بلاگ ایزاکو

بلاگ ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ
بلاگ

ایران زمین

مقالات و آموزش های تبلیغات و برندینگ

چگونه از اینفوگرافی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم

تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات...

آموزش روش‌های استفاده‌شده در تبلیغات بصری

تصاویر تبلیغاتی که هر روز ما را در بزرگراه‌ها و صفحات نمایشگر احاطه کرده‌اند، در واقع مکالماتی خاموش هستند که مستقیماً با ناخودآگاه ما سخن می‌ گویند؛ مکالمه‌هایی که هدفشان نه فروش یک کالا، که فروش یک «ایده»، یک «احساس» یا یک «خیال» است. روانشناسی رنگ اولین و قدرتمندترین عنصر این زبان بصری، «لحن» آن...

نمونه های الهام بخش تایپوگرافی

تایپوگرافی در همه جا وجود دارد.چه تصدیق کنیم و چه نکنیم ، آن را در هر چیزی که متن دارد ، از روزنامه ها گرفته تا وبلاگ ها ، تبلیغات ، اینفوگرافیک ها یا تصاویر هنری ، می بینیم.این فراتر از یک چیدمان ساده یا تصادفی حروف است – این هنری است که به برند...

چگونه استعاره های بصری قدرتمندی ایجاد کنیم

استعاره‌های بصری، هنر انتقال مفاهیم پیچیده از طریق تصاویر است که منجر به ماندگاری بیشتر پیام ها و مفاهیم میشود. این تکنیک ، پیام را به گونه ‌ای منتقل می‌ کند که دیدن و درک آن، مخاطب را به سوی کنشی خاص هدایت می‌ کند. مطالعات نوروساینس نشان می‌ دهد مغز انسان توانایی شگفت‌انگیزی در...
جذاب ترین تبلیغات 2020

جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری

آیا می‌ دانستید که مغز انسان، تصاویر را حدود ۶۰,۰۰۰ برابر سریع ‌تر از متن پردازش می ‌کند؟ علاوه بر این، وقتی متن با تصاویر همراه می ‌شود، درک مطلب تا ۸۹٪ افزایش پیدا می ‌کند. اینجاست که اهمیت استعاره بصری (Visual Metaphor) روشن می ‌شود؛ استفاده از عناصر و اشیای آشنا که به روشی...
تحلیلگر تبلیغات

چگونه یک تحلیلگر تبلیغاتی خوب شویم

وقتی صحبت از تحلیلگر تبلیغات می شود پای نکات جذابی باز میشود. به عنوان مثال ، آیا می دانید که آنها به طور متوسط ​​در هر ساعت 34.83 دلار درآمد کسب می کنند؟ این مبلغ سالانه 72442 دلار است!انتظار می رود بین سالهای 2018 و 2028 این حرفه 20٪ رشد کند و 139،200 فرصت شغلی...
تبلیغات حرفه ای

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (5)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت آخر مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم مهمترین اطلاعات مرتبط با ایمیل مارکتینگ بازاریابان پست الکترونیکی در انگلستان یک بازگشت متوسط به سرمایه‌گذاری ۳۸۰۰ درصد را گزارش کرده‌اند. این بدان معنی است که برای هر دلار سرمایه‌گذاری، میانگین برگشت ۳۸...
تبلیغات حرفه ای

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (4)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت چهارم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم آمار تبلیغات تلویزیونی سرمایه‌گذاری در تلویزیون می‌تواند اثربخشی تبلیغات را تا ۴۰ درصد افزایش دهد. (Thinkbox)چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت ، تلویزیون هنوز هم تبلیغات خوبی را برای شما...
مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (3)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم. آمار تبلیغات مرتبط با شبکه های اجتماعی این روزها، ۳.۴۸ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند که از سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته‌است. این بدان معنی است که ۴۵ درصد...
مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (2)

در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم اطلاعات مرتبط با تبلیغات آنلاین ۹۰ درصد مشتریان قبل از بازدید از یک کسب‌وکار، نظرات آنلاین را می‌خوانند. (Bright Local)نظرات مشتریان قبلی از کالا،خدمات و کسب و کار شما ۶۷.۳ درصد از تصمیمات...
دانستنی های تبلیغات

مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020

تبلیغات در طول صدها سال تحول یافته و به یک نیروی محرک اصلی اقتصاد مدرن تبدیل شده است. در دهه سوم قرن بیست و یکم ، صنعت شاهد عصر جدیدی از امکانات فناوری خواهد بود. واقعیت مجازی و افزودنی شکوفا خواهد شد و تبلیغات با چهره ای روبرو خواهد شد . Google و Facebook هنوز...
مشاغل موفق در زمان کرونا

صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 3).

در بخش اول و دوم مقاله توضیحاتی راجع به این صنایع مطالبی رو خدمتتون ارائه کردیم . این مقاله ادامه صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت و صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 2) میباشد . در ادامه با ایزاکو همراه باشید محصولات بهداشتی در اروپا و آمریکا...
اقتصاد در کرونا

صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 2).

در بخش اول مقاله توضیحاتی راجع به این صنایع مطالبی رو خدمتتون ارائه کردیم . این مقاله ادامه صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت میباشد . در ادامه با ایزاکو همراه باشید خدمات پخش و استریم فیلم نت فلیکس از زمان آغاز خود به عنوان یک سرویس پستی در سال ۱۹۹۸، راه...

صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت.

ویروس کرونا جهان را متوقف کرده‌است و در نتیجه بسیاری از کسب و کارها در تلاشند تا شناور بمانند. با این حال، برخی صنایع، مانند آن‌هایی که بر تفریحات خانگی و یا برخورد با مواد ضروری مثل مواد غذایی تمرکز دارند، در واقع شاهد افزایش سود هستند و احتمالا به انجام این کار پس از...
1 21 22 23 24 25 34