بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

اجاره استرابورد تبلیغاتی و مزایای آن

اجاره استرابورد تبلیغاتی به عنوان روشی کارآمد برای تبلیغات محیطی شناخته می‌شود. این نوع تبلیغات به دلیل هزینه‌های کمتر و نصب سریع، گزینه‌ ای جذاب برای کسب ‌وکارها است. استرابوردها که در اندازه‌های کوچکتر طراحی شده‌اند، به خوبی در محل‌های پررفت ‌وآمد نصب می‌شوند و مخاطبان محلی را هدف قرار می‌دهند. با اجاره استرابورد تبلیغاتی،...

هدیه تبلیغاتی چیست ؟ 15 ایده برای هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی، که اغلب از آن با عنوان “محصولات تبلیغاتی” نیز یاد می‌ شود، به اقلامی گفته می‌ شود که لوگو یا شعار یک برند روی آن‌ها به چاپ رسیده است. این هدایا معمولاً به صورت رایگان یا با هزینه‌ ای بسیار کم توزیع می‌ شوند تا به معرفی و ترویج یک برند، تقویت هویت...

تاثیر تبلیغات بر کودکان

امروزه بررسی تاثیر تبلیغات بر کودکان اهمیت ویژه ای دارد  زیرا کودکان در مراحل حساس رشد قرار دارند و به راحتی تحت تأثیر پیام‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرند. این تبلیغات می‌توانند نگرش‌ها، باورها و رفتارهای آن‌ها را شکل دهند و توقعات نادرست و الگوهای رفتاری نامناسب ایجاد کنند. به دلیل ناتوانی کودکان در تحلیل صحیح اطلاعات،...

شهرت برند چیست ؟ اهمیت شهرت برند

شهرت برند  در واقع نظر افرادی است که برای برند شما اهمیت دارند مانند مشتریان، کارکنان، رقبا، سرمایه‌ گذاران و ذینفعان. این شهرت از ترکیب عوامل مختلفی مانند لوگو، کیفیت محصول، حضور در شبکه‌های اجتماعی، خدمات مشتری و بازخوردهای آنلاین شکل می‌گیرد. یک شهرت برند مثبت به طرز جادویی قادر است مشتریان را جذب و...

اجاره بیلبورد در قم

اجاره بیلبورد در قم ، یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات محیطی برای انتقال پیام به مخاطبان گسترده هستند. این بیلبوردها در مکان‌های پرتردد مانند جاده‌ها، اتوبان‌ها، مترو، و سایر گذرگاه‌های عمومی نصب می‌شوند. تبلیغات محیطی، به‌ ویژه اجاره بیلبوردها، یکی از راهکارهای بسیار مؤثر در انتقال پیام به مخاطبان در اماکن عمومی است. در این...

تبلیغات سه بعدی با بیلبورد سه بعدی !

تبلیغات سه بعدی یک روش جدید در دنیای بازاریابی و تبلیغات است. این تبلیغات، با بهره‌ گیری از قدرت تصاویر و فناوری‌ بیلبورد سه بعدی، مخاطبان را به شکلی بی‌نظیر جذب و درگیر می‌کند. این استراتژی پیشرفته تبلیغاتی، مصرف ‌کنندگان را در تجربه ‌ای بصری و شگفت‌انگیز غوطه ‌ور می‌سازد که فراتر از تبلیغات سنتی...

اعتماد به برند چگونه ایجاد می شود؟

اعتماد به برند، اعتماد و باوری است که مصرف‌ کنندگان در طول زمان نسبت به محصول یا خدمات یک برند کسب می‌کنند. این اعتماد بر اساس ارائه تجربه‌ای مداوم، قابل اعتماد و با کیفیت بالا که با وعده‌ها و ارزش‌های برند همخوانی دارد، شکل می‌گیرد.  این اعتماد تمام جنبه ‌های کسب ‌و کار، از کیفیت...

ارزش گذاری برند چیست ؟ روش های Brand Valuation

ارزش گذاری برند یا (Brand Valuation) به تجزیه و تحلیل ارزش مالی یک شرکت با در نظر گرفتن تمام دارایی‌های مادی و معنوی می‌پردازد. به عبارت دیگر، این فرایند، ارزش تخمینی یک برند را بر اساس عملکرد مالی ، میزان آگاهی از  برند ، ادراک مشتری و وفاداری مشتریان ، اندازه گیری می کند. ارزش...

میلتون گلیزر که بود ؟ بررسی آثار گلیزر

میلتون گلیزر طراح بزرگ گرافیک  در تاریخ ۲۶ ژوئن ۱۹۲۹ در شهر نیویورک متولد شد و در روز تولد ۹۱ سالگی‌ اش، یعنی ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰، درگذشت.  او در طول زندگی حرفه ایش در دهه های هفتاد و هشتاد میلادی رنگ تازه ای به مردم و شهر خودش نیویورک بخشید. کارهای او، که انرژی و...

تابلو بک لایت تبلیغاتی در شهر قم

تابلو بک لایت تبلیغاتی در شهر قم به عنوان یکی از جذاب ترین سازه های تبلیغات محیطی طرفداران فراوانی دارد. این تابلو ها علاوه بر دید مناسب در روز ،  با تعبیه نور های مناسب ،  دید بسیار جذاب و لوکسی را در شب به شما ارائه میدهند. تابلو بک لایت تبلیغاتی چیست ؟ تابلوهای...

کلمات راسو یا “Weasel words” و پیامد های منفی در فروش

کلمات راسو یا “Weasel words” به کلمات یا عباراتی گفته می‌شود که دقیق و شفاف نیستند. به عبارتی دیگر کلمات راسو در زمانی استفاده می‌شوند که سخنگو می‌خواهد به نظر برساند که به یک سوال پاسخ روشنی داده یا اظهار نظری مستقیم داشته است، در حالی که در واقع چیزی بی‌محتوا یا مبهم گفته است....

تبلیغات اخلاقی و اصول رعایت آن

تبلیغات اخلاقی یعنی تبلیغات محصولات، خدمات یا ایده‌ها به نحوی که صادقانه، شفاف و با رعایت حقوق و رفاه مصرف ‌کنندگان باشد. این مفهوم بر پایه مجموعه اصولی است که در تصمیم‌ گیری حرفه ‌ای شرکت های تبلیغاتی تأثیرگذار است. در تبلیغات اخلاقی، ارزیابی جنبه‌های مختلف یک کسب و کار الزامی است ؛ زیرا این...

بودجه بندی تبلیغات چیست ؟ بهترین روش بودجه بندی

بودجه بندی تبلیغات به تخصیص منابع مالی برای اجرای استراتژی های تبلیغاتی یک کسب و کار اشاره دارد. این فرآیند شامل تعیین میزان سرمایه‌گذاری در تبلیغات مختلف مانند تبلیغات آنلاین، تبلیغات محیطی، تبلیغات در رویدادها و سایر روش‌های تبلیغاتی است. بودجه بندی تبلیغات به کسب و کار کمک می‌کند تا هزینه های تبلیغاتی خود را...

اجاره استرابورد در قم

اجاره استرابورد در قم به عنوان یکی از روش‌های برجسته و موثر تبلیغات محیطی، با مزایای ویژه‌ ای همراه است. این سازه‌های تبلیغاتی، با ویژگی‌هایی همچون ابعاد بزرگ، محل نصب استراتژیک و قابلیت دیده شدن از فواصل دور، به شما امکان می‌دهند تا پیام تبلیغاتی خود را به شکل چشم ‌گیر و جذاب به مخاطبان...

اثر تماشاگر در جامعه و کسب و کار

اثر تماشاگر در شرایطی رخ می‌دهد که افراد داخل یک گروه شاهد یک واقعه می‌شوند، اما به دلیل حضور دیگر تماشاگران، اقدامی برای مداخله نمی‌نمایند. اثر تماشاگر یک تئوری است که در اواخر دهه ۱۹۶۰ مطرح شد. این تئوری بیان می کند که افراد تماشاگر در صورت حضور دیگران، کمتر احتمال مددرسانی به یک نفر...
1 7 8 9 10 11 36