بلاگ-کسب و کار

بلاگ

کسب و کار

مقالات و آموزش های مرتبط با کسب و کار

مراحل تست A/B

تست A/B یک فرآیند آزمایشی است که ابتدا نمونه‌ها را به دو گروه A و B تقسیم می‌کند، سپس تغییراتی در گروه B اعمال شده و داده‌های به دست آمده از هر دو گروه جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌شوند. در مراحل تست A/B، ابتدا هدف و معیارهای اندازه‌گیری تعیین می‌شوند. سپس، تغییرات موردنظر در...

تست A/B چیست و چگونه به بازاریابی ما کمک میکند؟

تست   A/B یک روش تحقیقاتی است که در بازاریابی، توسعه وب، و تجربه کاربری (UX) استفاده می‌شود. در این روش، دو نسخه یا بیشتر از یک المان، مانند یک صفحه وب یا تبلیغات، با یکدیگر مقایسه می‌شوند تا معین شود کدام نسخه عملکرد بهتری دارد. این روش گاهی به نام تست تقسیم نیز شناخته می‌شود....

مایند مپ (Mind Map) یا نقشه ذهنی چیست ؟

تولید ایده‌های جدید ممکن است چالشی باشد. اگر یک صفحه خالی را در مقابل اعضای تیمتان قرار دهید، به آن‌ها یک موضوع ساده ارائه دهید و از آن‌ها بخواهید که  یک ایده عالی روی موضوع شما ارائه دهند، احتمالاً به مشکلات زیادی بر خواهند خورد. ورود مستقیم به یک مفهوم نوآورانه و جدید ترس‌آور است....
izaco_roadmap

طراحی نقشه محصول (بخش دوم)

در مقاله قبل  به توضیحاتی در مورد نقشه محصول پرداختیم و اینکه یک مدیر محصول چه وظایفی برای طراحی یک نقشه محصول خوب بر عهده دارد . در این  مقاله میخواهیم یک سری از نکات طراحی نقشه محصول را به جزییات بیشتر بررسی کنیمبا ما همراه باشید: چگونگی ایجاد یک نقشه‌ی محصول  در شش مرحله...

نقشه راه محصول چیست ؟

به عنوان یک مدیر محصول یا صاحب محصول، یکی از بزرگترین چالش‌هایی که با آن مواجه خواهید شد، برنامه ریزی برای به موفقیت رسیدن محصولتان یا همان ایجاد یک نقشه راه محصول مناسب است. طبق گزارش انجمن تحقیقات بازاریابی، تنها 40٪ از محصولاتی که توسعه داده شده‌اند به بازار می‌رسند و از این محصولات تنها...

تفاوت مدیر با کارآفرین چیست ؟

آیا عاشق کار مستقل هستید؟ یک ایده تجاری عالی دارید و می خواهید آن را از ایده به اجرا برسانید؟ آیا ایده مدیریت تیمی کارکنان را نمی پسندید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است و آرزو دارید که رئیس خود باشید، ممکن است از کار به عنوان یک فرد حرفه ای لذت ببرید....

تفاوت مهارت نرم و سخت: چگونه می توان هر دو را تقویت کرد؟

این مقاله از سایت مرجع هاب اسپات برای شما ترجمه شده است: اولین بار در مورد “مهارت های سخت” و “مهارت های نرم” در دبیرستان شنیدم. واژه های Hard skills و Soft skills. به نظر می رسید مهارت های سخت مهارت هایی هستند که همه می خواهند و مهارت های نرم فقط ویژگی های شخصیتی...

چگونه استراتژی توسعه بازار بنویسیم؟[الگوهایی برای برنامه ریزی]

در شرایطی که کسب ‌و کار شما در مسیر رشد قرار گرفته و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده، پرسشی کلیدی همچنان باقی است:آیا هنوز ظرفیتی برای افزایش پایدار فروش وجود دارد؟ آیا می ‌توان با بهره ‌گیری از رویکردهای تحلیلی و تصمیم‌ گیری مبتنی بر داده، سهم بیشتری از بازار را به ‌دست...

استفاده صحیح از اعتراض مشتری در فروش تلفنی

در هر روز فروشنده لحظاتی شادی بخش وجود دارد. گاهی لحظه ای می رسد که می فهمید مشتری به راستی قصد خرید دارد. گاهی وقتی که گوشی را می گذارید به دلیل این که کارتان را تمام کرده اید و به مشتری فروخته اید از خوشحالی فریاد می زنید و در دفتر پایکوبی می کنید....

درک شخصیت خریدار

درک شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا متوجه موارد زیر شوید: چگونه به خریداری خاص نزدیک شوید. واکنش خریدار به محصول یا خدمات شما چه خواهد بود. خریدار به راستی در جستجوی چیست. شامل هر گونه دستور جلسه پنهان. خریدار مستعد در هنگام ارائه ی کالا یا خدمات شما چه اعتراضاتی می کند....

اعتراضات مشتری در حین فروش و غلبه بر آن

برآمدن از پس اعتراضات مشتری کلید نخست در بر آمدن از پس اعتراضات مشتری و پرداختن به آنها تغییر روش گوش دادن به آنهاست. اغلب خریداران وقتی که آمادگی خرید ندارند شرط و وشروط و اعتراض هایی را عنوان می کنند. این حق خریدار است. به هر حال بسیاری از فروشندگان به طور سطحی به...

جلب اعتماد مشتری در راستای فروش بیشتر

جلب اعتماد مشتری با پرسیدن اعتماد چیزی بیش از فقط متقاعد کردن خریداران در مورد صداقت شماست. گرچه چنین اطمینانی نیز ضروری است. بلکه باید آنان را متقاعد کنید که با معامله با شما وقت و پول خود را هدر نمی دهند. هر خریداری، به صورتی به دست فروشنده ها تهییج شده است. شما می...

ملاقات با مشتری و دستیابی به فروش

از ملاقات با مشتری تا فروش چند دقیقه نخست جلسه خیلی حیاتی است. اگر کار را درست آعاز نکنید. مثال ساختن یک خانه روی یک پی ترک دار، بسیار مشکل خواهد بود که روابط فروش مثبتی را پیگیری کنید. در لحظات آغازین جلسه ملاقات، تأثیرات سریع خواهد بود: جوی که حاکم خواهد شد، فعال و...

قرار ملاقات گذاشتن با مشتری

قرار ملاقات گذاشتن با مشتری قرار ملاقات گذاشتن با مشتری امری حیاتی است. یک ضرب المثل قدیمی در میان فروشندگان هست که می گوید «هیچکس از شرکت نمی خرد بلکه از فرد می خرد.» می توان درباره این ضرب المثل اینگونه بحث کرد که بزرگی و شهرت یک شرکت اغلب منجر به فروش می شود....

توسعه یک برنامه تبلیغاتی

برنامه تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی مجموعه پیامهای سازمان یافته با پیام یکسان یا دارای هویت همانند است که طی دوره زمانی خاصی درباره محصول یا خدمت معینی و به منظور نیل به هدفهای تعریف شده ای عرضه می شوند. این برنامه تلاش نظام مند و طرح ریزی شده ای مرکب از آگهی های مرتبط اما خودکفا...
1 3 4 5 6 7 10