بلاگ-بازاریابی

بازاریابی

ایران زمین

مقالات و آموزش های مرتبط با بازاریابی

چگونه استاد داستان گویی شویم – آموزش استوری تلینگ

تقریباً تمام رهبران جهان داستان نویسان معرکه ای هستند. این یکی از مهمترین مهارت هایی است که می توانید انتخاب کنید ، و برای افراد درونگرایکی از سخت ترین هاست

آخرین نمونۀ موفق بازاریابی ویروسی چگونه شکل گرفت: چالش باز کردن درب بطری

بازاریابی ویروسی نوعی انتقال دهان به دهان پیام توسط افراد است که از این طریق برخی از پیام‌های بازاریابی مربوط به شرکت، برند...

تبلیغات محیطی فقط بیلبورد نیست / بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی به دلیل احساس نیاز بازاریابان کسب و کارهای کوچک بوجود آمد. در سال ۱۹۸۴ کتاب...

پنج راه شگفت‌زده کردن مشتری

قبل از شروع هر کاری،‌ از خود بپرسید «آیا کاری که می‌کنید قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری‌ها را دارد؟»

کاربرد بازی‌وارسازی (Gamification) در محل کار، امور دیجیتالی و بازاریابی

بازی‌آفرینی، بازی‌سازی یا بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) استفاده از المان‌ها و تفکرات بازی‌گونه است در زمینه‌هایی که ماهیت بازی ندارند.

تاثیر صدا در بازاریابی

نحوه برخورد با مشتری، لحن و تن صدا در فروش تلفنی تأثیر بسیار زیادی بر روی برند شما خواهد داشت...

ساختارهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی به عنوان یک فعالیت مدیریتی و انضباطی علمی، موضوع تغییرات اساسی در طول بیست سال گذشته بوده است. بسیاری از محققان و شاغلین موافقند که برخی از اصول بازاریابی قدیمی کمرنگ شده‌اند در حالی که روش‌های بازاریابی انبوه که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ مشهور بوده‌اند تأثیر گذشته را ندارند. گسترش رسانه‌ها، جهانی شدن...

بازاریابی عصبی: رویکردهای شناختی در خصوص رفتار مصرف‌کننده

بازاریابی عصبی یا نورو مارکتینگ چیست؟ بازاریابی عصبی یک علم میان رشته‌ای است که به سرعت در تحقیقات شناخت مصرف‌کننده در سراسر جهان در حال ظهور است. به علاوه رشته‌ای خلاقانه در تحقیقات بازاریابی به حساب می‌آید که مدل بازاریابی سنتی را به منظور بهبود درک فرایند مربوط به رفتار خرید به چالش می‌کشاند. بازاریابی...
بازاریابی احساسی

بازاریابی احساسی

بسیاری از ما تصور می‌ کنیم که انتخاب‌ها و تصمیم‌های خرید ما حاصلِ منطق و تحلیل‌های عقلانی‌ ست، اما واقعیت این است که در بیشتر مواقع، این احساسات ما هستند که سکان تصمی م‌گیری را در دست دارند. همین حقیقت، ستون فقرات بازاریابی احساسی  (Emotional Marketing) را شکل می ‌دهد،رویکردی که در آن برندها می...
1 8 9 10