تخمین زده می شود که مغز انسان تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن را پردازش می کند. علاوه بر این ، وقتی متن با تصاویر جفت می شود ، درک مطلب تا 89٪ افزایش می یابد. استعاره بصری از عناصر و اشیا مشترک استفاده میکند، که با یک روش غیر منتظره برای ارسال یک پیام قدرتمند ترکیب میشوند. تیم تبلیغات ایران زمین بصورت سریالی در چند مقاله برترین مثال ها رو برای شما آماده کرده است. در ادامه با ما همراه باشید…
این آگهی اسمارت، به ما نشان میدهد که بهترین گزینه برای رانندگی در یک شهر شلوغ چیست؟.
آیا از این بهتر میتوان تشبیه کرد؟
در این تصویر دشواری نخ کردن یک سوزن در مقایسه با رانندگی یک اتومبیل بزرگ از طریق یک شهر شلوغ مقایسه شد. با این حال، یک اتومبیل هوشمند به راحتی میتواند از تنگترین خیابانها عبور کند.
آنها از میوهها برای ایجاد سایه به شکل مدلهای مختلف عینکها استفاده میکنند.
برای ایجاد ارتباط قویتر ، هر تبلیغ یک میوه متفاوت و یک مدل عینک متفاوت را نشان میدهد..
مقایسه بصری اشیا را با هم ترکیب میکنند که معمولا جدا جدا دیده نمیشوند، اما به روشی استفاده میشوند که مفهوم کامل داشته باشد.
آگهی در فضای باز برای خطوط اتوبوسرانی به دسته تبلیغاتی میافتد که از قیاس استفاده میکنند.
این کمپین، دوبلین را به عنوان یک مکعب روبیک معرفی میکند که تنها میتواند به لطف همکاری بین مردم و خطوط اتوبوسرانی حل شود.
مطالعات نشان میدهد که گردو برای مغز شما خوب است، که یکی از دلایلی است که چرا این نمایش اینقدر موثر است.
ممکن است یک ایده ابتکاری نباشد، اما تبلیغ همچنین از کپی خلاق برای ارسال یک پیام قدرتمند استفاده میکند، که قرار است به منطق متوسل شود و آگاهیها را افزایش دهد.
ممکن است اینها قدیمیترین حقه در صنعت تبلیغات باشند، اما یک ذهن خلاق میتواند همیشه آنها را شارپ نگه دارد.
در این تقویم زمستانی ۲۰۲۰ ما میتوانیم جلوههای بصری دینامیکی را با استفاده از رنگهای روشن و مناظر الهام گرفته از کمیک ببینیم.
در هر تصویر، خودرو به عنوان یک ابر قهرمان دیگر معرفی میشود.
یکی دیگر از نمونه های عالی جلوه های بصری مورد استفاده در تبلیغات از DIRECTV است.
این آگهی نشان می دهد که فقط با باز کردن جعبه DIRECTV ، هرکسی چگونه می تواند از سرگرمی در خانه خود لذت ببرد.
این مقاله ادامه دارد …
منبع : bannersnack.com