در سالهای اخیر کسب و کار ها دچار تحولات بزرگی شده اند که همه مشاغل را در برگرفته و صاحبان کسب و کار ها برای اینکه در رقابت با هم پیروز شوند ، تبلیغات بسیاری را انجام میدهند . در این مقاله به بررسی مهم ترین رسانه ها خواهیم پرداخت . در ادامه این مطلب با کانون تبلیغاتی ایران زمین همراه باشید …

رسانه های اجتماعی

نتایج یکی از نظرسنجی‌های اسفند ۹۷ نشان می‌دهد در سال گذشته، ۷۱ درصد جوانان ۱۸ تا ۲۹ ساله از تلگرام و ۴۹ درصد این جوانان از اینستاگرام استفاده کرده‌اند. علاوه بر آن ۳۲ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند در سالی که گذشت از واتس‌اپ و ۴ درصد نیز از پیام‌رسان سروش استفاده  می‌کردند.

https://static1.eghtesadonline.com/servev2/8sID3NRP060T/b54EPYiYwLU,/57867933.jpg

همچنین در سال 99 آمار به این صورت است:

تلویزیون

تحلیلگران ، نظر های متفاوتی درباره مشاهده تلویزون دارند ولی معاون صدا و سیما گفت : ( بیش از ۸۰ درصد مردم ایران، در روز بیش از ۲۰۰ دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه‌های تلویزیون اختصاص می‌دهند.رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد) .

چه چیزی بهتر از این که شما رسانه ای با این میزان مخاطب داشته باشید . البته اگر شما استارآپ نوپایی دارید ،میتوانید برای آن در برخی شبکه ها بصورت رایگان تبلیغ کنید. یک نظرسنجی اخیرا درباره تاثیرگذاری بر مصرف کنندگان بنام تلویزیون تأثیرگذارترین در هر قالب تبلیغاتی است  انجام شده و به این نتایج رسیده اند که تبلیغات در تلویزیون ۶۰٪ چاپ (۴۵٪) ، آنلاین (۴۳٪) و رسانه های اجتماعی (۴۲٪) بر خرید افراد تاثیرگذار است.

Image result for ‫میزان تماشای تلویزیون در ایران‬‎

تبلیغات ویدیویی

طبق تحقیفات ۷۰% بازاریابان قصد استفاده از ویدیو برای بازاریابی را دارند . این قالب رسانه ای بسیار غنی و آموزنده و دردسترس است . همچنین ویدئو قدرت تثبیت محتوای شما را در ذهن بسیار بیشتر میکند . طبق گفته E-Tailing یک شرکت بازرگانی متقابل کانال مستقر در شیکاگو ، ۵۷% از مشتریان میگویند که پس از مشاهده ویدیو های بررسی ، آموزشی و تبلیغاتی در مورد آن محصول بیشتر از قبل ترغیب به خرید شدند .

ایمیل

درست است که ایمیل قدیمی است اما منسوخ نیست . مخصوصا در میان آی تی من ها و افرادی مانند اساتید دانشگاهی که کارشان را با ایمیل راه می اندازند.

به گزارش یکی از خبرگذازی های خارجی ، نزدیک به ۶۰% بازاریابان B2B (Business To Business) معتقدند که ایمیل تاثیرگذار ترین راه برای کسب درآمد است.

Image result for ‫آمار ایمیل مارکتینگ‬‎

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو به شما امکان تبلیغ در بزرگترین بیلبود جهان را میدهد . در این روش شما به در ازای بالا آمدن شما در صفحه ی اول جستجو به موتور های جستجو به ازای هر کلیک مبلغی پرداخت خواهید کرد.
حتما برایتان سوال شد که چرا از لفظ بزرگترین بیلبورد جهان استفاده کرده ایم در جواب به این سوال باید این را مطرح کنیم که اگر شما کمی درباره ادورز گوگل تحقیق کنید متوجه این میشوید که ۸۰% کاربران جهانی اینترنت به این سرویس دسترسی پیدا میکنند و از روش های نسبتا مدرن در تبلیغات است
در نهایت باید بگوییم تا کسب و کار خود را بروز و برای بیزینس خود برند سازی نکنید در عصر سرعت از قافله عقب می مانید.
در صورت نیاز به مشاور تبلیغاتی ، اجاره بیلبورد در اتوبان خلیج فارس (قم-تهران) و شهر قم میتوانید از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید


مقاله مرتبط:چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟


همچنین بخواند تبلیغات محیطی چیست و انواع آن کدامند؟


همچنین بخوانید تبلیغات بدون هزینه در اینستاگرام (چگونه اینستای خودرا مدیریت کنیم)

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها