وب سایت‌های ارتباط جمعی یا همان شبکه های اجتماعی یکی از ارزان‌ترین انواع بازاریابی موجود است، و ROI آن به دنیای کسب‌وکار کمک می‌کند هر روز بیشتر و بیشتر رشد می‌کند. با ادامه مقاله برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار با ما همراه باشید.

10 شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما

پینترست

اگر تجارت شما از هر نوع صنعت خلاقانه ای باشد که بیشتر مورد توجه خانم ها است ، پینترست یک پلتفرم است که می توانید در آن حضور قدرتمندی داشته باشید.

پینترست ماهانه 291 میلیون کاربر فعال دارد. از بین این کاربران ، 81٪ زن هستند . 93٪ از کابران فعال پینترست فعال گفتند که از آن برای برنامه ریزی خریدها استفاده می کنند . و ۸۷ درصد گفته‌اند که آن‌ها چیزی را به خاطر پینترست خریده اند.

دستورالعمل های غذایی ، سبک زندگی ،ایده گرفتن برای عروسی و پوشاک از مهمترین جستجوها در پینترست است. بنابراین اگر مشاغل شما در هر یک از این صنایع قرار دارد ، باید از پینترست به عنوان یکی از سایت های رسانه های اجتماعی خود برای تجارت استفاده کنید.

social media sites for business

اگرچه بستر تبلیغاتی پینترست به اندازه فیسبوک نیستاما شما هنوز می‌توانید از تبلیغات پرداختی برای افزایش دسترسی به پست‌های خود و افزایش نرخ تعامل و درگیری استفاده کنید.

علاوه بر این ، پینترست برخی از قابلیت های ارگانیک را دارد که سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی از آن برخوردار نیستند . دسترسی ارگانیک به پست های پیشنهادی از طریق سرچ کردن چند کلمه کلیدی ، تشخیص سلیفه شما از تحلیل رفتار شما در برنامه ودادن پیشنهاد برای مطالب مرتبط با سلیقه شما از این ویژگی ها هستند .

این به مشاغل فرصتی به شما می دهد تا بدون هزینه های تبلیغاتی اضافی ، محتوای خود را با کلماتی که در پینترست زیاد جستجو می شود ، برنامه ریزی کنید.

منبع : lyfemarketing.com
همچنین بخوانید برترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها