بلاگ-بازاریابی

بازاریابی

ایران زمین

مقالات و آموزش های مرتبط با بازاریابی
شیوه استاندارد فروش

برای فروش، دنبال یک شیوه استاندارد باشید

برای تنظیم قرارداد فروش راه های زیادی وجود دارد. همانقدر نیز در مورد چگونگی بستن قرارداد فروش گزینه وجود دارد. پس عجیب نیست که من هم درباره ی این موضوع نظری بدهم . البته تعجبی ندارد که معتقدم این نظریه درست است و هر فروشنده ی موفقی هم با آن موافق است. بنابراین این درس...
اصل بازاریابی (بخش 2)

اصول بازاریابی (بخش 2)

مبادلات و معامله در حقیقت بازاریابی زمانی وارد عمل میشود که مردم برای تامین نیازها و خواسته های خود تصمیم به مبادله می گیرند. مبادله عبارت است از دریافت چیزی مطلوب از دیگری در مقابل پرداخت ما به ازایی به ان.برای تحقق مبادله پنج شرط زیر لازم است: حداقل دو طرف وجود داشته باشد. هر...
اصول بازاریابی

اصل بازاریابی

اصل فروش فیلیپ کاتلر در تعریف بازاریابی می گوید: ((بازاریابی یک فرایند مدیریتی و اجتماعی است که از طریق ان افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله ی کالا های مفید و با ارزش با دیگران، تامین می کنند.)) تعریف فوق تاکیدش بر مفاهیم اساسی بازاریابی...
جذاب ترین روش های بازاریابی چریکی در ایستگاه های اتوبوس

جذاب ترین روش های بازاریابی چریکی در ایستگاه های اتوبوس

غالبا ایستگاه های اتوبوس در مکان های مختلف جهان از یک ساختار کاربردی و ساده استفاده میکنند که صرفا مکانی برای توقف اتوبوس است.خوشبختانه همه شهرداری ها معتقد نیستند که باید ایستگاه های اتوبوس در مناطق تحت پوشش آنها از این ساختار پیروی کنند.در این مقاله به بررسی ایستگاه های اتوبوسی که بصورت خلاقانه طراحی...
مشاغل پساکرونا

آینده مشاغل پسا کرونا

از آنجا که همه گیری ویروس کرونا به جهان آسیب زد ، مشاغل تقریباً در همه ابعاد وارونه شده اند. اکثر شرکت ها و فروشگاه ها مجبور شده اند بخش بزرگی از کارکنان خود را به خانه بفرستند و سایرین که ارائه دهنده خدمات ضروری محسوب نمی شدند ، تعطیل شده اند. علاوه بر نگرانی...
فروش

ترفندهای مهم برای موفقیت در فروش

فروش حرفه ای، چیزی فراتر از معرفی یک محصول و بستن قرارداد است. فروش موفق یعنی دیدنِ چند قدم جلوتر. یعنی شناختن نیازهایی که مشتری هنوز به زبان نیاورده است. یعنی پاسخ دادن به پیام‌هایی که دیگران آن‌ها را نادیده می ‌گیرند. یک فروشنده‌ی حرفه ‌ای، دنیای مشتریان خود را با دقت زیر نظر دارد....
مشتری-مداری

25 اشتباه رایج در فروشندگی

در دنیای  امروز ، فروشندگان موفق کسانی هستند که نه تنها محصولات خود را می ‌شناسند، بلکه احساس مسئولیت عمیقی نسبت به کارشان، مشتریانشان و نتایج فروششان دارند. این راهنما، به بررسی اشتباهات رایج در فروشندگی می پردازد که رعایت آن‌ها،  می  تواند شما را در مسیر موفقیت قرار ‌دهد. بخش اول: نگرش یک فروشنده‌ی...
استراتژی بازاریابی مدرن

5 استراتژی مدرن بازاریابی که باید بدانید

همه می دانند که شما می توانید با ارسال اعلامیه در شهر و ثبت نام برای آگهی در مقاله محلی ، تجارت و محصولات خود را به بازار عرضه کنید ، اما در مورد داشتن برخی استراتژی های بازاریابی مدرن تر در فروشگاهتان چه می توانید بگویید ؟ در این مقاله ، ما در مورد...
مذاکره

اصول و فنون مذاکره [+بهترین روش های مذاکره برای فروش]

در صحنه ‌ی بزرگ کسب ‌و کار، مذاکره، بازی استادان است؛ رقابتی فکری که در آن، استراتژی، روان‌ شناسی و آینده ‌نگری، مهره‌ها را به حرکت درمی ‌آورند. مذاکره یک مهارت ساده نیست، بلکه هنری است که تفاوت میان یک معامله‌ی معمولی و یک پیروزی استراتژیک را رقم می ‌زند. این راهنما، شما را با...
مذاکره ی حرفه ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 6)

اگر_آنگاه روش اگر_آنگاه به سادگی یک قضیه را فرض می کند و سپس از آن نتیجه می گیرد. یک فروشنده ی لباس های مردانه به عمده فروشی که برای تکرار خرید مردد است می گوید: اگر شما خرید خودتان را از ما متوقف کنید، در این صورت امیدوارم (آنگاه) شرایط ما را درک کنید که...
مذاکره ی دو سر سود

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 5)

استدلال منطقی هنگامی که فروشندگان در مذاکره از استدلال منطقی استفاده می کنند، انتظار دارند که مشتری استدلال کند، فکر کند و مقایسه کند. این نوع فروش به طور ضمنی تلاش می کند تا ذهن خریدار را به سمت یک قیاس منطقی سوق دهد. یک”قیاص منطقی” یک استدلال است که از سه جزء تشکیل شده...
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 4)

پیشنهاد مثبت و منفی یک پیشنهاد مثبت، به شنوده می گوید که کاری بکند (خرید محصول) یا چیزی بگوید (از محصول خوشم آمد). یک پیشنهاد مثبت به طور ضمنی بیان کننده ی این موضوع است که مشتری به سوی تصمیم خرید در حرکت است. یک پیشنهاد منفی بیان کننده ی حرکت در جهت مخالف است....
مذاکره ی بردابرد

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 3)

خواستن برای باور کردن مردم آن چه را به آن ها گفته می شود باور می کنند، اگر به طوری ذهنی بخواهند آن را باور کنند. اصل دروغ بزرگ بر این مبنا استوار است. اگر کسی بخواهد باور کند که گرفتن یک خط تلفن برای خودرو، نشانگر کوشش و پشتکار او به رییسش، حتی فراتر...
متقاعد-کردن

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 2)

اصول پیشنهاد دادن برای وادار کردن افراد به انجام کاری، دو روش وجود دارد. روش اول پیشنهاد و روش دوم استدلال منطقی است. بعضی از روانشناسان بر این نکته تاکید می کنند که بسیاری از مردم ابدا استدلال نمی کنند و رفتار آن ها عملا نتیجه ی تقلید، عادت و یا پیشنهاد است. بسیاری از...
اصول-و-فنون-مذاکره-کنندگان-حرفه-ای

هنر متقاعد کردن افراد (بخش 1)

فروش درذات خود یک موضوع متقاعد سازی است، متقاعد ساختن دیگران به قبول پیشنهاد شما. متقاعد سازی انگیزه را تحریک، تا شخصی را به انجام یک کار وادار کند. هنگامی که ما افراد را متقاعد می کنیم، تنها فکر آن ها را تغییر نمی دهیم، بلکه سبب می شویم تا آن ها کاری را انجام...
1 6 7 8 9 10