در مقاله قبلی چند مورد را بررسی کردیم و با قسمت دوم مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 در خدمت شما هستیم.

آمار تبلیغات مرتبط با شبکه های اجتماعی

این روزها، ۳.۴۸ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند که از سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته‌است. این بدان معنی است که ۴۵ درصد از مردم در این سیاره از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

(Hootsuite)
ثابت شده‌است که شبکه های اجتماعی یک بازار قوی برای تبلیغ کنندگان هستند. افزایش مداوم تعداد کاربران از سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد که اوج سرمایه‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی هنوز فرا می‌رسد.

بیش از ۴۰ % مصرف کنندگان دیجیتال از شبکه‌های اجتماعی برای تحقیق درمورد برند یا محصولات جدید استفاده می‌کنند.

(GlobalWebIndex)
با افزایش نجومی ویژگی “استوری” در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مشابه، تبلیغات آنلاین هرگز دسترسی بزرگتری از آنچه امروز انجام می‌دهد نداده است.

برندهای برتر در اینستاگرام شاهد نرخ تعامل 4.21٪ هستند که نسبت به فیس بوک 58 برابر و 120 برابر بیشتر در توییتر است.

(HootSuite)
این یکی از آمار تبلیغاتی دیجیتال است که نشان می‌دهد که اینستاگرام چگونه به عنوان یک ابزار بازاریابی عمل می‌کنند. این پلتفرم در سال ۲۰۱۹ به یک غول در فضای رسانه‌ای اجتماعی تبدیل شد و رکورد رشد و شمار تعامل را تجربه کرد.

۸۰ درصد از کاربران دست‌کم یک کسب‌وکار در اینستاگرام دنبال می‌کنند، در حالی که بیش از ۲۰۰ میلیون نفر هر روز حداقل یک پروفایل تجاری را بازدید می‌کنند.

(Locowise)
به طور شگفت‌انگیز، حدود دو سوم از این دیدارها توسط افرادی صورت می‌گیرد که قبلا پروفایل کسب و کارها را دنبال نمی‌کنند. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در تبلیغات اینستاگرام یک پتانسیل عظیم برای جذب مشتریان جدید دارد.

۷۱ % از مصرف کنندگان که از خدمات مشتری راضی هستند، از طریق وب سایت‌ها و شبکه های اجتماعی آن برند را به دیگران پیشنهاد و معرفی می‌کنند.

(Ambassador)
وب سایت‌ها و شبکه های اجتماعی می‌توانند ابزار خوبی برای افزایش تعامل برند و جذب مشتریان جدید باشند. یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف ارائه خدمات مشتری برجسته از طریق سکوهای اجتماعی است. شهرت خوب در میان کاربران و توصیه‌های کلامی آن‌ها به شما کمک می‌کند هزینه‌های تبلیغات اینترنتی خود را کاهش دهید و به شما این امکان را می‌دهد که پول خود را سرمایه‌گذاری کنید و به چیزهای دیگر صرفه‌جویی کنید.

فیس بوک ۸۰ میلیون صفحه برای کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط دارد.

(Facebook، Inc)
این یکی از چشمگیر ترین حقایق تبلیغاتی فیسبوک است که نشان‌دهنده افزایش ۲۳ درصدی در سال است. تعداد کسب و کارهایی که بر روی سکو تبلیغ می‌کنند اکنون به ۶ میلیون رسیده‌است.

فیس بوک ۲۴.۵ % از تمام تبلیغات ویدئویی دیجیتال در سال ۲۰۱۸ را داشت.

(eMarketer)
فیس بوک (از جمله اینستاگرام)تقریبا ۸۷ درصد از تبلیغات ویدیویی رسانه‌های اجتماعی آمریکا در سال ۲۰۱۸ را دریافت کرده‌است. این مقدار به یک چهارم از تمام هزینه‌های تبلیغ ویدیویی آمریکا تبدیل می‌شود. این یک بازار شلوغ است، اما با رشد تبلیغات ویدیویی، فیسبوک به یک کانال معروف ادامه می‌دهد.

متوسط نرخ تعامل برای پست‌های ویدئویی فیس بوک ۶.۰۱ % است.

(We Are Social)
این نشان می دهد که فیلم ها جذاب ترین پست ها در فیس بوک هستند. نرخ تعامل در محتوای ویدیو در حال افزایش است ، در حالی که درگیری با محتوای عکس ، ارسال پیوندها و پست های وضعیت رو به کاهش است.

هزینه‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی جهانی تا ۳۲ درصد در سال ۲۰۱۸ افزایش یافت.

(Hootsuite)
پیش‌بینی می‌شود که این هزینه در طول پنج سال آینده به میزان ۷۳ درصد رشد داشته و باعث ایجاد پلتفرم های رسانه اجتماعی حتی قدرتمندتر از زمان رسیدن به مشتریان جدید در سراسر دنیا می‌شود.

تا چند سال پیش، بودجه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان دو برابر شد و از ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۳۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ رسید.

(Statista)
وب سایت‌های ارتباط جمعی سراسر جهان را اشغال کرده‌اند و سرمایه‌گذاری بازاریابی در این سکوها به سرعت افزایش‌یافته است. در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۶ % کل تبلیغات دیجیتالی در جهان را نشان می‌دهد.

۷۷ درصد از کاربران توییتر وقتی به توییت پاسخ می‌دهند، از یک برند بیشتر قدردانی می‌کنند.

(Twitter)
همچنین شایان‌ذکر است که مشتریان در توییتر از نام‌های تجاری می‌خواهند که زودتر به توئیت ها واکنش نشان دهند. در حال حاضر، به طور متوسط ۱۰ ساعت طول می‌کشد تا شرکت‌ها به توئیت ها پاسخ دهند. بااین حال، مشتریان انتظار واکنش در عرض چهار ساعت را دارند

همچنین بخوانید مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (4)

در مقاله بعدی به بررسی آمار های تبلیغات تلویزیونی میپردازیم . این مقاله ادامه دارد …

مقالات مرتبط : مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (1) و مهم ترین اطلاعات تبلیغاتی سال 2020 (2)

منبع : Smallbizgenius.net

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها