در بخش اول و دوم مقاله توضیحاتی راجع به این صنایع مطالبی رو خدمتتون ارائه کردیم . این مقاله ادامه صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت و صنایعی که بعد از کرونا ویروس رونق خواهند یافت (بخش 2) میباشد . در ادامه با ایزاکو همراه باشید

محصولات بهداشتی

در اروپا و آمریکا ، قفسه های فروشگاه هایی که پر از ژل ضد باکتری و صابون بودند ، به محض این که مشخص شد که یک بیماری عفونی در حال گسترش است، و این مواد میتواند از آن جلوگیری کند ، خالی شدند.

اقدامات بهداشتی خوب به بخشی ذاتی از کارهای روزمره ما تبدیل شده است که بازگشت به وضعیتی که دستانمان را کمتر می شویم تقریبا غیرقابل تحمل به نظر می رسد. با نصب ایستگاه های بهداشتی اضافی که در بسیاری از مکان های عمومی و مشاغل عمومی نصب شده است ، به راحتی می توان گفت شرکت هایی که محصولات تمیز کننده توزیع می کنند بعید است به زودی از کار خود خارج شوند.

خدمات پزشکی از راه دور

هر دو اتاق اورژانس در بخشهای آمریكا و انگلیس شاهد كاهش شدید تعداد بیماران بودند كه برای مراقبت های اضطراری به بیمارستان مراجعه می كنند ، با كاهش تا 80٪ موارد در شمال انگلیس. میتوان متوجه شد که مردم در حال حاضر می خواهند از مراجعه به بیمارستان ها و پزشکان خودداری کنند و کادر پزشکی از بیماران هم همین را می خواهند . به احتمال زیاد بسیاری از افراد به مشاوره و خدمات پزشکی از راه دور تکیه می کنند.

فن آوری های سازگار با محیط زیست

به طور کلی، صنعت مسافرت به دلیل این بیماری همه‌گیر، مجبور به توقف شده‌است. در بیشتر دنیا از سفر غیر ضروری منع شده‌است و در نتیجه قیمت نفت کاهش‌یافته است. اما علی‌رغم افزایش آگاهی از اثرات زیست‌محیطی خودروهای دیزلی و دیزل، صنعت خودروسازی در حال حاضر به دلیل افزایش آگاهی نسبت به اثرات زیست‌محیطی خودروهای دیزلی و بنزین دچار مشکل شده‌است و این پدیده باعث افزایش چشمگیر میزان آلودگی هوا در سراسر جهان در مقایسه با این زمان در سال گذشته شده‌است. و بنابراین در حالی که نتایج مثبت این تجربه ناخواسته جهانی ممکن است مانع استفاده کردن از اتومبیل های دیزلی و بنزینی توسط افراد شود، اتومبیل‌هایی که اطراف تکنولوژی‌های سبز ساخته می‌شوند ممکن است شانس بهتری داشته باشند …

باغبانی

در فرانسه ، این بیماری همه گیر که همه چیز را تعطیل کرد ، توجه افزاد به سمت باغ های خود را جلب کرد و باعث افزایش فروش مراکز ادوات باغبانی و گیاهان شد. حتی ساکنان شهر بیشتر از فضای محدود استفاده می کنند ، باغ های در بالکن پر از تکه‌های سبزیجات معمولی است. در حقیقت ، رشد بازار باعث شد تا زنجیره باغ فرانسوی Truffaut یک فروشگاه جدید در پاریس ، در تاریخ 17 ژوئیه باز کند . این زنجیره برای رونق فروش خود از فروش آنلاین و یک سرویس تحویل جدید استفاده کرده است.

در طول بسته شدن مراکز باغبانی انگلیس در انگلستان، فروشگاه های لوازم و تجهیزات باغبانی شاهد افزایش فروش آنلاین بودند، زیرا باغبانان زمانی بیشتری برای رسیدگی به گیاهان و محصولات خود داشتند. این کار زمانی ادامه یافت که مغازه‌ها بازگشایی شدند. در ماه می پس از سقوط بی‌سابقه ۱۸.۱ % در فروش در فروشگاه‌های غیر غذایی در ماه آوریل، منجر به افزایش ۱۲ درصدی فروش خرده‌فروشی شد.

تجهیزات محافظ شخصی

با توجه به خسارت های ویرانگر ناشی از ویروس ، در صورت وقوع بحران های مشابه در آینده ، در صورت وقوع بحران های مشابه ، در صورت وجود بحرانهای مشابه ، بیمارستانها می خواهند انبارها را آماده استفاده کنند. تمام PPE دارای تاریخ انقضا است ، بنابراین منابع ثابت تجهیزات جدید برای نگهداری ذخایر در سطح مورد نیاز آنها لازم خواهد بود ، به این معنی که تولید کنندگان برای تأمین نیاز جدید ، در تجارت نگه داشته می شوند.

مقاله مرتبط : چشم‌انداز اقتصاد جهانی در طول دوره COVID۱۹: دنیایی تغییر یافته

در صورتی که سوالی یا نظری دارید میتونید با ما در قسمت نظرات در میان بذارید

منبع : Lovemoney.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها