بیلبورد ما را احاطه کرده‌است. ما احتمالا هر هفته صدها آگهی بیلبوردی رل میبینیم، اما ممکن است یکی از آنها را به یاد داشته باشید. تبلیغات در فضای باز به طور فزاینده‌ای رقابتی‌تر شده، مهم است بدانید چگونه تاثیرگذاری تبلیغات خود را افزایش دهید.

در اینجا 5 استراتژی برای اطمینان از این که بیلبورد شما بیش‌ترین شانس جلب توجه را دارد، و از همه مهم‌تر، یاد میگیرید :

برای بیلبورد، شش کلمه یا کم‌تر ایده‌آل است.

با توجه به این که ما در حال حرکت هستیم، وقتی بیلبورد را می‌خوانیم، زمان زیادی برای مطالعه آن‌ها نداریم. شش ثانیه برای خواندن یک بیلبورد بصورت میانگین مشخص شده‌است. بنابراین، حدود شش کلمه تمام چیزی است که شما باید برای رساندن پیغام از آن استفاده کنید. شما می‌توانید این را به چند کلمه بیشتر بسته به طول و راحتی مطالعه آن‌ها تغییر دهید، اما به عنوان یک قاعده سرانگشتی، کم‌تر اینجا بیشتر است. نتیجه گیری دشوار است، اما تیتر روزنامه‌ها که پاراگراف‌های کوچکی هستند خوانایی را به دست نخواهند آورد. و این یعنی، اگر شما یک برند، محصول یا سرویس پیچیده داشته باشید که توضیحات زیادی دارد، باید از بیلبورد دور بمانید.

توجه ها را جلب کنید کنید ، اما بیلبورد های خود را به یک پرت کننده حواس پرت بزرگ تبدیل نکنید

اغلب اوقات، بیلبوردهای تبلیغاتی با هدف رانندگان، دوچرخه سواران، دوچرخه سواران و عابران پیاده می‌شوند (که به همین دلیل است که شما فقط چند ثانیه وقت دارید تا پیغامی دریافت کنید). این باعث یک معمای جالب برای تبلیغ کننده می‌شود؛ شما می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید، اما نمی‌خواهید مسئول اصلی یا حتی جزئی از حادثه باشید. تبلیغات نمادین “Hello Boys” در این مورد مقصر بودند. رانندگان به قدری شیفته شکاف Eva Herzigova بودند که به تیرک، میانه‌های و حتی یکدیگر برخورد می‌کردند. بنابراین، در حالی که حواس‌پرت شدن در بسیاری از واسطه‌ها، بسیار مهم است. باید یک تعادل مناسب بین توجه مخاطب با بیلبورد ایجاد کنید.

الان وقت مناسبی برای پاسخ مستفیم نیست

من بیلبوردهای پوشیده از شماره‌های تلفن و نشانی‌های وب سایت را دیده‌ام، بدون این که شکی وجود داشته باشد که ۹۹.۹ % از افرادی که واقعا این بیلبورد را می‌خوانند، به آن شماره تماس نگرفته اند و یا وارد سایت نشده اند. یک بیلبورد یک رسانه تبلیغاتی ثانویه است که به این معنی است که برای ایجاد برند و حمایت از یک کمپین ایده‌آل است، اما نمی‌تواند کار های سنگین تر از اینها را انجام دهد. اگر می‌خواهید یک مکالمه صمیمانه با مخاطبین هدف خود داشته باشید، از تبلیغات چاپی، تلویزیون، رادیو، آگهی‌ها، وب سایت‌ها و پست مستقیم استفاده کنید. اما بیلبورد برای چیز دیگری غیر از یک پیام سریع نیست. با این حال، اگر سایت شما یا شماره‌تلفن شما تیتر را داشته باشد و منطقی باشد، آن وقت ممکن است بیشتر از حالت قبلی بازخورد بگیرید.

محتوای بیلبورد باید هوشمندانه و خلاقانه باشد نه باهوش که بسیاری مخاطبان آنرا از دست بدهند

یک بیلبورد خسته‌کننده نادیده گرفته می‌شود. یک بیلبورد هوشمند توجه را جلب کرده و تاثیر ماندگاری بر جای می‌گذارد. یک بیلبورد که سعی دارد بیش از حد زیرک باشد، خوب، در میان حضار گم خواهد شد. به عنوان یک قانون، استعاره تصویری پیچیده در محتوای بیلبورد خوب نیست . بلکه تبلیغات باید مانند یک پازل برای حل آن باشند، و به بینندگان حس موفقیت می‌دهد تا بدانند که آن‌ها آن را کشف کرده‌اند. اما بیلبورد باید بسیار ساده‌تر از آن باشد. باهوش باشید، سرگرم‌کننده باشید، اما به مردم پازلی ندهید که انیشتین برای حل مشکل دچار مشکل خواهد شد. شما در حرفه تبلیغاتی هستید و نمیخواهید نشان نمی‌دهید که شما چقدر باهوش هستید.

نگویید ، نمایش دهید

با ایده‌های روی بیلبورد خود بعنوان یک شرکت/تولید کننده خلاق شناخته شوید. یک بیلبورد نرمال و استاندارد صاف است، اما لازم نیست که شما هم نرمال و مثل دیگران عمل کنید . شما می‌توانید به سمت 3بعدی بروید، قطعات متحرک داشته باشید، افرادی داشته باشید که با آن تعامل داشته باشند و حتی بیلبورد های شما انیمیشن داشته باشند. دلیلی وجود ندارد که یک تبلیغ چاپی ساده و ساده باشد. این فرصت شماست که کاری انجام دهید که چشمگیر و به یاد ماندنی، بنابراین به دنبال آن بروید.

منبع : bogara-bg.com

مقاله مرتبط : جذاب ترین تبلیغات های تصویری و بصری

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها