وب سایت‌های ارتباط جمعی یا همان شبکه های اجتماعی یکی از ارزان‌ترین انواع بازاریابی موجود است، و ROI آن به دنیای کسب‌وکار کمک می‌کند هر روز بیشتر و بیشتر رشد می‌کند.

سوال اصلی این است که کدام شبکه های اجتماعی برای سرمایه گذاری و تبلیغات کسب و کار شما مناسب است . قبل از اینکه به بررسی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار برویم ، بیایید کمی در مورد کل رسانه های اجتماعی صحبت کنیم. با ادامه این مقاله با ایزاکو همراه باشید.

چرا شبکه های اجتماعی برای کسب‌وکار مناسب هستند

۸۱ درصد از جمعیت آمریکا حداقل یک حساب در شبکه های اجتماعی دارند و بیش از نیمی از جمعیت آمریکا دارای دو یا چند حساب هستند.

علاوه بر این، مردم تنها از محتوا شبکه های اجتماعی استفاده ساده نمی‌کنند، بسیاری از شبکه های اجتماعی به طور خاص بر روی تصمیم‌گیری افراد برای خرید محص.لات استفاده تاثیر گذارند !
به عنوان مثال، ۷۰ درصد از تجار B2C از طریق فیس بوک مشتریان را کسب کرده‌اند. ۹۳ % مصرف کنندگان Pinterest از این پلتفرم برای برنامه‌ریزی و یا خرید کردن استفاده می‌کنند، و بعد از طریق اینستاگرام برای خرید یک محصول به صورت آنلاین استفاده میکنند .

بهترین شبکه اجتماعی برای کسب‌وکار چیست؟

آمار بالا،دیگران نشان می‌دهند که در حوزه شبکه های ارتباط جمعی پول زیادی وجود دارد ، اما کدام یک برای کسب‌وکار شما بهتر است؟


این می‌تواند یک سوال دشوار باشد، چون یک پاسخ واحد به این سوال وجود ندارد. بهترین پلت فرم رسانه‌های اجتماعی برای استفاده، بسته به محصولات یا خدمات ارائه‌ شده، گروه‌های مخاطب، و تطبیق پذیری پلتفرم ، از کسب‌وکار به کسب‌وکار دیگر متفاوت خواهد بود. درست مانند کسب‌وکار های مختلف ، هر یک از پلت فرم شبکه های اجتماعی برای کاربرد، محتوا ، گروه افراد ، و تخصص های مختلف است.
به همین دلیل است که ما قصد داریم ۱۰ سایت شبکه اجتماعی برتر را برای تجارت معرفی کنیم – بنابراین ما می‌توانیم به صاحبان کسب‌وکار کمک کنیم که تصمیم بگیرید کدام پلتفرم برای شما سودآور خواهد بود

در مقاله بعدی به معرفی و تحلیل تک تک شبکه های اجتماعی میپردازیم و در ادامه با ما همراه باشید …

منبع : lyfemarketing.com
همچنین بخوانید بررسی کمیت کاربران شبکه های اجتماعی مختلف

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها