وب سایت‌های ارتباط جمعی یا همان شبکه های اجتماعی یکی از ارزان‌ترین انواع بازاریابی موجود است، و ROI آن به دنیای کسب‌وکار کمک می‌کند هر روز بیشتر و بیشتر رشد می‌کند. با ادامه مقاله برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار با ما همراه باشید.

10 شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما

فیسبوک

تعجب آور نیست که فیس بوک در لیست 10 سایت برتر رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شماره یک است. فیس بوک با 2.41 میلیارد کاربر فعال روزانه ، پرکاربردترین بستر اجتماعی است.

facebook

این نباید باعث تعجب باشد که فیس بوک در فهرست ۱۰ شبکه اجتماعی برتر برای کسب و کارها ، شماره یک است. فیسبوک با کاربران فعال روزمره، پرکاربردترین پلت فرم اجتماعی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
چه هدف کسب‌وکار شما آگاهی از برند،ایجاد ترافیک برای وب سایت یا تغییر سیاست با فعالیت آنلاین باشد، فیس بوک میتواند کمک قابل‌توجهی در رسیدن به اهداف تان در هنگام استفاده درست ، به شما بکند.

پایگاه گسترده کاربران فیس بوک دلیل اصلی برای حضور آن در بالای لیست ما است. تقریباً هرکسی می تواند مخاطبان هدف خود را در این سیستم عامل پیدا کند و با آنها ارتباط بگیرد.

ممکن است فکر کنید ، “خوب ، مخاطبان هدف من در فیس بوک هستند، اما چطور می‌توانم مطمئن شوم که آن‌ها صفحه من را می‌بینند؟” پاسخ ، تبلیغات فیس بوک است.

بستر تبلیغاتی فیس بوک از همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی به مراتب پیشرفته ترین است (بله ، حتی از توییتر و دیگر بستر هایی که مدت زمان طولانی تری فعالیت داشته اند!).

در فیس بوک می توانید بر اساس سن ، جنس ، شغل ، علایق ، رفتارهای خرید ، وضعیت رابطه و موارد دیگر هدف قرار دهید! این به شما این قدرت را می دهد تا مخاطبان مورد نظر خود را هدف قرار دهید و تبلیغات و محتوای خود را در خبرخوان آنها قرار دهید.

در نمودار رائه شده، تعداد کاربران فعال ماهانه شبکه اجتماعی فیسبوک، از سال ۲۰۰۴ تا سه ماهه نخست ۲۰۱۹ را مشاهده می‌کنید.

فیسبوک چه تعداد کاربر دارد؟ + اینفوگرافیک

منبع : lyfemarketing.com
همچنین بخوانید برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها