تبلیغات در طول صدها سال تحول یافته و به یک نیروی محرک اصلی اقتصاد مدرن تبدیل شده است. در دهه سوم قرن بیست و یکم ، صنعت شاهد عصر جدیدی از امکانات فناوری خواهد بود. واقعیت مجازی و افزودنی شکوفا خواهد شد و تبلیغات با چهره ای روبرو خواهد شد .

Google و Facebook هنوز بیشترین سهم از کل تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال ایالات متحده را به ترتیب با 37.2٪ و 6/19٪ در اختیار دارند.

با وجود اینکه سهم بازار هر دو شرکت به لطف رقابت شرکت هایی مانند آمازون رو به کاهش است ، گوگل و فیس بوک همچنان دو قدرت برتر در بازار هستند.

۷۰ – ۸۰ درصد از کاربران نتایج جستجوی پشتیبانی شده را نادیده می‌گیرند.

(سرزمین موتور جستجو)
این مساله مزایای رنکینگ عادی را به جای ادوردز برای پین کردن صفحه خود به بالای نتایج جستجو را نشان می‌دهد. نه تنها بسیاری از کاربران نتایج جستجوی تبلیغ شده را نادیده می‌گیرند؛ بلکه بیشتر احتمال دارد به آن برند که خود تبلیغ می‌کند، بی‌اعتماد شوند.

فیلم ها 1200٪ بیشتر از متن و پیوندها به اشتراک گذاشته می شوند.

(فوربس)
روندهای سالهای اخیر نشان داده است که محتوای ویدئویی خوب و زیبا ، از جمله قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی آنلاین است. مردم فیلم ها را طولانی تر به یاد می آورند و بیشتر از سایر رسانه ها آنها را به اشتراک می گذارند.

در حدود ۷۲ درصد از همه کارت‌های خرید آنلاین رها شده‌اند.

(MarketingSherpa)
واقعیت‌های سریع تبلیغات نشان می‌دهد که مشتریان در واقع شتاب دارند که کارت‌های خرید آنلاین خود را رها کنند. این موضوع برای کسب و کاره‌ای آنلاین یک مساله بزرگ بوده‌است، چرا که تنها ۸ درصد از کاربران پس از اینکه در ابتدا سبد خرید خود را رها کردند، به خرید خود باز می‌گردند.

90٪ از جستجوگران قبل از شروع جستجوی خود ، فکر خود را در مورد یک مارک تجاری نکرده اند.

(Secret Sushi)

در حالی که برخی افراد وفاداری به مارک های خاصی را نشان می دهند ، بیشتر مشتریان بالقوه بهترین محصولات و کمترین قیمت را بالاتر از مارک های شناخته شده خود در اولویت قرار می دهند. این یکی از دلایلی است که بازار از هر زمان دیگری رقابتی تر است و توضیح می دهد که چرا تبلیغات اینترنتی با کیفیت برای موفقیت هر مشاغل ضروری است.

در مدت زمان تنها یک سال ، از سال 2018 تا 2019 ، تعداد کل دستگاه ها در سراسر جهان با مسدود کننده تبلیغات از 142 میلیون به 615 میلیون نفر رسیده است.

(PowerTraffick)
مصرف کنندگان لزوماً از همه تبلیغات متنفر نیستند ، زیرا 83٪ از آنها آرزو می کنند که بجای مسدود کردن همه آنها ، فقط آنچه را که نمی خواهند ببینند فیلتر کنند. مشکل نهفته در تبلیغات مزاحم و بد که تجربه کاربر را خراب می کند ، به همین دلیل یک رویکرد هوشمندانه برای طراحی و اجرای تبلیغات در حال افزایش است.

مشاغل کوچک به ازای هر 1.60 دلار که در Google AdWords خرج می کنند ، به طور متوسط 3 دلار درآمد دارند.

(PowerTraffick)
وقتی نوبت به سرمایه گذاری کلیکی در تبلیغات اینترنتی می رسد ، مشاغل معمولاً هزینه ای را که برای تبلیغات گوگل هزینه می کنند ، دو برابر می کنند. اگر بازده شرکت شما به میزان قابل توجهی پایین تر از این است ، وقت آن رسیده که برخی از سیاست های خود را تغییر دهید. متوسط نرخ کلیک در تبلیغات موتور های جستجو با استفاده از AdWords حدود 2٪ است.

این مقاله ادامه دارد …

همچنین بخوانید مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (2)


منبع : smallbizgenius.net

مقاله مرتبط : تبلیغات ثمربخش به صورت آنلاین

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها