آموزش نمایش پست اینستاگرام در اکسپلور

همان طور که میدانید یکی از اصلی ترین راه ها برای دیده شدن در اینستاگرام حضور در اکسپلور است . و در این مقاله شما را با نکاتی که باعث نمایش شما در اکسپلور میشود آشنا میکنیم . در ادامه با ایران زمین همراه باشید …

اینستاگرام با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی که برایش تعریف شده است ، میتواند رفتار شما و مخاطبانتان ارزیابی و تحلیل کند . ارزیابی و تحلیل به قدری تدرتمند است که اینستاگرام ادعا میکند که شخصیت تمام مخاطبان خود را میشناسد . اینستاگرام با استفاده از این اطلاعات متوجه میشود که شما چه نوع پست هایی را نگاه میکنید و چه نوع مطالبی برایتان جالب است . اینستاگرام با این اطلاعات به شما پیشنهاد هایی می دهد که در صفحه اکسپلور نمایش داده میشود . پس متوجه روند نمایش در اینستاگرام شده اید . حالا شما با رعایت نکات زیر میتوانید پست های خود را در مدتی کوتاه در اسپلور نمایش دهید .

۱- تولید محتوای مرتبط با موضوعی خاص

همانطور که میدانید اکسپلور بر اساس شناخت اینستاگرام از شما ، به شما پست پیشنهاد میدهد . شما باید در پست گذاشتن به این نکته توجه کنید که مرتبط به یک موضوع یا یک حوزه خاص کار کنید . وقتی شما در یک حوزه خاص مثل خودرو تولید محتوا میکنید ، در صورت رعایت نکات پست شما به اشخاصی نشان داده میشود که دنبال پست ها و پیج های مرتبط با خودرو هستند . شما باید سعی کنید از تولید محتوای نامربوط خودداری کنید.

۲- هشتگ گذاری اصولی

یکی از راه های مرسوم شناخته شدن و حضور در اکسپلور هشتگ گذاری است . هشتگ ها این کمک را میکنند که با توجه به علاقه مندی های افراد پست های مرتبط با آنان را در صفحه ی اکسپلور نمایش دهد به همین خاطر شما میتوانید با قرار دادن هشتگ های مرتبط و صحیح شانس خود را برای به نمایش گذاشتن اینستاگرام افزایش دهید. دقت داشته باشید که هشتگ هایی که انگلیسی هستند برای اینستاگرام از اهمیت بیشتری برخوردارند . همان طور که هشتگ گذاری مناسب شما را در اینستاگرام بالا میبرد ، استفاده از هشتگ های نامربوط شما را نابود خواهد کرد .

۳- تگ کردن برند ها و صفحه های مرتبط

شما وقتی صفحه ای را تگ میکنید ، اینستاگرام این را تشخیص میدهد که پست های شما مرتبط با مطالب صفحه ای است که تگ کرده اید . این موضوع باعث میشود که اینستاگرام شما را به فالورر های آن صفحه پیشنهاد کند و این یک شانس خوب برای نمایش است.

۴- تعامل با کاربران

در کنار رعایت تمام نکات بالا مهمترین چیزی که باعث نمایش در اکسپلور میشود ، نرخ درگیری یا نرخ تعامل است که بالاترین اولویت را دارد . نرخ درگیری به میزان واکنش کاربران شما بستگی دارد که چه مقدار پست شما را لایک و آرشیو میکنند یا برای آن کامنت میگذارند . درصد بالایی از این واکنش ها هم در زمان های اولیه انتشار پست است . نا گفته نماند که کار مثل پاسخ داد به کامنت ها و تگ کردن بعضی از فالورر ها کم تاثیر نیست.

در نهایت باید به این نکته توجه کنیم که اگر پست ما دارای محتوای با ارزشی نباشد ، هیچکس پست ما را مشاهده نمیکند و این باعث ضرر زدن به پیج میشود . قبل از انتشار پست به فکر محتوای ارزشمند باشید

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها