تصاویر به تنهایی چشم نواز هستند و در یک نگاه فهم آنها آسان است ، اما اغلب فاقد اطلاعات هستند. کلمات جزئیات بیشتری ارائه می دهند ، اما خواندن آنها زمانبرتر است. باید عرض کنم که اینفوگرافیک وارد میشود ! در دنیایی پر از اطلاعات ، اینفوگرافیک مانند تکه هایی زیبایی از تصاویر و اطلاعات هستند که مخاطب وقت هضم آن را دارد. آنها نقاط قوت کلمات و گرافیک را برای برقراری ارتباط قدرتمند با تقریباً هر مخاطبی ترکیب می کنند – و به همین دلیل است که شما باید از اینفوگرافیک برای حمایت از تبلیغ و رونق کار خود استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

Beer brewing infographic

اینفوگرافیک اغلب برای ارایه خلاصه‌ای از داده‌های زیادی در یک فضای فشرده مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین می‌توانند به شناسایی داده‌ها کمک کنند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند نشان دهند که چگونه اطلاعات در مناطق مختلف جغرافیایی توزیع می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند به طور موثر یک جدول زمانی را به تصویر بکشند، یا یک تجزیه و تحلیل تشریحی، یا حتی یک نمودار را به سهولت نشان دهند. اینفوگرافیک می‌تواند یک مقایسه بصری از محصولات، خدمات و یا ایده‌ها را ارایه دهد و همچنین می‌تواند ایده‌های سلسله مراتبی مانند نحوه کسب و کارها یا مدارس را به تصویر بکشد. در نهایت، اینفوگرافیک برای لیست‌ها و گزارش‌ها ایده‌آل هستند چون آن‌ها چیزهایی می‌سازند که نوعا خسته‌کننده هستند (مانند CVs، گزارش‌ها درآمدها و فهرست‌های محصول) .
می‌پرسید: چرا این قدر موثر است؟ مغز ۹۰ درصد از اطلاعات خود را به صورت بصری دریافت می‌کند. انسان‌ها برای به یاد آوردن تصاویر به سختی برنامه‌ریزی می‌کنند. ما تنها حدود ۱۰ درصد اطلاعاتی را به یاد می‌آوریم که بعد از سه روز می‌شنویم – مگر اینکه با تصاویر باشد. اطلاعات مربوط به تصاویر ۶۵ درصد از زمان را به یاد می‌آورد. تعجبی ندارد، چرا که ۶۵ درصد از ما یادگیران بصری هستیم.

International design infographic

تحقیقات نشان داده‌اند که اینفوگرافیک ترافیک وب را افزایش می‌دهد. پست‌های وب شبکه های اجتماعی با تصاویر ، همچنین طبق گفته بازاریاب ها باعث کسب تعامل بیشتر: 650 درصد بیشتر می شود، اینفوگرافیک از جذاب ترین انواع محتوای تصویری است.

این مقاله ادامه دارد…
منبع : www.99designs.com
مقاله مرتبط : جذاب ترین نمونه های استعاره های بصری

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها