بیزینس که مشتریان خود را داشته باشد ، عاقلانه است که شما باید در آن سرمایه‌گذاری کنید، اما این می‌تواند بستگی به این دارد که کار شما چقدر خوب میتوانید عمل کنید. عوامل زیادی وجود دارند که هنگام سرمایه‌گذاری باید در نظر گرفته ‌شوند.

شروع کار

گفتن این کار بسیار راحت تر از انجام دادن آن است مرحله قبلی زمینه را برای شروع کار ایجاد میکند. اگر مهارت کافی در تجارت دارید یا می خواهید رئیس خود باشید ، این می تواند یک گام عالی برای کسب درآمد باشد. با این حال ، همانطور که بسیاری از کارآفرینان به شما خواهند گفت ، ایجاد مشاغل شخصی خود نیاز به هزینه های گسترده و همچنین درآمد کم در ابتدای کار را به همراه دارد.کارآفرین بودن یک راه سریع برای ثروتمند شدن نیست . یک تغییر گسترده در سبک زندگی است. این کار ممکن است مدتی طول بکشد ، اما مطمئناً می تواند به ثروتمند شدن شما کمک کند.

مقاله مرتبط : داستان برند بیژن
این مقاله ادامه دارد …
منبع : intuit.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها