تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات هستند که مخاطب وقت هضم آن را دارد. آنها نقاط قوت کلمات و گرافیک را برای برقراری ارتباط قدرتمند با تقریباً هر مخاطبی ترکیب می کنند – و به همین دلیل است که شما باید از اینفوگرافیک برای حمایت از تبلیغ و رونق کار خود استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است. با ادامه مقاله چگونه از اینفوگرافی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم در خدمت شما هستیم …

نکاتی برای ایجاد یک اینفوگرافی موفق

حالا که شما احساس الهام و انگیزه برای خلق اینفوگرافی خود را دارید، در اینجا برخی از بهترین نکات برای ایجاد یک اینفوگرافی موفق وجود دارد.

مخاطبین خود را بشناسید
مخاطب هدف شما از ایجاد اینفوگرافی چه مخاطبانی هستند ؟ می‌خواهید مورد توجه چه کسانی قرار بگیرید؟ ، همان طور که یک پست وبلاگ برای یک خواننده خاص می‌نویسید. این به این معنی است که نه تنها کلمات بلکه تصاویر، گرافیک و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با مخاطب مورد نظر شما صحبت می‌کنند.

موضوعات عالی را انتخاب کنید
چه نوع گرافیکی می‌خواهید ایجاد کنید؟ یک “چطور یا همان how to”؟ یک نمودار نشان می‌دهد که یک محصول چگونه کار می‌کند؟ ایده‌های خود را در مورد شکل به موضوعاتی که در حوزه شما گرایش دارند را مقایسه کنید تا لیستی از موضوعات یک اینفوگرافی قوی تهیه کنید. در برخی موارد ممکن است بخواهید برخی از محتویات موجود خود را تجسم کنید.

اطلاع رسانی درست
در مورد موضوع خود به دقت تحقیق کنید. استفاده از کلمات کمتر به معنای ارائه اطلاعات کم نیست. در واقع ، اینفوگرافیک شما باید در صورت امکان ارزش بیشتری را ارائه دهد .به دنبال آمار ، و گاه گاهی نقل قول های قدرتمند باشید.

Home seller’s infographic

منبع : 99designs.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها