بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

هویت بصری ،برندینگ و برند

تفاوت برندینگ، برند و هویت بصری حتی اگر در بسیاری از موارد معمولاً این سه یکسان تلقی شود، در حقیقت این به دور از واقعیت است. آنچه درست است این است که اگر شما یک تجارت مستحکم می خواهید، باید برند خود را رشد دهید و از هویت بصری مستحکم و قوی برخوردار شوید. طراحی...

کمپین تبلیغاتی چیست؟

شاید بارها به عبارت کمپین تبلیغاتی برخورد کرده باشید امروز میخواهیم این مفهوم را برای شما توضیح دهیم.روند برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی پیچیده است. ارائه یک پیام مناسب از طریق چندین کانال برای بدست آوردن مخاطبان خود کار آسانی نیست. حقیقت این است که بدون وجود یک استراتژی هوشمند ، تبلیغات می تواند به...

کمپین های تبلیغاتی

مقدمه هر روز که از خواب بیدار میشویم تبلیغات کالایی را در تلویزیون میبینیم، در حال رفتن به محل کار بیلبورد ها و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر پیام های تبلیغاتی را مدام تکرار میکنند، رادیو نام برندهای مختلف را بارها تکرار میکند و حتی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام نمی شود از...

تبلیغات ورزشگاه ها

یکی از انواع تبلیغات محیطی، تبلیغ در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی است که به صورت مستقیم برای افرادی که در استادیوم حضور دارند و هم افرادی که از طریق رسانه هایی مثل تلویزیون در حال تماشای مسابقات ورزشی هستند قابل ارائه است. تبلیغات در میادین ورزشی برند شما را در معرض دید طیف...

تاثیر تبلیغات بر فروش

مقدمه امروزه با توجه به رقابت شرکت ها و برندهای بزرگ در بازاریابی و جذب بیشتر مخاطبان تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت هاست، کسب و کاری که با تبلیغات هدفمند بر روی جلب توجه مشتری ها تمرکز کند احتمال موفقیت بیشتری دارد. همانطور که می دانید اینکه تنها محصولی را تولید...

تبلیغات خدمات عمومی

مقدمه تبلیغات خدمات عمومی یا (Public Service Advertising (PSA دسته ای مجزا در تبلیغات می باشد که در این مقاله به آن میپردازیم. تبلیغات خدمات عمومی چیست؟ تبلیغات خدمات عمومی یک نوع از تبلیغات می باشد که در آن هدف های کسی که تبلیغات را انجام می دهد مقاصدی غیر از تجارت هستند و تبلیغ...
ریتارگتینگ چیست

هدف از بازاریابی مجدد یا ریتارگتینگ چیست؟

باید بدانید  که قیف بازاریابی شما(روندی که یک شخص غریبه را به مشتری تبدیل میکند) یکی از مهمترین دارایی های کل بخش بازاریابی شما است. اما اگر می خواهید بازاریابی خود را به سطح بالاتری برسانید ، باید قیف شما نوعی ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد را شامل شود: نظارت بر رفتار مشتری و استفاده...

نحوه تاثیر تبلیغات بر ذهن مخاطب ها 2

در پست قبل مقدمه ی مفصلی از تاثیر تبلیغات بر ذهن مخاطب را بیان کردیم و در این مقاله به ادامه آن می پردازیم. در دنياي رقابتي امروز ، بازاريابي براي هر نوع حركت آگاهانه و هدفمند در بازار ضروري بوده و نقش آن در آغاز انجام تمام تلاشها از جمله توليد محصولات و ارائه...

نحوه تاثیر تبلیغات بر ذهن مخاطب ها 1

تبلیغات در هر بستر رسانه ای ترکیب متفاوتی دارد و مصرف کنندگان را به شکل های متفاوتی درگیر میکند. دیجیتالی شدن منجر به تغییر در عادت های رسانه ای مصرف کنندگان شده است. از این رو باید درک عمیق تری از تبلیغات در سیستم های مختلف رسانه ای و پیامد ها و میزان تاثیر آن...

چطور یک تبلیغات موفق داشته باشیم

تبلیغات یکی از مهم ترین روش های رونق کسب و کارها است اما هزینه های نسبتا بالایی هم دارد که در صورت موفق شدن میتواند چندین برابر این هزینه را برگرداند اما چطور می شود مطمئن شد که تبلیغ موثر واقع شده و مخاطبین را جذب میکند؟ وقتی در مورد تبلیغات صحبت می شود موارد...

تبلیغات خلاقانه

در حالت ایده آل تبلیغاتی خلاقانه است که بدون توضیحات اضافی ارائه شود و تصویر یا ویدئویی که به عنوان محتوای تبلیغاتی منتشر میشود به خودی خود کاملا گویا و واضح باشد و به همان میزان برای انتقال مفهوم و پیام اصلی تبلیغات مفید باشد. بیشتر اوقات مردم دوست ندارند وقت خود را برای دیدن...

5 نوع تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک

مشاغل کوچک که هنوز بال و پر نگرفته اند به دنبال رشد سریع خود، بیشتر شدن مشتری ها و افرایش درآمد خود هستند باید در تبلیغات سرمایه گذاری کنند تا در بین مخاطبان بیشتری آگاهی از نام تجاری خود ایجاد کنند. انواع مختلف رویکردهای تبلیغاتی وجود دارد که تجارت کوچک شما می تواند درپیش بگیرد....

انواع مختلف تبلیغات

امروزه تبلیغات به شکل کاملا پیچیده ای از ارتباطات درآمده است و به معنای واقعی کلمه روش های بسیار زیادی برای رساندن پیام تجارت ها به مصرف کنندگان به وجود آمده . تبلیغ کنندگان امروزه مجموعه  وسیعی از انتخاب ها را در اختیار دارند. اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم میکند .کلیپ...

توجه به خصوصیات رفتاری خریداران در آگهی تبلیغاتی

مدیریت تبلیغات و ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی بسیاری از شرکت ها در هنگام تهیه ی آگهی یا تیزر تبلیغاتی خود با مشکل مواجه می شوند که پیش تر آن را یک مزیت به شمار می آورند ( حجم زیادی از اطلاعات، محسنات و ویژگی هایی که تمایلی به نمایش دادن ندارند یا نمی خواهند...

تبلیغات غیر مستقیم

اصل تبلیغ زیر آستانه ی حسی تبلیغ زیر آستانه ی حسی برای اولین بار توسط یک متخصص کارهای تبلیغاتی به نام جیمز ویکاری که یکی از صاحبان سینما در آمریکا بود، به کار برده شد. جیمز ویکاری، هنگام نمایش فیلم اسپارتاکوس در سالن سینما عبارت « پاپ کورن بخورید و کوکا بنوشید » را با...
1 14 15 16 17 18 39