تخمین زده می شود که مغز انسان تصاویر 60،000 برابر سریعتر از متن را پردازش می کند. علاوه بر این ، وقتی متن با تصاویر جفت می شود ، درک مطلب تا 89٪ افزایش می یابد. استعاره بصری از عناصر و اشیا مشترک استفاده می‌کند، که با یک روش غیر منتظره برای ارسال یک پیام قدرتمند ترکیب می‌شوند. تیم تبلیغات ایران زمین بصورت سریالی در چند مقاله برترین مثال ها رو برای شما آماده کرده است. در ادامه با ما همراه باشید…

Visual Metaphor Smart Car

این آگهی اسمارت، به ما نشان می‌دهد که بهترین گزینه برای رانندگی در یک شهر شلوغ چیست؟.
آیا از این بهتر میتوان تشبیه کرد؟
در این تصویر دشواری نخ کردن یک سوزن در مقایسه با رانندگی یک اتومبیل بزرگ از طریق یک شهر شلوغ مقایسه شد. با این حال، یک اتومبیل هوشمند به راحتی می‌تواند از تنگ‌ترین خیابانها عبور کند.

Double Meaning Metaphors

Double Meaning Metaphor Diniz
Diniz Double Meaning Metaphor
Double Metaphor Diniz Example

آن‌ها از میوه‌ها برای ایجاد سایه به شکل مدل‌های مختلف عینکها استفاده می‌کنند.
برای ایجاد ارتباط قوی‌تر ، هر تبلیغ یک میوه متفاوت و یک مدل عینک متفاوت را نشان میدهد..

Visual Analogies BusConnects

مقایسه بصری اشیا را با هم ترکیب می‌کنند که معمولا جدا جدا دیده نمی‌شوند، اما به روشی استفاده می‌شوند که مفهوم کامل داشته باشد.
آگهی در فضای باز برای خطوط اتوبوسرانی به دسته تبلیغاتی می‌افتد که از قیاس استفاده می‌کنند.
این کمپین، دوبلین را به عنوان یک مکعب روبیک معرفی می‌کند که تنها می‌تواند به لطف هم‌کاری بین مردم و خطوط اتوبوسرانی حل شود.

Visual Similes

مطالعات نشان می‌دهد که گردو برای مغز شما خوب است، که یکی از دلایلی است که چرا این نمایش اینقدر موثر است.
ممکن است یک ایده ابتکاری نباشد، اما تبلیغ همچنین از کپی خلاق برای ارسال یک پیام قدرتمند استفاده می‌کند، که قرار است به منطق متوسل شود و آگاهی‌ها را افزایش دهد.

Audi Visual Effect Example
Visual Effects Audi Example

ممکن است اینها قدیمی‌ترین حقه در صنعت تبلیغات باشند، اما یک ذهن خلاق می‌تواند همیشه آن‌ها را شارپ نگه دارد.
در این تقویم زمستانی ۲۰۲۰ ما می‌توانیم جلوه‌های بصری دینامیکی را با استفاده از رنگ‌های روشن و مناظر اله‌ام گرفته از کمیک ببینیم.
در هر تصویر، خودرو به عنوان یک ابر قهرمان دیگر معرفی می‌شود.

Visual Effect DIRECTV

یکی دیگر از نمونه های عالی جلوه های بصری مورد استفاده در تبلیغات از DIRECTV است.
این آگهی نشان می دهد که فقط با باز کردن جعبه DIRECTV ، هرکسی چگونه می تواند از سرگرمی در خانه خود لذت ببرد.

این مقاله ادامه دارد …

منبع : bannersnack.com

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه برای %s