بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

تفاوت مدیر با کارآفرین چیست ؟

آیا عاشق کار مستقل هستید؟ یک ایده تجاری عالی دارید و می خواهید آن را از ایده به اجرا برسانید؟ آیا ایده مدیریت تیمی کارکنان را نمی پسندید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است و آرزو دارید که رئیس خود باشید، ممکن است از کار به عنوان یک فرد حرفه ای لذت ببرید....

نقش بیلبورد در تقویت بازاریابی B2B در کرونا

تکمیل تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر بیلبورد می‌تواند به برندهای B2B کمک کند تا بالای قیف فروش خود را پر کنند. سایر محتوای بصری برند محورِ خارج از خانه و محیطی روی دیوارها، اتوبوس ها، کیسه های خرید و تقریباً هرگونه سطوح فیزیکی دیگری که قابل تصور باشد حک شده است. چیزی که به نظر می...

تبلیغات محصول: چه چیزی یک تبلیغ را به یاد ماندنی می کند؟

به آخرین تبلیغاتی که به یاد دارید فکر کنید. چه چیزی آن را به یاد ماندنی کرد؟ این پاسخی است که هر تبلیغ کننده ای می خواهد بداند. من تمایل دارم تبلیغاتی را که خنده دار و یا مرتبط با علایق من هستند به یاد بیاورم اما آیا برای اکثر مصرف کنندگان هم اینگونه است؟...

تفاوت مهارت نرم و سخت: چگونه می توان هر دو را تقویت کرد؟

این مقاله از سایت مرجع هاب اسپات برای شما ترجمه شده است: اولین بار در مورد “مهارت های سخت” و “مهارت های نرم” در دبیرستان شنیدم. واژه های Hard skills و Soft skills. به نظر می رسید مهارت های سخت مهارت هایی هستند که همه می خواهند و مهارت های نرم فقط ویژگی های شخصیتی...

تکنیک های تبلیغات: تبلیغات متقاعد کننده

تبلیغاتی که به راحتی در ذهن شما جا خوش کرده، چیست؟ به عنوان یک فرد از دهه شصت هجری شمسی تبلیغات شرکت داروگر که در آن دختر بچه ای با قورباغه ای به نام “قوری قوری جون” بازی کرده بود، یکی از تبلیغاتی است که در ذهن من مانده است! این تبلیغات نه تنها قانع...

بازاریابی در لینکدین: راهنمایی برای شروع

آیا می دانید LinkedIn بیش از 774 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این معیار به تنهایی پلتفرم را به یکی از برترین شبکه های اجتماعی امروز تبدیل می کند.آیا کسب و کار شما از LinkedIn برای بالابردن آگاهی از نام تجاری، ایجاد شبکه سازی شما، افزایش مشتریان و تبدیل و افزایش درآمد استفاده می...

برجستگی برند چیست؟ Brand) Salience)

برند، در سطح راهبردی، چیزی فراتر از یک نام یا لوگوست. برند ترکیبی است از تداعی‌ها، احساسات، و برداشت‌ هایی که در ذهن مخاطب نسبت به یک کسب‌ و کار شکل می‌ گیرد؛ و در جهان امروز که رقابت بر سر جلب توجه مخاطب لحظه ‌به‌ لحظه شدیدتر می‌شود، برند به یکی از مهم‌ ترین...

ساخت اکانت تجاری توییتر: آنچه بازاریاب ها باید بدانند

وقتی به اهداف خرید آنلاین فکر می کنید، شاید توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال، با افزایش فروش آنلاین تا حدودی به دلیل همه گیری COVID-19، شبکه های اجتماعی خواهان این اقدام یعنی راه اندازی امکان فروش الکترونیکی هستند. در اینستاگرام، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه”...

صدای برند چیست ؟ (Brand Voice )

صدای برند چیست؟  صدای برند (Brand Voice) در واقع همان شیوه ای است که یک کسب و کار با مخاطب های خودش حرف می زند فرقی نمی کند که این ارتباط از چه کانالی باشد، از وب سایت و پست های شبکه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات پیامکی و ایمیلی. فکر کنید برندتان یک شخصیت...

چگونه ایده‌های ماندگار بسازیم؟ معرفی کتاب ایده عالی مستدام

طرح جلد کتاب اصلی کتاب Made to Stick نوشته چیپ و دن هیث است که نشر آریاناقلم با ذکاوت خاصی آن را ایده عالی مستدام! نام نهاده است تا عنوان کتاب هم مثل محتوا و حتی طراحی جلدش برای مخاطب ایرانی جذاب گردد. چیپ هیث استاد دانشکده عالی کسب و کار در دانشگاه استنفورد است...

استراتژی کمپین تبلیغاتی در سفارش بیلبورد

بدون استراتژی بازاریابی بیلبورد مناسب، ایجاد یک کمپین تبلیغاتی بیلبورد موثر چالش برانگیز است. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی بیلبورد مناسب، باید از چند دسته از اطلاعات بسیار مهم و مفید مطلع باشید. با این اطلاعات، کل فرایند ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مناسب در فضای باز برای تان آسان و موثر می گردد. اهداف خود...

تقویم محتوایی اینستاگرام، بهترین راه های نگارش و برنامه ریزی

اینستاگرام ممکن است به عنوان یک پلتفرم مناسب برای حساب های شخصی و کاربران تجاری باشد اما پتانسیل بیشتری برای بازاریابی بیش از آنچه شما فکر می کنید، دارد. بر اساس داده های داخلی این پلتفرم، از سال 2019، 90 درصد از کاربران آن از یک تجارت پیروی می کنند. بنابراین، چگونه می توانید برای...

نمونه بازاریابی درونگرا یا (اینباند مارکتینگ) در کسب و کار B2B

آیا تا به حال از وب سایت یک شرکت یا رسانه های اجتماعی شان دیدن کرده اید و چیزی به طور غیر منتظره اما لذت بخش توجه شما را جلب کرده است؟! این که آیا یک ویدیوی جالب یا اینفوگرافیک فانتزی بود مهم نیست. مهم این است که محتوای آن برند حواس شما را به...

چگونه استراتژی توسعه بازار بنویسیم؟[الگوهایی برای برنامه ریزی]

در شرایطی که کسب ‌و کار شما در مسیر رشد قرار گرفته و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده، پرسشی کلیدی همچنان باقی است:آیا هنوز ظرفیتی برای افزایش پایدار فروش وجود دارد؟ آیا می ‌توان با بهره ‌گیری از رویکردهای تحلیلی و تصمیم‌ گیری مبتنی بر داده، سهم بیشتری از بازار را به ‌دست...

ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه

تیزرهای عالی برای این ساخته می شوند تا توجه بینندگان را به خود جلب کنند. اشتیاق بیشتری در آنها ایجاد کنند؛ اما چگونه می توانید یکی را بسازید بدون اینکه زیاد به خودتان بپردازید؟ در این پست، ما تیزرها و بخشی از محتوایی را که ساختیم بررسی خواهیم کرد. همچنین به عناصر موفقیت آنها می...
1 14 15 16 17 18 34