بلاگ-فناوری های نوین

فناوری های نوین

مقالات و آموزش های مرتبط با فناوری های نوین
بلاگ

فناوری های نوین

مقالات و آموزش های مرتبط با فناوری های نوین

کسب و کار های آنلاین در زمان جنگ [+راهکار های عملیاتی در شرایط بحران]

جنگ، واقعه ای است که تمام قواعد شناخته‌ شده‌ی کسب ‌و کار را در یک لحظه دگرگون می‌ سازد. برای کسب ‌و کارهای آنلاین که حیاتشان به زیرساخت‌های فناوری، لجستیک و ارتباطات گره خورده است، این شرایط ، چالش‌هایی عمیق و چندوجهی را به همراه دارد. اما بحران، لزوماً به معنای توقف نیست؛ بلکه آزمونی...

بازاریابی عملگرا چیست ؟ [+تحلیل داده های پرفورمنس مارکتینگ]

بازاریابی عملگرا (Performance Marketing) یک استراتژی پیشرفته و مبتنی بر داده است که در آن برندها تنها در ازای دستیابی به نتایج مشخص و قابل اندازه ‌گیری مانند فروش، کلیک یا لیدهای واجد شرایط ، هزینه‌های تبلیغاتی را پرداخت می ‌کنند. این رویکرد به‌ طور دقیق بر بازگشت سرمایه (ROI) و اثربخشی کمپین تمرکز دارد...

نرخ تبدیل چیست ؟ [روش های بهبود Conversion Rate]

نرخ تبدیل با Conversion Rate یکی از شاخص‌های کلیدی در بازاریا بی دیجیتال است که به ‌صورت درصدی برای سنجش عملکرد ترافیک وب ‌سایت، کمپین‌های بازاریابی و تبدیل‌ها به کار می‌رود. برای محاسبه نرخ تبدیل، تعداد تبدیل‌ها بر تعداد کل بازدید کنندگان تقسیم می‌شود. به عنوان نمونه، اگر یک وب ‌سایت فروشگاهی در طول یک...

مدل آیدا AIDA چیست ؟ تاثیر آن در بازاریابی محتوایی

مدل AIDA (آیدا) یک چارچوب بنیادین در حوزه بازاریابی است که از حروف اول واژه‌های Attention (توجه)، Interest   (علاقه)،  Desire  (خواسته و میل) و Action (عمل) تشکیل شده است. این مدل به عنوان یک راهنما برای ایجاد استراتژی‌های ارتباطی و بازاریابی مؤثر عمل می‌کند. مدل AIDA به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تا آگاهی از برند...

انتخاب نام دامنه مناسب

انتخاب نام دامنه مناسب نام دامنه، بدون شک، یکی از جوانب حیاتی هر وب‌سایت است. دامنه به شما این امکان را می‌دهد که به فروشگاه‌ها و وبلاگ‌های مورد علاقه خود در اینترنت متصل شوید. پس اگر قصد دارید هر نوع حضور آنلاینی داشته باشید – ساخت یک فروشگاه آنلاین یا نمایش نمونه‌کارهای خود برای جلب...

تبلیغات دیجیتال :یک تبلیغات اقتصادی

راهکارهای تبلیغات دیجیتال گزینه‌های کلیدی و کارآمدی برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها هستند که درمسیر  رسیدن به مشتریان بیشتر، چالش های بسیاری دارند .این کسب و کار ها برای ایجاد فرصت‌های تجاری بیشتر و افزایش نرخ رشد کسب‌وکار با  محدودیت بودجه مواجه هستند. در دنیای تبلیغات سنتی یا “تبلیغات آفلاین موثر”، کسب‌وکارهای کوچک...

سازنده لوگو هوش مصنوعی (قسمت دوم)

در مقاله قبلی چندین سرویس سازنده لوگوی هوش مصنوعی را بررسی کردیم و توضیح دادیم این عبارت به سرویس هایی اطلاق میشود که به صورت آنلاین و با استفاده از هوش مصنوعی سعی در شناخت سلیقه ی شما و شعارتبلیغاتی و نوع کسب و کارتان را دارد و به صورت سریع و آنلاین برای شما...

لوگوساز هوش مصنوعی چیست؟

برای ساخت یک لوگوی حرفه ای شاید دیگر به یک طراح نیازی نباشد. مولفه‌هایی مانند مولفه‌های هوش مصنوعی (AI)باعث می‌شوند که طراحی سریع و آسان باشد. بهترین سرویس های هوش مصنوعی برای ساخت لوگو از فناوریهوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد لوگوها در انواع سبک‌ها، فرمت‌ها و غیره استفاده می‌کنند. در این مقاله، ما لوگوسازهای هوش...

تبلیغات VOD و انواع آن: چرا کسب و کارها باید از آن استفاده کنند

 VOD (Video on Demand –  ویدئو بر اساس تقاضا)  به پلتفرم‌هایی اطلاق می‌شود که محتوا را از طریق مدل‌های اشتراکی (Subscription)، پرداخت به ازای مشاهده   (Pay-per-view) ، و اجاره (Rentals) توزیع می ‌کنند.  این مدل به کاربران این امکان را می ‌دهد که محتوا را هر زمانی که بخواهند، در هر مکانی و با استفاده...

26 نکته تولید محتوا در فضای مجازی

همه ما در یک تیم هستیم و می دانیم که تولید محتوا در فضای مجازی برای اهداف بازاریابی مهم است. اما آیا شما به خاطر محتوا تولید محتوا می کنید؟ یا در واقع از محتوای خود برای جذب مشتری و بستن فروش استفاده می کنید؟ کلید دستیابی به بالاترین ROI یا نرخ بازدهی سرمایه ی...

بازاریابی در لینکدین: راهنمایی برای شروع

آیا می دانید LinkedIn بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز تبدیل می کند.آیا کسب و کار شما از LinkedIn برای بالابردن آگاهی از نام تجاری، ایجاد شبکه سازی شما، افزایش مشتریان و تبدیل و افزایش درآمد استفاده می...

ساخت اکانت تجاری توییتر: آنچه بازاریاب ها باید بدانند

وقتی به اهداف خرید آنلاین فکر می کنید، شاید توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال، با افزایش فروش آنلاین تا حدودی به دلیل همه گیری COVID-19، شبکه های اجتماعی خواهان این اقدام یعنی راه اندازی امکان فروش الکترونیکی هستند. در اینستاگرام، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه”...

ارتقاء رتبه سایت در گوگل با شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخشی از بازاریابی هستند اما از هر کدام از بخش ها بپرسید که تیم آنها چگونه با تیم دیگر می تواند در تعامل باشد، با چهره ای گیج از شما استقبال می کنند! مرز بین شبکه های اجتماعی و SEO مبهم است. آیا رونق شبکه های...

تقویم محتوایی اینستاگرام، بهترین راه های نگارش و برنامه ریزی

اینستاگرام ممکن است به عنوان یک پلتفرم مناسب برای حساب های شخصی و کاربران تجاری باشد اما پتانسیل بیشتری برای بازاریابی بیش از آنچه شما فکر می کنید، دارد. بر اساس داده های داخلی این پلتفرم، از سال 2019، 90 درصد از کاربران آن از یک تجارت پیروی می کنند. بنابراین، چگونه می توانید برای...

نمونه بازاریابی درونگرا یا (اینباند مارکتینگ) در کسب و کار B2B

آیا تا به حال از وب سایت یک شرکت یا رسانه های اجتماعی شان دیدن کرده اید و چیزی به طور غیر منتظره اما لذت بخش توجه شما را جلب کرده است؟! این که آیا یک ویدیوی جالب یا اینفوگرافیک فانتزی بود مهم نیست. مهم این است که محتوای آن برند حواس شما را به...
1 2 3 6