وقتی صحبت از تحلیلگر تبلیغات می شود پای نکات جذابی باز میشود. به عنوان مثال ، آیا می دانید که آنها به طور متوسط ​​در هر ساعت 34.83 دلار درآمد کسب می کنند؟ این مبلغ سالانه 72442 دلار است!

انتظار می رود بین سالهای 2018 و 2028 این حرفه 20٪ رشد کند و 139،200 فرصت شغلی در سراسر ایالات متحده ایجاد کند.

یک تحلیلگر تبلیغات چه کاری انجام می دهد

مهارت‌های خاصی وجود دارند که بسیاری از تحلیلگران تبلیغاتی به منظور انجام مسئولیت‌های خود به کار خود ادامه می‌دهند. با نگاه کردن به رزومه ها، ما قادر به محدود کردن مهارت‌ها برای یک فرد در این موقعیت بودیم. ما کشف کردیم که بسیاری از رزومه ها مهارت‌های تحلیلی، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های تفکر انتقادی را در فهرست خود جای داده اند.

وقتی صحبت از مهمترین مهارتهای لازم برای تجزیه و تحلیلگر تبلیغات می شود ، متوجه شدیم که بسیاری از رزومه ها 10.3٪ از تحلیلگران تبلیغات را بصورت آنلاین ذکر کرده اند ، در حالی که 9.3٪ رزومه ها شامل تغییرات سیاست آینده و 9.3٪ رزومه ها شامل بهینه سازی موتور جستجو هستند. . مهارتهای سخت مانند اینها هنگام انجام مسئولیتهای اساسی شغلی مفید است.

وقتی نوبت به جستجوی کار می رسد ، بسیاری از افراد به دنبال یک عبارت یا عبارت کلیدی می گردند. در عوض ، ممکن است جستجو در صنعت مفیدتر باشد ، زیرا ممکن است مشاغلی را که هرگز در مورد آنها فکر نکرده اید در صنایعی که حتی فکر نمی کردید موقعیت های مرتبط با عنوان شغل تحلیلگر تبلیغات را ارائه دهند ، از دست بدهید. اما با چه صنعتی شروع کنیم؟ بیشتر تحلیلگران تبلیغات در واقع در صنایع فناوری و رسانه شغل پیدا می کنند.

چگونه یک تحلیلگر تبلیغاتی بشوید

گر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک تحلیلگر تبلیغات هستید ، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که چه میزان تحصیلات لازم دارید. ما تشخیص داده ایم که 58.8٪ از تحلیلگران تبلیغات لیسانس دارند. از نظر سطح تحصیلات عالی ، متوجه شدیم که 21.9٪ از تحلیلگران تبلیغات دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. اگر چه بسیاری از تبلیغ کنندگان دارای مدارک دانشگاهی هستند ولی این امکان هم وجود دارد که افرادی با مدرک دیپلم وارد این حوزه شده باشند.

هنگام تحقیق در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تحلیلگر تبلیغات ، انتخاب رشته مناسب همیشه یک مرحله مهم است. هنگامی که ما در مورد رایج ترین رشته های یک تحلیلگر تبلیغات تحقیق کردیم ، متوجه شدیم که آنها معمولاً مدرک کسب و کار یا مدرک بازاریابی را کسب می کنند. مدارک دیگری که ما اغلب در رزومه تحلیلگر تبلیغات می بینیم شامل مدارک ارتباطی یا دارایی است.


ممکن است دریابید که تجربه در مشاغل دیگر به شما در تبدیل شدن به یک تحلیلگر تبلیغات کمک می کند. در واقع ، بسیاری از مشاغل تحلیلگر تبلیغات نیاز به تجربه کارآموزی بازاریابی دارند. در همین حال ، بسیاری از تحلیلگران تبلیغات نیز سابقه شغلی قبلی در نقش هایی مانند مدیر حسابداری یا کارآموزی را دارند.

منبع : zippia.com

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها