در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت آخر مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم

مهمترین اطلاعات مرتبط با ایمیل مارکتینگ

بازاریابان پست الکترونیکی در انگلستان یک بازگشت متوسط به سرمایه‌گذاری ۳۸۰۰ درصد را گزارش کرده‌اند. این بدان معنی است که برای هر دلار سرمایه‌گذاری، میانگین برگشت ۳۸ دلار بود.

(Salesforce)
این نرخ بازده بالا را باید با هزینه پایین اجرای کمپین های ایمیل انجام داد، که این چیزی است که این یکی از موثرترین راه‌حل‌های تبلیغاتی را در آنجا ایجاد می‌کند. شایان‌ذکر است که از زمان ورود مقررات حفاظت از داده عمومی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۸ این رقم به احتمال زیاد برای کسب و کارهایی که به مشتریان در اتحادیه اروپا خدمت می‌کنند کاهش‌یافته است.

افزودن ویدئو به ایمیل شما می‌تواند نرخ‌های کلیک را تا ۳۰۰ درصد افزایش دهد، در حالی که محتوای ایمیل تعاملی نرخ کلیک را تا ۷۳ % افزایش می‌دهد.

(MTA)
این یکی از واقعیت‌های تبلیغاتی است که شما مطلقا نباید آن را نادیده بگیرید. مرتب کردن ایمیل‌های خود با انیمیشن، ویدئو، و محتوای تعاملی به طور فزاینده‌ای در افزایش تعامل مشتری مهم است.
۴۹ درصد از مصرف کنندگان می‌گویند آن‌ها دوست دارند ایمیل‌های تبلیغاتی را از برند مورد علاقه خود به صورت هفتگی دریافت کنند.

(Statista)
مشخص می‌شود که مشتریان وفادار شما دوست دارند از شما بشنوند، و روش ترجیحی آن‌ها برای دریافت اخبار کسب‌وکار از طریق ایمیل است. اگر از این مزیت استفاده کنید، می‌توانید وفاداری برند را از طریق محتوای هفتگی کیفیت بسازید.

۷۳ درصد از بازاریاب‌های ایمیل حداقل هفته‌ای یک‌بار ایمیل ارسال می‌کنند.

( The Manifest)
بسته به صنعت شما، ارسال پیام‌های بازاریابی ایمیلی هر روز ممکن است همیشه چیز بدی نباشد. تحقیقات نشان می‌دهد که ۳۲ درصد از شرکت‌ها هر روز ایمیل ارسال می‌کنند در حالی که ۴۱ درصد آن‌ها را به صورت هفتگی می‌فرستند.

۹۱ درصد از مصرف کنندگان روزانه ایمیل خود را چک می‌کنند.

(فوربس)
افراد بسیار بیشتر از آن که بتوانند یک پست الکترونیکی اجتماعی را ببینند، به احتمال زیاد یک ایمیل را از یک کسب‌وکار می‌بینند. این امر به خصوص هنگامی که به دستگاه‌های تلفن همراه می‌رسد، که در آن درصد زیادی از کاربران پست الکترونیکی خود را نگه می‌دارند، صادق است. به این ترتیب، هر بار که یک پیام جدید دریافت می‌کنند، یک هشدار دریافت می‌کنند.

کلمات پایانی :
آمار تبلیغاتی در بالا نشان می‌دهد که این صنعت در وضعیت شار سریع قرار دارد. همانطور که بازاریابان با پیشرفت‌های تکنولوژیکی سازگار می‌شوند، یک دنیای جدید از احتمالات باز شده‌است. تبلیغات بیش از پیش رقابتی‌تر بوده و اگر می‌خواهید کسب‌وکار شما از جمعیت خارج شود، باید در صدر بازی خود قرار بگیرید.

منبع : smallbizgenius.net

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها